was jij niet degene die laatst stelde dat je soms iets voor je partner over dient te hebben?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhh wie heeft jou de expert gemaakt?
Soms valt het niet mee, soms pas je niet goed bij iemands familie en waarom zou je dan braaf overal naartoe mee gaan? En er niet heen gaan is pas lekker weinig er van aan trekken.
Alleen altijd wel jammer dat er binnen de familie vaak mensen weer heel anders denken over wat wenselijk is qua aanwezigheidquote:Op donderdag 27 december 2012 14:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zei toch ook dat ik dat wel wil doen![]()
Maar ik vind elke week echt te gortig.
Kan wel spanningen gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is dus echt niet mijn probleem.
Dat houd de spanning er in.quote:
Nee geen nieuwe mensen, alleen de familie van.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:29 schreef Sinosappel het volgende:
Vinden jullie nieuwe mensen leren kennen dan echt zo vervelend?
Ik verwacht later een racistische opa in mijn 'schoonfamilie' die mij naar buiten werkt met zijn jachtgeweer.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen altijd wel jammer dat er binnen de familie vaak mensen weer heel anders denken over wat wenselijk is qua aanwezigheid
Kan je ook Toradoratopics openenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht later een racistische opa in mijn 'schoonfamilie' die mij naar buiten werkt met zijn jachtgeweer.
Ik krijg een hoop mee van hoe ze met andere mensen omgaat, hoe ze is, wat ze doet. Ze lacht lief naar me, ze is duidelijk een goed mens. Ze is mooi, lief,gepassioneerd en maakt zich duidelijk ook zorgen om anderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
serieuze vraag: hoe kun je verliefd zijn als je alleen maar enkele ongemakkelijke gesprekken hebt gevoerd?
Dat weet je toch niet. Misschien is het wel hele leuke familiequote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe mensen, alleen de familie van.
Typisch gevalletje verliefdheidquote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef benzin het volgende:
Ik baal.
Ik ben al een tijdje vreselijk verliefd, maar ik weet niet wat ik met dat gevoel moet. Het blijft bij af en toe een ongemakkelijk gesprek. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet niet eens of ik wel een kans maak. Ik weet niet of ik wel wat moet proberen.
Het hele gevoel dat ik niet weet wat ik moet maakt me moedeloos, radeloos en verdrietig. Dit is iets wat vaker naar boven kom als ik verliefd ben. Ik wissel de hele tijd tussen blij en deze toestand.
Nou, stap er op af dan!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik krijg een hoop mee van hoe ze met andere mensen omgaat, hoe ze is, wat ze doet. Ze lacht lief naar me, ze is duidelijk een goed mens. Ze is mooi, lief,gepassioneerd en maakt zich duidelijk ook zorgen om anderen.
Ik zou dat graag willen, maar ik zou dan een ongemakkelijke situatie creëren. Daarnaast wijst ze me toch wel af.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, stap er op af dan!
Hoe komt het dat het ongemakkelijke gesprekken zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat graag willen, maar ik zou dan een ongemakkelijke situatie creëren. Daarnaast wijst ze me toch wel af.
Als ze je vervolgens afwijst, dan hoef je je tenminste niet af te vragen "what if?"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat graag willen, maar ik zou dan een ongemakkelijke situatie creëren. Daarnaast wijst ze me toch wel af.
Ach, ik kan me dit wel voorstellen hoor. Als ik iemand echt heel leuk vind, dan ga ik ook hakkelen en blackouts krijgen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het ongemakkelijke gesprekken zijn?
Optie 1: je komt hier wel doorheen en je hebt een leuke avond. Optie 2: je komt er niet doorheen en je hebt een kutavond en dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik kan me dit wel voorstellen hoor. Als ik iemand echt heel leuk vind, dan ga ik ook hakkelen en blackouts krijgen enzo
Na 1 avond ben je er nog niet hoor, daar gaat wel wat meer tijd overheen en daarin kan er altijd nog iets fout gaan!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Optie 1: je komt hier wel doorheen en je hebt een leuke avond. Optie 2: je komt er niet doorheen en je hebt een kutavond en dan weet je wel hoe laat het is.
Tip 1: alcohol (met mate)
Dat leek me evidentquote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na 1 avond ben je er nog niet hoor, daar gaat wel wat meer tijd overheen en daarin kan er altijd nog iets fout gaan!
Ik twijfel of ik me liever dat wil afvragen of afgewezen wil worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze je vervolgens afwijst, dan hoef je je tenminste niet af te vragen "what if?"
Ah, op die manier. Nee, dat begrijp ik wel. Dat had ik vroeger ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik kan me dit wel voorstellen hoor. Als ik iemand echt heel leuk vind, dan ga ik ook hakkelen en blackouts krijgen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |