Natuurlijk wel, de wereld zit vol tevreden wederzijds claimende stellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
Achja, gewoon claimers. Komt nooit goed op langere termijn.
Probleem opgelost dan Heloef...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Claimgedrag, toen klonk vrijgezel zijn nog zo slecht niet.
Dat je al die verhalen nog aan blijft horen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef kree het volgende:
soms wordt ik zo niet goed he van die meiden.
Ok eentje weer, leuk chatten blabla gezellig etc.
Ok zij; blabla verhaal over dr zelf.
Ik: tsja het is herkenbaar heb het eerder gehoord, moet ik het vertellen?
Zij: ja best hoor.
Ik: blablablablablablabalba
Zij: Je onderbrak me ik wilde wat vertellen over mezelf en jij komt met een verhaal van jezelf
Ik: :S
Ik: nou sorry vroeg het toch.
Zij: ja maar bladiebladiebla
Ik: OK sorrrrryyyyyyyy
Waarom zeg ik eigenlijk sorry, nu is het weer goed, nouja geef het nog ff een kans wel, ze is wel aardig.
Maar is het dan raar dat ik dit niet begrijp?
Ligt toch niet aan mij?
Persoonlijk denk ik dat het handiger is om gewoon te luisteren en haar desnoods tips te geven oid, maar chicks houden er niet zo van als een jongen dan komt met ''oh dat heb ik ook meegemaakt bla bla'' dat doen ze wel met hun vriendinnen...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef kree het volgende:
soms wordt ik zo niet goed he van die meiden.
Ok eentje weer, leuk chatten blabla gezellig etc.
Ok zij; blabla verhaal over dr zelf.
Ik: tsja het is herkenbaar heb het eerder gehoord, moet ik het vertellen?
Zij: ja best hoor.
Ik: blablablablablablabalba
Zij: Je onderbrak me ik wilde wat vertellen over mezelf en jij komt met een verhaal van jezelf
Ik: :S
Ik: nou sorry vroeg het toch.
Zij: ja maar bladiebladiebla
Ik: OK sorrrrryyyyyyyy
Waarom zeg ik eigenlijk sorry, nu is het weer goed, nouja geef het nog ff een kans wel, ze is wel aardig.
Maar is het dan raar dat ik dit niet begrijp?
Ligt toch niet aan mij?
Denk eerder zij, bedoel vraaaaag het moet ik het vertellen zelfs.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Jou kennende zal je wel wat verkeerd begrepen hebben. Het is nu toch weer goed, dus prima en klaar. Niet meer over denken move on!
Dat denk ik nu dus ook ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het handiger is om gewoon te luisteren en haar desnoods tips te geven oid, maar chicks houden er niet zo van als een jongen dan komt met ''oh dat heb ik ook meegemaakt bla bla'' dat doen ze wel met hun vriendinnen...
Maar als het alleen maar om haar gaat zou ik haar gewoon lekker links laten liggen man
Idem. Hou het gesprek vanuit beleefdheid soms nog even gaande, maar het blijft vervelend als dezelfde verhalen telkens maar terugkeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
Voor mij zou ze al afgedaan hebben. Vrouwen die gesprekken in hun eentje voeren.
Volgens mij zitten er ook gewoon een boel op zo'n site omdat ze in reallife ook geen gigantische communicatieve vaardigheden hebben. Maakt het al wat lastiger om leuke gesprekken mee aan te knopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef kree het volgende:
tis ook diezelfde vragen gelijk.
Nouja dat heb ik al geleerd, zeg tegenwoordig vraag maar iets niet standaards.
Ben het zo zat die standaard riedel over werk school etc.
Altijd hetzelfde man.
Haha, werkte wel en ok heb er nog een paar waar ik weer tegen kan gaan beginnen met praten en zou leuk zijn,
Maar snap onwijs niet dat die meiden dan zelf niet ietsjes meer interesse tonen ofzo.
Volgens mij zitten ze achter dr laptopje te wachten gewoon met 50 man ofzo totdat iemand wat zegt.
Idd. en blijven vragen lijkt me ook geen goed plan.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook gewoon een boel op zo'n site omdat ze in reallife ook geen gigantische communicatieve vaardigheden hebben. Maakt het al wat lastiger om leuke gesprekken mee aan te knopen.
Dat klopt sowieso, maar tis een beetje de leeftijd ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook gewoon een boel op zo'n site omdat ze in reallife ook geen gigantische communicatieve vaardigheden hebben. Maakt het al wat lastiger om leuke gesprekken mee aan te knopen.
Ze hebben gewoon geen interesse, en zoals Murv al zei: als het zulke leuke spontane geïnteresseerde en interessante vrouwen waren, dan zaten ze niet op die site.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef kree het volgende:
probleem is vooral dat ze dan stil blijven als je het niet zelf zegt of vraagt.
Echt hoor ik moet het af en toe zo typen dat het een open deur is voor hun dat ze maar doorvragen.
Teveel jongens te weinig meiden dat is het denk ik.
Paar uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, en daar gok ik het een beetje op.
Dat is waar denk.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zo'n site zou niks voor mij zijn in ieder geval.
Ik ken wel succesverhalen, maar dat zijn dan meestal mensen die de 35 zijn gepasseerd en waarvan de relatie dan stukgelopen is. Maar die staan daar dan weer heel anders in het leven.
Jij hebt een perfecte gave om dingen volledig verkeerd te lezen of op te vatten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
Denk eerder zij, bedoel vraaaaag het moet ik het vertellen zelfs.
Tja als ze dan ja zegt??
Ok best en dan daarna erover klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |