Te jong zou ik het niet willen noemen, alleen denk ik niet dat je moet verwachten direct beet te hebben na een maand.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is waar denk.
Mss ben ik er nog net ff te jong voor, maar voel me best oud al eigenlijk
Bla wat negatief.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt een perfecte gave om dingen volledig verkeerd te lezen of op te vatten.
Met dat in het achterhoofd denk ik dus dar jij het verkeerd begrepen hebt en niet zij.
Tevens, als je het allemaal zo erg vind, waarom kap je dan niet met haar? Je zit nu te klagen maar je blijft wel door praten. Beetje krom is het niet?
Ik zal al lang haar gedropt hebben. Zit je toch niet op te wachten?
Gezien je verleden eerder realisatiesquote:
Gezien van uit je eigen oogpunt ja. Die zo is gebleken in het verleden niet altijd de juiste was.quote:.
Ik vertel alleen wat ik meemaak.
Laten we het op een miscommunicatie houden.quote:En nee ik heb dit toen niet verkeerd begrepen, want ok logjes van die whatsapps liegen niet en heb het nagelezen nog
Geloof me, dit blijft niet bij een "foutje"quote:Waarom niet laten gaan:
Simpel gewoon omdat ik niet de persoon ben die mensen gelijk laat gaan na een "foutje" en hoop dat ze dat niet bij mij doen ook.
Fixed!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef kree het volgende:
Dat is waar denk.
Mss ben ik er nog net ff te jong onvolwassen voor, maar voel me best oud al eigenlijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaja alsof die meiden daar allemaal zo "volwassen" zijn.
Ja. Dat is mijn inziens niet gezond. Wonderbaarlijk genoeg zijn dat de mensen die nooit zo snel een relatie kunnen krijgen en als ze d'r dan een hebben, heel erg gaan claimen enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de wereld zit vol tevreden wederzijds claimende stellen.(zonder te beweren dat er bij pvoesss al dan niet geclaimed wordt)
Misschien doen ze dat wel om te zorgen dat ze niet volkomen langs elkaar heen levenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Dat is mijn inziens niet gezond. Wonderbaarlijk genoeg zijn dat de mensen die nooit zo snel een relatie kunnen krijgen en als ze d'r dan een hebben, heel erg gaan claimen enzo.
Dat was het al een hele tijd niet meer hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Probleem opgelost dan Heloef...
Wow jij bent wel alles wetend. Als een stel het niet als claimend ziet.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef Ziba het volgende:
Ja. Dat is mijn inziens niet gezond. Wonderbaarlijk genoeg zijn dat de mensen die nooit zo snel een relatie kunnen krijgen en als ze d'r dan een hebben, heel erg gaan claimen enzo.
Als je dat op Zo'n manier wil realiseren pas je gewoon niet bij elkaar. Vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel om te zorgen dat ze niet volkomen langs elkaar heen leven
Tijd voor elkaar maken is heel wat anders dan elkaar enorm claimen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe moet je dat dan wel realiseren?
Als je beide een drukke baan hebt, andere verplichtingen etc
Dan is het toch alleen maar goed als je af en toe tijd voor elkaar maakt
Ik zie het claimen niet zoquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tijd voor elkaar maken is heel wat anders dan elkaar enorm claimen.
Maar daar ben ik het ook gewoon mee eensquote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik ook gemist, maar dat doet niets af van mijn post.
Gaat niet om samen iets doen (allemachtig) maar een complete hobby overnemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wow jij bent wel alles wetend. Als een stel het niet als claimend ziet.
en graag samen wil zijn dan is daar helemaal niets mis mee.
Sinds wanneer is het raar dat je samen iets doet in een relatie?
Maar wie heeft het over hobby overnemen? Dat ben jij alleenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Ziba het volgende:
Gaat niet om samen iets doen (allemachtig) maar een complete hobby overnemen.
Vrouwen die graag over zichzelf praten, nou, ik zoek tienermoeders voor een interview, mogen ze uuuuuren over zichzelf praten, maar geen enkele teenmom reageert.Of komt het omdat dat andere vrouwen zijn. :p
Tijd voor elkaar maken en een hobby van iemand gaan doen terwijl je de hobby niks vindt. Zelf weten maar als ik ballet leuk vindt, mijn vriend vindt het niks en hij gaat het doen om zo tijd met mij door te brengen vind ik dat claimend.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe moet je dat dan wel realiseren?
Als je beide een drukke baan hebt, andere verplichtingen etc
Dan is het toch alleen maar goed als je af en toe tijd voor elkaar maakt
Wel jammer van je topic. Ideaal troltopic. Beter zet je het in ONZ.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gaat niet om samen iets doen (allemachtig) maar een complete hobby overnemen.
Vrouwen die graag over zichzelf praten, nou, ik zoek tienermoeders voor een interview, mogen ze uuuuuren over zichzelf praten, maar geen enkele teenmom reageert.Of komt het omdat dat andere vrouwen zijn. :p
Maar dat is totaal niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tijd voor elkaar maken en een hobby van iemand gaan doen terwijl je de hobby niks vindt. Zelf weten maar als ik ballet leuk vindt, mijn vriend vindt het niks en hij gaat het doen om zo tijd met mij door te brengen vind ik dat claimend.
MAAAR IEDEREEN ZIET DAT ANDERS.
Volgens mij gaat het daar niet over....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tijd voor elkaar maken en een hobby van iemand gaan doen terwijl je de hobby niks vindt. Zelf weten maar als ik ballet leuk vindt, mijn vriend vindt het niks en hij gaat het doen om zo tijd met mij door te brengen vind ik dat claimend.
MAAAR IEDEREEN ZIET DAT ANDERS.
Maar had jij het niet over die hobby van hem die je vreeeeeselijk vond, maar dat had je voor hem over?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dat is totaal niet waar het over gaat.
Ze wil lessen nemen ooit.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar had jij het niet over die hobby van hem die je vreeeeeselijk vond, maar dat had je voor hem over?
Ik dacht dat dat motorrijden was. En nu ga je het zelf ook doen?
Hoe de heck is dat claimend als haar vriendje het leuk vindt dat ze dat doet, maar haar echt niks oplegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze wil lessen nemen ooit.
En dat vind ik claimend, ja. En treurig omdat ze zei dat ze het niet leuk vond. Maarja, mag niet gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |