abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120836382
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Nee, dat begrijp ik wel. Dat had ik vroeger ook.
Is toch ook niet erg in principe. Zolang het maar weg gaat na een tijdje ;) Dan kan het allemaal goedkomen met een meisje ;) Anders wel lastige zaak.
pi_120836417
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik me liever dat wil afvragen of afgewezen wil worden.

En zelfs als ik iets zou willen doen dan zou ik geen idee hebben hoe ik zou moeten aangeven dat ik haar leuk vind.
dan doe je het niet, en ben je over een tijdje van je verliefdheid af. tot je opnieuw verliefd wordt en weer niks doet, en dan ben je ineens 40. ~:)
pi_120836485
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef dawg het volgende:

[..]

dan doe je het niet, en ben je over een tijdje van je verliefdheid af. tot je opnieuw verliefd wordt en weer niks doet, en dan ben je ineens 40. ~:)
Dan regel je gewoon zo'n wanhopige moeder die net in de scheiding ligt met een kort pittig kapsel ;)
pi_120836683
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat leek me evident ;)
Ja, wat heb ik dan aan jouw advies als je zelf al zegt dat het nergens op slaat! :')
pi_120836750
quote:

[..]

Dat is niet eerlijk.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen omdat ik daar niet genoeg (en alleen slechte) ervaringen mee heb.
pi_120836786
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik me liever dat wil afvragen of afgewezen wil worden.

En zelfs als ik iets zou willen doen dan zou ik geen idee hebben hoe ik zou moeten aangeven dat ik haar leuk vind.
Maar dat hebben we al zo vaak uitgelegd. Heb je dan niks onthouden van de tips die hier voorbij gekomen zijn?
  donderdag 27 december 2012 @ 21:31:18 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120836807
quote:

[..]

Herkenbaar. :')

quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is toch ook niet erg in principe. Zolang het maar weg gaat na een tijdje ;) Dan kan het allemaal goedkomen met een meisje ;) Anders wel lastige zaak.
Is helemaal waar. Maar om nou relatieadvies van jou aan te nemen bob.... :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_120836818
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen omdat ik daar niet genoeg (en alleen slechte) ervaringen mee heb.
De enige manier voor jou is door gewoon te doen. Anders leer je het nooit. Logische conclusie toch? :)
pi_120836856
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De enige manier voor jou is door gewoon te doen. Anders leer je het nooit. Logische conclusie toch? :)
Dus ik moet het haar zeggen? Hoe?
pi_120836866
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is helemaal waar. Maar om nou relatieadvies van jou aan te nemen bob.... :D
:D Later krijg je spijt dat je nog op je zolderkamertje zit en dan denk je van had ik maar naar Bob geluisterd :7
pi_120837016
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dus ik moet het haar zeggen? Hoe?
Door haar interesse te wekken!
Hoe wek jij dan interesse bij een ander? Of doe je dat nooit of zo?
Je kunt gewoon putten uit je vocabulaire, voor de rest zijn het alleen de zenuwen die het anders maken (en de inzet natuurlijk ;) )
pi_120837129
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.

dan moet je eens een keer eerlijk tegen jezelf zijn. ik constateer slechts iets adhv wat ik van jou zoal lees.

als je nooit fietst zul je het nooit kunnen. en doe je het wel, zul je in het begin weleens op je bek gaan, dat hoort erbij. en niet iedereen wordt een professionele wielrenner, dat hoeft ook niet. soms is fietsen slechts functioneel.
pi_120837281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Door haar interesse te wekken!
Hoe wek jij dan interesse bij een ander? Of doe je dat nooit of zo?
Je kunt gewoon putten uit je vocabulaire, voor de rest zijn het alleen de zenuwen die het anders maken (en de inzet natuurlijk ;) )
Ik weet niet hoe dat moet. Ik ben gewend dat in mijn werk mensen vanzelf op me afkomen Door het werk dat ik doe.

Maar als het op vrouwen aankomt, of sowieso op mensen die niet vanzelf geïnteresseerd zijn in wat ik doe, ben ik hopeloos.

En zeker als ik relatieinteresse moet wekken dan weet ik echt niet hoe ik dat moet doen. Mazzel hebben.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:41:02 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120837287
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D Later krijg je spijt dat je nog op je zolderkamertje zit en dan denk je van had ik maar naar Bob geluisterd :7
Het is sowieso altijd beter om het tenminste geprobeerd te hebben.
Op je zolderkamertje zitten peinzen over hoe het geweest zou kunnen zijn, wordt niemand beter van.
pi_120837462
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is sowieso altijd beter om het tenminste geprobeerd te hebben.
Op je zolderkamertje zitten peinzen over hoe het geweest zou kunnen zijn, wordt niemand beter van.
Het bespaart me de pijn van een afwijzing. En dit is echt heel serieus ; ik wil haar als mijn vriendin. Ik weet dat ik hard op mijn bek zal gaan, het is te laat om nog snel even te leren hoe het moet.
  donderdag 27 december 2012 @ 21:46:46 #291
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120837576
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef benzin het volgende:

[..]

En zeker als ik relatieinteresse moet wekken dan weet ik echt niet hoe ik dat moet doen. Mazzel hebben.
Heeft niets met mazzel te maken, je moet iemands leven verrijken, iemand moet het leuk vinden om met je om te gaan, en er moet ook nog eens aantrekkingskracht zijn (ok, die laatste is deels wel een beetje een kwestie van mazzel hebben alhoewel je ook daar wel invloed op uit kunt oefenen door aan je uiterlijk te werken)

Maar het is eigenlijk allemaal niet zo moeilijk. Ga wat leuks met haar doen, vraag haar om samen ergens een drankje te doen. Of nodig haar uit om een keer samen ergens naar toe te gaan. Weet je al iets van haar interesses? Want dan weet je ook wat ze leuk vindt en kan je daar iets mee doen.

En verwacht er ook niet te veel van, wees niet te veel bezig met hoe jij op haar overkomt als je met haar praat, maar probeer er gewoon een gezellig uitstapje van te maken. En luister naar wat ze je verteld en vraag daar op door, toon interesse in haar.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 27 december 2012 @ 21:49:21 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120837733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Het bespaart me de pijn van een afwijzing. En dit is echt heel serieus ; ik wil haar als mijn vriendin. Ik weet dat ik hard op mijn bek zal gaan, het is te laat om nog snel even te leren hoe het moet.
Klopt. Je wordt niet afgewezen. Maar is dat het waard?

Ik denk het niet.
pi_120838403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ga wat leuks met haar doen, vraag haar om samen ergens een drankje te doen. Of nodig haar uit om een keer samen ergens naar toe te gaan. Weet je al iets van haar interesses? Want dan weet je ook wat ze leuk vindt en kan je daar iets mee doen.

En verwacht er ook niet te veel van, wees niet te veel bezig met hoe jij op haar overkomt als je met haar praat, maar probeer er gewoon een gezellig uitstapje van te maken. En luister naar wat ze je verteld en vraag daar op door, toon interesse in haar.
Kan ik haar zoiets gewoon vragen? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt een meisje mee uit gevraagd voor een één-op-één-ding.

Het is moeilijk om op mijn gemak te blijven, zeker als er zoveel op het spel staat.
pi_120838696
wat staat er op het spel dan? wat heb je te verliezen?
  donderdag 27 december 2012 @ 22:05:56 #295
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120838721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Kan ik haar zoiets gewoon vragen? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt een meisje mee uit gevraagd voor een één-op-één-ding.
Als je haar regelmatig ziet dan kan dat gewoon ja :)

quote:
Het is moeilijk om op mijn gemak te blijven, zeker als er zoveel op het spel staat.
Ok, en dat moet je dus vooral niet doen, er zoveel van af laten hangen. Dan word je alleen maar zenuwachtig.

Ga er bij voorbaat van uit dat er niets uit komt. Richt je alleen op het hebben van een gezellig avond met haar. Als het klikt, dan merk je dat vanzelf wel en kan je een stap verder gaan denken. Maar in eerste instantie moet je er vooral geen grote verwachtingen bij hebben, want dan gaat het zeker mis.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120838951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef dawg het volgende:
wat staat er op het spel dan? wat heb je te verliezen?
Haar.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Als je haar regelmatig ziet dan kan dat gewoon ja :)

[..]

Ok, en dat moet je dus vooral niet doen, er zoveel van af laten hangen. Dan word je alleen maar zenuwachtig.

Ga er bij voorbaat van uit dat er niets uit komt. Richt je alleen op het hebben van een gezellig avond met haar. Als het dan klikt merk je dat vanzelf wel en kan je een stap verder gaan denken, maar in eerste instantie moet je er vooral geen grote verwachtingen bij hebben, want dan gaat het zeker mis.
Echt? Ik vind het ongemakkelijk om een meisje zoiets te vragen. Ik probeer ze liever in een groep mee te nemen dan zoiets te vragen. Moet ik dat gewoon direct vragen?

Ik ben sowieso al vreselijk ongemakkelijk en gespannen bij meisjes en dat wordt als ik ze leuk vind alleen maar erger.

Ik weet niet of ik zoiets kan doen zonder verwachtingen en nja; als er niets uit komt, wat heeft het dan voor nut?
  donderdag 27 december 2012 @ 22:12:15 #297
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120839147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik zoiets kan doen zonder verwachtingen en nja; als er niets uit komt, wat heeft het dan voor nut?
Ik weet niet in wat voor setting je haar ontmoet, maar je kan b.v. na afloop van de een of andere bijeenkomst waar jullie allebei bij zijn vragen of ze nog even mee gaat ergens wat drinken voordat jullie naar huis gaan. Dan is het vrij laagdrempelig, je wil immers gewoon nog even gezellig wat naborrelen voordat je naar huis gaat.
pi_120839354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Haar.

[..]

Echt? Ik vind het ongemakkelijk om een meisje zoiets te vragen. Ik probeer ze liever in een groep mee te nemen dan zoiets te vragen. Moet ik dat gewoon direct vragen?

Ik ben sowieso al vreselijk ongemakkelijk en gespannen bij meisjes en dat wordt als ik ze leuk vind alleen maar erger.

Hoezo kun je haar verliezen? Je hebt haar niet.

En ja, je moet haar gewoon vragen. Maar probeer eerst eens een gesprek met d'r te voeren.

Oh, en raap je ballen eens op en neem een risico. Waarschijnlijk lukt het niet, so what. Je hebt het dan in ieder geval een poging gedaan.
pi_120839602
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef kipknots het volgende:

[..]

Hoezo kun je haar verliezen? Je hebt haar niet.
Ik verlies dan de kans. Op dit moment bestaat er een kans dat ze me wel ziet zitten en ik kan er dan altijd zou naar kijken. Zodra die afwijzing komt, is die kans weg en creëer ik een hele lastige situatie.

Schrödinger's date eigenlijk :+ :D
pi_120839689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik verlies dan de kans. Op dit moment bestaat er een kans dat ze me wel ziet zitten en ik kan er dan altijd zou naar kijken. Zodra die afwijzing komt, is die kans weg en creëer ik een hele lastige situatie.

Schrödinger's date eigenlijk :+ :D
inderdaad. die kat bestond ook niet. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')