quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
En wie er knapper is en wie er hoger in niveau is dat zou mij echt een worst zijn.
Waar kan ik een foto van jou vinden nu ben ik wel benieuwd!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef Ziba het volgende:
Misschien ben ik wel gruwelijk afzichtelijk maar zie ik mezelf als schoonheid.
Ja dan gaat het om ervaring. Alsnog niet om leeftijd. Als je leeftijd als basis gaat nemen bij een verwachtingspatroon wordt je afgeschoten in wetenschappelijke kringen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Soms absoluut wel een goed argument, soms moet iemand nog wat meer opgroeien.
Neh, ze zal wel knap zijn, zo'n vertekend wereldbeeld krijg je alleen maar na jarenlange overvloed van mannelijke aandacht.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Pvoesss het volgende:
Waar kan ik een foto van jou vinden nu ben ik wel benieuwd!
Nee. Maar boeiend. Punt is dat ik zo denk en ik kan gewoon zo denken.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waar kan ik een foto van jou vinden nu ben ik wel benieuwd!
Zeg maar u hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je / jij allemaal beetje globaler trekken.
Je snapt wel dat men meer ervaring krijgt door de jaren heen. Dus in sommige gevallen is leeftijd wel een excuus. Dat het niet altijd opgaat, lijkt mij logisch want dat is bij alles zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja dan gaat het om ervaring. Alsnog niet om leeftijd. Als je leeftijd als basis gaat nemen bij een verwachtingspatroon wordt je afgeschoten in wetenschappelijke kringen hoor.
Jij snapt ook dat hier te pas en te onpas leeftijd aangehaald wordt als reden dat iemand minder zou weten e.d. Dat is gewoon nergens goed voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt wel dat men meer ervaring krijgt door de jaren heen. Dus in sommige gevallen is leeftijd wel een excuus. Dat het niet altijd opgaat, lijkt mij logisch want dat is bij alles zo.
Of gewoon niet goed in de bovenkamer. Ik had die aandacht ook. Uitgaan was een feestje met mannen die achter mij aan liepen etc.en toen ik een jaar of 15 was dacht ik ook dat dit altijd zo zou blijven.. Dat het hip was om zo aanbeden te worden. Dat ik fokking tof was.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Neh, ze zal wel knap zijn, zo'n vertekend wereldbeeld krijg je alleen maar na jarenlange overvloed van mannelijke aandacht.
In veel gevallen, met veel problemen die op Fok en zeker R&P staan.. is leeftijd zeker een terecht argument.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij snapt ook dat hier te pas en te onpas leeftijd aangehaald wordt als reden dat iemand minder zou weten e.d. Dat is gewoon nergens goed voor.
En dat bedoelt men. Dat er geen feiten aan verbonden zijn, nee dat klopt. Maar dat is met haast niets.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
ook al begrijp ik wel dat leeftijd wel eerder iets impliceert.
Niet goed in de bovenkamer omdat ik niet met mannen ga beneden mijn niveau. Hehe. Iedere vrouw krijgt aandacht. Al helemaal tijdens uitgaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Of gewoon niet goed in de bovenkamer. Ik had die aandacht ook. Uitgaan was een feestje met mannen die achter mij aan liepen etc.en toen ik een jaar of 15 was dacht ik ook dat dit altijd zo zou blijven.. Dat het hip was om zo aanbeden te worden. Dat ik fokking tof was.![]()
Maar het lijkt mij dat als je wat ouderbent dat je beseft dat uiterlijk niet alles is.
En dat je met uiterlijk alleen geen mooi persoon bent. Dat daar veel meer voor nodig is.
Jij hebt het blijkbaar gered, dan zal het met haar ook wel goed komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
Of gewoon niet goed in de bovenkamer. Ik had die aandacht ook. Uitgaan was een feestje met mannen die achter mij aan liepen etc.en toen ik een jaar of 15 was dacht ik ook dat dit altijd zo zou blijven.. Dat het hip was om zo aanbeden te worden. Dat ik fokking tof was.![]()
Maar het lijkt mij dat als je wat ouderbent dat je beseft dat uiterlijk niet alles is.
En dat je met uiterlijk alleen geen mooi persoon bent. Dat daar veel meer voor nodig is.
Foute kloontje.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Niet goed in de bovenkamer omdat ik niet met mannen ga beneden mijn niveau. Hehe. Iedere vrouw krijgt aandacht. Al helemaal tijdens uitgaan.
Dat is heel iets anders dan beledigd zijn als Ramona je aanspreekt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ik hoef ook niet gezien te worden met ramona.
Verzuurde oude man...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
Jullie zijn toch allemaal stomme pubers, dus niets van wat jullie denken klopt. daar komen jullie wel achter als jullie oud zijn. Zelfs mijn zoon is ouder en veel wijzer gelukkig.
Zou ik ook wel zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan beledigd zijn als Ramona je aanspreekt.
Heeft niks met begrijpen te maken. Ik begrijp het juist heel goed. Ik kan er niks aan doen dat mensen bepaalde zaken bedoelen maar dan iets zeggen wat niet klopt. En dan moet ik maar begrijpen wat hen bedoelen? En ja dat doe ik ook maar dan kan ik alsnog wel zeggen dat het aangeven van de leeftijd geen waarde heeft. Moet niet de omgekeerde wereld worden dat mensen die het juist wel begrijpen zich moeten verantwoorden voor verkeerde uitspraken van anderen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat bedoelt men. Dat er geen feiten aan verbonden zijn, nee dat klopt. Maar dat is met haast niets.
Gewoon begrijpen dat men gewoon bedoelt als men leeftijd zegt "als je meer meegemaakt hebt ,meer ervaring, andere kijk op het leven en blablabla"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |