Nee hoor, ik zoek ook iemand waarbi ik mezelf kan zijn, mij enigszins aanvult en bladiebla. Maar ook iemand die goddelijk is. Anders had ik nu wel heel veel relaties gehad enkel met goddelijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen conclusies maar vragen. En ik vind het gewoon een beetje vreemd allemaal, jouw prioriteiten. De meeste mensen zoeken iemand waarbij ze zichzelf kunnen zijn, of die ze aanvult of dat soort dingen. Bij jou lijkt het er meer om te gaan wat je omgeving ervan vindt. Maar dat zal wel bij de leeftijd horen denk ik dan.
En je hebt zo iemand ook echt gevonden nu?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:39 schreef -zzzzz- het volgende:
Nee hoor, ik zoek ook iemand waarbi ik mezelf kan zijn, mij enigszins aanvult en bladiebla. Maar ook iemand die goddelijk is. Anders had ik nu wel heel veel relaties gehad enkel met goddelijken.
Meerdere zelfs wel. Dus nog eens even een echte definitieve keuze maken wie ik nou wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef Northside het volgende:
[..]
En je hebt zo iemand ook echt gevonden nu?
Jij moet een 'als versieren makkelijk gaat' topic aanmaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef -zzzzz- het volgende:
Meerdere zelfs wel. Dus nog eens even een echte definitieve keuze maken wie ik nou wil.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij moet een 'als versieren makkelijk gaat' topic aanmaken.
Een bekende van je ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
ja, met zibatje is het altijd lachen.
ben je al op tv geweest?
wie, ziba? ik ben wel enigszins bekend met het oeuvre van haar en haar kloontjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een bekende van je ja?
Niet voor dit topic
Weer stalkertje gevonden hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
wie, ziba? ik ben wel enigszins bekend met het oeuvre van haar en haar kloontjes.
Haha ja maar zijn wel altijd dezelfde die bezig zijn met mij ofzo. Heul raar. Jij ook wel. Ik heb al 9 maand dit account en daarvoor die 2 accounts, nounou, schande. Focus je eens op andere dingen en kom met iets nieuws.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kijk zo enorm tegen je op, je hebt geen idee.
Foto zien uiteraard!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik 20 was had ik het wel geweten inderdaad. dat niveau haal ik makkelijk namelijk.
de ene user valt wat meer op dan anderen. zodoende dat ik zo enorm tegen je op kijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha ja maar zijn wel altijd dezelfde die bezig zijn met mij ofzo. Heul raar. Jij ook wel. Ik heb al 9 maand dit account en daarvoor die 2 accounts, nounou, schande. Focus je eens op andere dingen en kom met iets nieuws.
Ik ga er een word bestandje van maken al die gekken. Denk ik. Is wel grappif.
Ik ook tegen jou.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
de ene user valt wat meer op dan anderen. zodoende dat ik zo enorm tegen je op kijk.
Omdat ik geen 15 meer ben en niet de uitstraling heb dat ik makkelijk ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef -zzzzz- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze weten dat ze niets krijgen?
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:17 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heel saai ben en ook nog eens bezet..
Je biedt je niet aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wachten op de dag dat comp-lex een draagmoeder heeft gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |