Nee. Maar ben echt leuk. Sowieso zijn er wel andere dingen belangrijker dan een vent.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen van zichzelf.
Het een belediging vinden dat een jongen die niet weet dat hij onder jou grens zit een move maakt het niet dat je over het internet overkomt als een leuke dame, eerder kortzichtig.quote:
Je moet toch wat héquote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Boeiend dat ik zo overkom via internet. Irl niet. :pquote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Het een belediging vinden dat een jongen die niet weet dat hij onder jou grens zit een move maakt het niet dat je over het internet overkomt als een leuke dame, eerder kortzichtig.
Als je nu zou zeggen dat het uiterlijk je niks zou doen, zou je boodschap al een heel andere strekking hebben.
Je twijfelt dus ook niet of mannen je leuk vinden vanwege je persoonlijkheid of omdat ze doen alsof omdat ze een keer met je naar bed willen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef -zzzzz- het volgende:
Nee. Maar ben echt leuk. Sowieso zijn er wel andere dingen belangrijker dan een vent.
Jawel. Maar denk dat veel vrouwen daar wel over mogen twijfelen. Bovendien heb ik dat vaak wel door ofzo. Of iemand serieuzer is of niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Je twijfelt dus ook niet of mannen je leuk vinden vanwege je persoonlijkheid of omdat ze doen alsof omdat ze een keer met je naar bed willen?
Wanneer gaan we even een bakkie doen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Jawel. Maar denk dat veel vrouwen daar wel over mogen twijfelen. Bovendien heb ik dat vaak wel door ofzo. Of iemand serieuzer is of niet.
Ach, het brengt wel weer de discussie op gang.quote:Boeiend dat ik zo overkom via internet. Irl niet. :p
Hoe weet jij dat ze weten dat ze niets krijgen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb die twijfel dus totaal niet. Mannen die mij leuk vinden is het allemaal te doen om mij als persoon. Maar ik denk dat dit ook heel erg komt doordat ze weten dat ze niets krijgen
Nee hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, tsja, als je jezelf al niet leuk vindt, wat heb je anderen dan te bieden? Raar leven lijkt me dat.quote:
Die proberen die eigenwaarde uit de ander te halen, en als die ander dat dan ook probeert hebben ze opeens, poef, een relatie. Een hele gelukkige durf ik te betwijfelen...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, tsja, als je jezelf al niet leuk vindt, wat heb je anderen dan te bieden? Raar leven lijkt me dat.
En het is ook geen onzekerheid van jou, dat je het zo belangrijk vindt om met knappe mannen gezien te worden?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef -zzzzz- het volgende:
Jawel. Maar denk dat veel vrouwen daar wel over mogen twijfelen. Bovendien heb ik dat vaak wel door ofzo. Of iemand serieuzer is of niet.
Ja. En dat bijvoorbeeld door middel van hobby's overnemen. Doet een vriendin van mij dus ook. Eerst bashen op gitaar spelen en nu ze een vriend heeft die gitaar speelt heeft ze alles voor hem over en heeft ze ineens een gitaar. Terwijl gitaar spelen eerst zo dom was nou. Poehhquote:Op woensdag 19 december 2012 14:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Die proberen die eigenwaarde uit de ander te halen, en als die ander dat dan ook probeert hebben ze opeens een relatie. Een hele gelukkige durf ik te betwijfelen...
Ik loop gerust met lelijke mannen over straat. Ik snap jouw conclusies niet zo. Qua relatie wil ik gewoon wel een goddelijke man.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Northside het volgende:
[..]
En het is ook geen onzekerheid van jou, dat je het zo belangrijk vindt om met knappe mannen gezien te worden?
Tjah, maar er zitten hier afentoe best een hoop mensen die echt neerkijken op zichzelf.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, tsja, als je jezelf al niet leuk vindt, wat heb je anderen dan te bieden? Raar leven lijkt me dat.
Als er een dame interesse heeft is het regelmatig voorgekomen dat ze vroeg of ik een keer gitaarles kwam geven. Niet perse een hobbie overnemen, maar wel de vrouwelijke indirecte manier om een keer af te spreken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Ja. En dat bijvoorbeeld door middel van hobby's overnemen. Doet een vriendin van mij dus ook. Eerst bashen op gitaar spelen en nu ze een vriend heeft die gitaar speelt heeft ze alles voor hem over en heeft ze ineens een gitaar. Terwijl gitaar spelen eerst zo dom was nou. Poehh
'Kijk neer op mezelf"quote:Op woensdag 19 december 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, maar er zitten hier afentoe best een hoop mensen die echt neerkijken op zichzelf.
Het zijn dan ook geen conclusies maar vragen. En ik vind het gewoon een beetje vreemd allemaal, jouw prioriteiten. De meeste mensen zoeken iemand waarbij ze zichzelf kunnen zijn, of die ze aanvult of dat soort dingen. Bij jou lijkt het er meer om te gaan wat je omgeving ervan vindt. Maar dat zal wel bij de leeftijd horen denk ik dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef -zzzzz- het volgende:
Ik loop gerust met lelijke mannen over straat. Ik snap jouw conclusies niet zo. Qua relatie wil ik gewoon wel een goddelijke man.Iemand waar ik trots op kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |