Ik heb hier ooit het getal 23 gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe oud is benzin dan eigenlijk?
Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, toen ik net zo oud was als jij, had ik nog nooit een vriendinnetje gehad. Jij bent wat dat betreft verder dan ik.
Waarom ze dat niet doen? Wsl omdat ze geen zin hebben in shit.
22. (edit: bijna 23 idd)quote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En stapt die wel op de juiste meisjes af? Dat doe je toch wel he Benzin? Zoals een vriend van me altijd zei: als je 100 meisjes in hun kont knijpt zit er altijd wel eentje tussen die het leuk vind. En ja hij kwam altijd bont en blauw terug naar school na een weekend maar hij had wel altijd meisjes. Proberen, vallen en weer opstaan benzin! Leren van je fouten. Gogo!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Lach jij ook naar meiden is the key question? Als ik naar meiden lach lachen ze vrijwel altijd wel lief terug. Kan me niet voorstellen dat ze dat bij jou niet doen gezien dat met uiterlijk te maken heeft en ze niet in jouw geest kunnen kijken als je lacht ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.
Ze zouden mijn leven zoveel beter maken met desnoods alleen een lieve lach naar me. Is dat shit?
[..]
22. (edit: bijna 23 idd)
Nou en, jij had er tenminste 1tjequote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.
Ze zouden mijn leven zoveel beter maken met desnoods alleen een lieve lach naar me. Is dat shit?
[..]
22. (edit: bijna 23 idd)
QFTquote:Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou en, jij had er tenminste 1tje
Wat shit is, is dat jij een vrouwenhater bent. Waarom zou een vrouw in godsnaam iets met een vrouwenhater willen hebben?
omdat zelfmedelijden nogal afstotend werkt. en in jouw geval geef je ook nog alle vrouwen de schuld van je eigen problemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat zelfmedelijden nogal afstotend werkt. en in jouw geval geef je ook nog alle vrouwen de schuld van je eigen problemen.
stop met zeuren en zoek hulp. en ga dan eens aan een relatie denken.
Omdat ik niet echt een vrouwenhater ben; ik haat wat ze me aangedaan hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat shit is, is dat jij een vrouwenhater bent. Waarom zou een vrouw in godsnaam iets met een vrouwenhater willen hebben?
wat nou 'ze'quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt een vrouwenhater ben; ik haat wat ze me aangedaan hebben.
Als ze lief zouden doen dan zou ik liefdevol zijn.
Degene die je nu tegenkomt hebben je niks aangedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Degene die je nu tegenkomt hebben je niks aangedaan
Je hebt een vriendin gehad, al was het maar even. Het is meer ervaring dan sommige anderen hier hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.
Ik wil gewoon niet heel mijn leven alleen blijven.
Ja maar dat maakt niks uit. Dat betekent gewoon dat het voor hem nog altijd erger is dan voor ons en dat wij het nog steeds niet begrijpen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin gehad, al was het maar even. Het is meer ervaring dan sommige anderen hier hebben.
sjonge jonge jonge wat vrouwen je aangedaan hebben ??? Daarom haat je ze ??quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het goed samenvat als ik zeg dat Benzin een meisje stalkte (waar hij het zelf niet mee eens is) en dat dit meisje haar vriendinnen tegen hem opjutte.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge wat vrouwen je aangedaan hebben ??? Daarom haat je ze ??
Ik wil niet lullig doen maar wat hebben ze je dan aangedaan ??
Drama much, ik heb in verleden een hele heftige geschiedenis gehad waardoor ik ook echt met recht mannen zou kunnen haten , maar 1 iemand stelt niet alle mannen voor....
Ik haat gewoon alle mensen evenveel, ongeacht ras of geslacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja vervelend maar om nou echt te zeggen nu van goh vanaf nu ga ik vrouwen haten. Dat wil je constant als schaduw achter je laten volgen ??
Je moest eens weten wat ik allemaal meegemaakt heb maar ik besluit toch ook niet meteen alle mannen te haten .....
Je reageert er in ieder geval positief op en ja jammer dat het niet zo uitpakte als je wilde maar dan weet je het ook voor de volgende keer . Waarschijnlijk eerder iniatief nemen als je een meisje leuk vindquote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef karton2 het volgende:
Ik heb eerder vandaag mijn lieftallige studiegenote mee uitgevraagd maar helaas.
Eerst een praatje met haar gemaakt om vervolgens te vragen of ze al plannen heeft gemaakt voor komend weekend.
Ze had al plannen maar dat weerhield me er niet van om te vragen of ze wat wilde gaan drinken met mij. Haar wedervraag was of ik haar vroeg als vrienden of ik wilde kijken voor 'meer'. Ik heb daar gewoon antwoord op gegeven maar ze had geen interesse al reageerde ze wel positief.
Ze vindt me een erg leuk persoon en voelde zich gevleid maar ze heeft er niet echt tijd voor leek de boodschap. Ze heeft het erg druk momenteel met de studie en bijbaan (lange avonden doordeweek en in de weekend moet ze ook vaak werken) en ze is niet bezig met relaties.
Ik vroeg hoe de nabije toekomst eruit zag qua drukte maar dat wist ze zo niet. Als zij zin kreeg om wat te gaan doen zou ze het me laten weten. Het blauwtje heb ik uiteraard als een man geaccepteerd en we hebben nog gewoon even staan praten alhoewel ik wel baalde natuurlijk![]()
Misschien dat ze in de toekomst van gedachte veranderd en dat ze vanwege mijn openheid toch interesse krijgt, zou voor mij niet de eerste keer zijn maar ik ga zeker niet hopen. Als ik haar weer zie doe ik gewoon even vriendelijk als altijd, ga me niet laten kennen.
Achteraf gezien heb ik volgens mij te lang gewacht met uitvragen. Ze is vaak (volgens mij dan) erg flirterig geweest maar ik was op dat moment totaal niet geïnteresseerd.
Elke man en vrouw die niet zo rijk of aantrekkelijk is dat ie hordes aanbidders heeft staat wat dat betreft in dezelfde positie, deal with it like everybody does.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.
Ik wil gewoon niet heel mijn leven alleen blijven.
Dat is niet hoe het werkt, vrouwen vallen niet op mensen die zich zielig voelen, net zo min als mannen vallen op zielige vrouwen (behalve misschien voor de makkelijke eenmalige seks).quote:Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
Ik denk dat het gewoon dé fout is geweest: te laat gehandeld. Ze kwam begin dit schooljaar bij me in de klas en naast mij was nog een plek vrij en we zijn altijd naast elkaar blijven zitten. Zag al meteen dat het een knappe vrouw was en het klikte goed maar ik was niet geïnteresseerd in meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je reageert er in ieder geval positief op en ja jammer dat het niet zo uitpakte als je wilde maar dan weet je het ook voor de volgende keer . Waarschijnlijk eerder iniatief nemen als je een meisje leuk vind
De vriend van een dame die ik ken heeft anderhalf jaar achter haar aangelopen op een positieve manier. Ze waren dus wel bevriend, en hij liep niet te stalken.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef karton2 het volgende:
Ik heb eerder vandaag mijn lieftallige studiegenote mee uitgevraagd maar helaas.
Eerst een praatje met haar gemaakt om vervolgens te vragen of ze al plannen heeft gemaakt voor komend weekend.
Ze had al plannen maar dat weerhield me er niet van om te vragen of ze wat wilde gaan drinken met mij. Haar wedervraag was of ik haar vroeg als vrienden of ik wilde kijken voor 'meer'. Ik heb daar gewoon antwoord op gegeven maar ze had geen interesse al reageerde ze wel positief.
Ze vindt me een erg leuk persoon en voelde zich gevleid maar ze heeft er niet echt tijd voor leek de boodschap. Ze heeft het erg druk momenteel met de studie en bijbaan (lange avonden doordeweek en in de weekend moet ze ook vaak werken) en ze is niet bezig met relaties.
Ik vroeg hoe de nabije toekomst eruit zag qua drukte maar dat wist ze zo niet. Als zij zin kreeg om wat te gaan doen zou ze het me laten weten. Het blauwtje heb ik uiteraard als een man geaccepteerd en we hebben nog gewoon even staan praten alhoewel ik wel baalde natuurlijk![]()
Misschien dat ze in de toekomst van gedachte veranderd en dat ze vanwege mijn openheid toch interesse krijgt, zou voor mij niet de eerste keer zijn maar ik ga zeker niet hopen. Als ik haar weer zie doe ik gewoon even vriendelijk als altijd, ga me niet laten kennen.
Achteraf gezien heb ik volgens mij te lang gewacht met uitvragen. Ze is vaak (volgens mij dan) erg flirterig geweest maar ik was op dat moment totaal niet geïnteresseerd.
Als je niet zo negatief naar vrouwen zou kijken en wat lekkerder in je vel komt te zitten dan zullen ze 'liefdevol' tegen je doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Hier draaid het allemaal om!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je niet zo negatief naar vrouwen zou kijken en wat lekkerder in je vel komt te zitten dan zullen ze 'liefdevol' tegen je doen.
Net zo goed als dat een dame onaantrekkelijk is als ze continue roept dat de hele wereld oneerlijk tegen haar is, en dat het allemaal te moeilijk is om door te breken, en nog meer boehoe is het onaantrekkelijk voor een dame als zo'n gast dat doet.
Een permanente negatieve levensinstelling is nooit aantrekkelijk, en al helemaal niet als het een onrealistisch en vertekend beeld is op basis wat vroeger een keer is gebeurd.
Iedereen heeft zo zijn problemen en moeilijkheden vroeg of laat, man up, het zijn niet de situaties die bepalen wat je bereikt, het is de manier waarop je met die omstandigheden en moeilijkheden omgaat. Toon karakter, niks komt vanzelf aanwaaien, ook geen vriendin, en al helemaal niet het onderhouden van een relatie.
Neem eens wat meer verantwoordelijkheid voor je eigen leven. Zo lang je het van anderen laat afhangen kom je geen meter vooruit.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
Tsja, dan is het nu payback timequote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef karton2 het volgende:
De kracht van reclame zit in de herhaling, op een gegeven moment droomt hij hopelijk niet anders...quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tangledup het volgende:
Heb ik nu een deja vu of probeert iedereen alweer benzin te overtuigen dat het anders kan?
Doe de groeten aan sneeuwwitje van me. Jij leeft kennelijk in een droom wereldquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
De kracht van reclame zit in de herhaling, op een gegeven moment droomt hij hopelijk niet anders...
Ach, je helpt in ieder geval vrolijk meequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe de groeten aan sneeuwwitje van me. Jij leeft kennelijk in een droom wereld
Benzin, als je soort gelijk gedrag en eigenwijsheid vertoond heb op school in je jongere jaren snap ik heel goed dat je gepest bent.
Stel je niet zo afhankelijk opquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
Nee, niet iedereen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tangledup het volgende:
Heb ik nu een deja vu of probeert iedereen alweer benzin te overtuigen dat het anders kan?
quote:
Gelukkig ben ik een faxquote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat gewoon alle mensen evenveel, ongeacht ras of geslacht.
Wat hebben ze aangedaan behalve jouw eigen negativiteit naar je te hebben gespiegeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
Je moet minstens een week wachten...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net een korte date gehad met een meisje, omdat ze moest gaan werken kon het helaas niet langer duren.
Maar nu hebben we het heel gezellig gehad samen en hebben we gezoend.. nu zit ik beetje te twijfelen wanneer ik weer een smsje zal sturen? wat is het beste moment?
Ze hebben die negativiteit van mij veroorzaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Canillas het volgende:
[..]
Wat hebben ze aangedaan behalve jouw eigen negativiteit naar je te hebben gespiegeld?
Lekker he al die verantwoordelijkheid bij een ander leggen hoef je lekker zelf niets te doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hebben die negativiteit van mij veroorzaakt.
Misschien, maar jij bent zelf degene die die negativiteit vervolgens in stand houdt. Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
En dan met zo'n antwoord komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, wat er niet zit kan ook niet tevoorschijn komen en nu hou je dit alles zelf in stand, je doet jezelf dit aan en zij deden uiteindelijk niet meer dat je laten uitkomen bij hoe jij over jezelf denkt; negatief.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
Alleen maar die 0,000001% heeft dat gedaan Benzin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit gaat om mijn gevoelens, niet om harde feiten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen maar die 0,000001% heeft dat gedaan Benzin.
Zeg, jij was toch zo goed in cijfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |