abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120569273

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120569285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
ik denk eerder dat het jullie mentaliteit en opstelling jegens vrouwen en versieren is en dat die dame altijd al normaal was.
Ik zeg niet dat met mijn mentaliteit en opstelling niets mis is, maar ik ken veel dames die op de middelbare school niet normaal waren waarin het daadwerkelijk niet aan mij lag.
pi_120569316
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb alleen nooit interesse om om te gaan met dat soort mensen dat zich volledig aanpast aan zijn omgeving :')
Dat "volledig aanpassen aan de omgeving" maakt het juist creepy en onvoorspelbaar. Als ze echt normaal deed, dan liet ze me wel gewoon met rust. Er zal wel iets achter zitten, zoals bijvoorbeeld inderdaad verschillen in perceptie over vroeger, schaamte, etc.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120569397
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat "volledig aanpassen aan de omgeving" maakt het juist creepy en onvoorspelbaar. Als ze echt normaal deed, dan liet ze me wel gewoon met rust. Er zal wel iets achter zitten, zoals bijvoorbeeld inderdaad verschillen in perceptie over vroeger, schaamte, etc.
Nee, vooral een wat zwakkere persoonlijkheid die eerder toegeeft aan het 'erbij horen'.
pi_120569398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat met mijn mentaliteit en opstelling niets mis is, maar ik ken veel dames die op de middelbare school niet normaal waren waarin het daadwerkelijk niet aan mij lag.
ik durf met enige zekerheid te stellen dat ze dat ook van jou vonden. wat zegt dat dan volgens jou?
pi_120569438
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef dawg het volgende:

[..]

ik durf met enige zekerheid te stellen dat ze dat ook van jou vonden. wat zegt dat dan volgens jou?
Dat jij zekerder van die zekerheid bent dan ik.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:18:11 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meiden wel normaal. En jij hebt die niet kunnen krijgen. Om dan te verwijzen naar de gevallen waarin je ze niet kreeg omdat hen raar waren zegt niks. Je kan je beter afvragen waarom het bij diegenen niet lukte die je wel als 'normaal' zou bestempelen. Serieus gast je moet gewoon meer gaan doen net als comp_lex o.a. Actie en meer actie. En niet naar drogredenaties teruggrijpen om je situatie te relativeren want daarmee schiet je niks op. Zoals ik eerder hier heb gelezen met 'wat als' is nog nooit een meid versiert.
we dan
pi_120569572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat jij zekerder van die zekerheid bent dan ik.
dus alles is perceptie zeg je in feite, en zegt het nog minder dan niks. :)
pi_120569699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meiden wel normaal. En jij hebt die niet kunnen krijgen. Om dan te verwijzen naar de gevallen waarin je ze niet kreeg omdat hen raar waren zegt niks. Je kan je beter afvragen waarom het bij diegenen niet lukte die je wel als 'normaal' zou bestempelen. Serieus gast je moet gewoon meer gaan doen net als comp_lex o.a. Actie en meer actie. En niet naar drogredenaties teruggrijpen om je situatie te relativeren want daarmee schiet je niks op. Zoals ik eerder hier heb gelezen met 'wat als' is nog nooit een meid versiert.
Omdat het toen al verpest was door de ontstane situatie; en toen was ik ineens zo oud dat ik een achterstand had op andere jongens.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:21:22 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja of ze vond gewoon dat ze ook wel lullig had gedaan indirect maar niet op zo'n mate dat ze niet meer met je zou kunnen praten en besloot gewoon even leuk met je te praten. Als je bij dit soort zaken in termen als perceptie e.d. gaat praten ga je soms snel te diep. Bedoel ik begrijp dat het woord gebruikt kan worden in zulke zinnen. Maar wil maar aangeven dat het niet altijd zo ingewikkeld ligt. Mensen zijn best te begrijpen als je gewoon het inzicht hebt. Haar actie vind ik juist wel vrij normaal.. gezien er jaren overheen zijn gegaan en jullie ook geen vijanden waren toch?
we dan
pi_120569977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja of ze vond gewoon dat ze ook wel lullig had gedaan indirect maar niet op zo'n mate dat ze niet meer met je zou kunnen praten en besloot gewoon even leuk met je te praten. Als je bij dit soort zaken in termen als perceptie e.d. gaat praten ga je soms snel te diep. Bedoel ik begrijp dat het woord gebruikt kan worden in zulke zinnen. Maar wil maar aangeven dat het niet altijd zo ingewikkeld ligt. Mensen zijn best te begrijpen als je gewoon het inzicht hebt. Haar actie vind ik juist wel vrij normaal.. gezien er jaren overheen zijn gegaan en jullie ook geen vijanden waren toch?
het is ook niet ingewikkeld, die twee maken het ingewikkeld. vind ik.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:24:45 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120569991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat het toen al verpest was door de ontstane situatie; en toen was ik ineens zo oud dat ik een achterstand had op andere jongens.
Nou en nu je dit weet kan je proberen dat te accepteren en niet telkens daarop terug te vallen maar proberen het alsnog in te halen in plaats van steeds de schuld aan andere zaken te geven. Schuld geven aan andere zaken kan tot op zekere hoogte en voor een bepaalde tijd. Maar op den duur kan je ook niet telkens meer terugvallen daarop.

Net als een persoon die 1 keer een heel knappe meid heeft gehad. Kan daar een tijd over opscheppen. Maar als hij verder niks presteert daarna dan wordt dat ook minder waard en op den duur kan je niet meer stellen van 'ik kan best wel wat met meiden' als je jaren niks meer hebt.

Zo ook in jouw situatie. Je kan nu toch echt niet meer terugvallen op je vroegere school e.d. Werken aan jezelf en nadenken en mannelijk zijn/doen. Actie ontbreekt bij jou echt wel. Zoek vrienden man, ga stappen, ga dingen doen, sporten, zwemmen, wat dan ook. Ontmoet mensen en ontwikkel jezelf extra. Ga drinken extra en rook een keer een jointje. Je begrijpt wel wat ik bedoel. Maar doe zoiets ook gewoon eens want anders zit je op je 60ste nog te zeggen van 'ja maar dit kwam door dit en dat' terwijl je feitelijk als resultaat niks hebt.

En extra note: ik lag vroeger ook achter op bepaalde zaken wat dat betreft en heb dat ook heel goed weten in te halen door gewoon te leven, vaak mijn vrienden te zien en gewoon te proberen bij meiden en niet overal nee op te zeggen.
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:30:54 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570386
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef dawg het volgende:

[..]

het is ook niet ingewikkeld, die twee maken het ingewikkeld. vind ik.
Ja best wel jammer voor henzelf. Ook al zit het dus wel in hun hoofd zo dat ze het ook wel ingewikkelder vinden dan ons denk ik. Als je dat gevoel voor zulke zaken niet van nature hebt is het wel klote en krijg je wel dat dit soort dingen lastig zijn lijkt me
we dan
pi_120570553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja best wel jammer voor henzelf. Ook al zit het dus wel in hun hoofd zo dat ze het ook wel ingewikkelder vinden dan ons denk ik. Als je dat gevoel voor zulke zaken niet van nature hebt is het wel klote en krijg je wel dat dit soort dingen lastig zijn lijkt me
Ik maak het niet ingewikkelder dan het is; het is lastig en vrouwen zijn eigenlijk gewoon heel vervelend.

Ik ben op het moment weer vreselijk verliefd en ik weet gewoon dat ik niets kan doen en dat ik geen kans maak. En dat vlak voor kerst, het moment dat ik me toch al eenzaam voel zonder vriendin. Blegh.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:36:29 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik maak het niet ingewikkelder dan het is; het is lastig en vrouwen zijn eigenlijk gewoon heel vervelend.

Ik ben op het moment weer vreselijk verliefd en ik weet gewoon dat ik niets kan doen en dat ik geen kans maak. En dat vlak voor kerst, het moment dat ik me toch al eenzaam voel zonder vriendin. Blegh.
En toch hé.. pak je weer de gemakkelijkste reactie eruit om op te reageren en niet de inhoudelijke. Is erg typerend voor jou. Ik mag je best wel, daarom neem ik ook de moeite om je dit te vertellen. Doe er ook iets mee want hierdoor krijgen veel fokkers irritaties bij je (selectief lezen bij adviezen).

Verder begrijp ik dat je negatief over vrouwen denkt als je negatieve ervaringen hebt maar jouw negativiteit straalt tever door in je posts soms. Maakt voor mij niet uit, maar zou voor jou wel uit moeten maken want zorgt ervoor dat je minder hulp krijgt en mensen minder leuk op je reageren. Welke meid hier die jou wou helpen zou het leuk vinden om te horen dat je haar eigenlijk maar vervelend vindt in eerste instantie?
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:38:42 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120570997
Je kan best wel nadenken en bent best wel slim. Gebruik dat in plaats van er slechts de meest negatieve redenaties mee te beredeneren. Bedenk er de realiteit mee. Niet jouw perceptie van de realiteit want die is gevormd (en wordt in de toekomst verder gevormd) door hoe jij denkt. Is een patroon wat zich voortzet en gaat zichzelf ook steeds meer vervullen. Ten nadele van jouzelf. Niet van anderen.
we dan
pi_120571213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En toch hé.. pak je weer de gemakkelijkste reactie eruit om op te reageren en niet de inhoudelijke. Is erg typerend voor jou. Ik mag je best wel, daarom neem ik ook de moeite om je dit te vertellen. Doe er ook iets mee want hierdoor krijgen veel fokkers irritaties bij je (selectief lezen bij adviezen).
Wat wil je dan dat ik zeg? Ik weet ook wel dat ik niet heel mijn leven de vrouwen van vroeger de schuld kan geven, aan de andere kant zijn vrouwen van nu genoeg voor alle kopzorgen.

quote:
Verder begrijp ik dat je negatief over vrouwen denkt als je negatieve ervaringen hebt maar jouw negativiteit straalt tever door in je posts soms. Maakt voor mij niet uit, maar zou voor jou wel uit moeten maken want zorgt ervoor dat je minder hulp krijgt en mensen minder leuk op je reageren. Welke meid hier die jou wou helpen zou het leuk vinden om te horen dat je haar eigenlijk maar vervelend vindt in eerste instantie?
Ik zou gewoon eens een succesverhaal willen hebben. Ik weet dat mensen niet altijd even leuk meer op me reageren, maar ze kunnen me toch geen succesverhaal aanreiken.

Nja, het is een goede kans voor meisjes om eens te bewijzen dat wat ik al jaren zie onterecht is en niet voor iedereen geldt.
pi_120571229
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
jullie ook geen vijanden waren toch?
Jawel. Dat maakt het vreemd. Het is net als je bijvoorbeeld knallende ruzie met je ouders hebt gehad, elkaar 10 jaar niet gezien hebt, daarna elkaar weer terugziet en normaal met elkaar gaat babbelen met supervrolijke gezichten, terwijl je de ruzie nooit bijgelegd hebt. Vind je dat niet vreemd?
Zij behoorde tot de club waar ik niet voor bestond, de club die me buitensloot. In één instantie kwam ik letterlijk voor een dichte deur te staan.
Er waren vroeger maar 3-4 meiden (van een club van in totaal 30 ofzo) waar ik niet geheel onzichtbaar voor was.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:43:26 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jawel. Dat maakt het vreemd. Het is net als je bijvoorbeeld knallende ruzie met je ouders hebt gehad, elkaar 10 jaar niet gezien hebt, daarna elkaar weer terugziet en normaal met elkaar gaat babbelen met supervrolijke gezichten, terwijl je de ruzie nooit bijgelegd hebt. Vind je dat niet vreemd?
Zij behoorde tot de club waar ik niet voor bestond, de club die me buitensloot. In één instantie kwam ik letterlijk voor een dichte deur te staan.
Er waren vroeger maar 3-4 meiden (van een club van in totaal 30 ofzo) waar ik niet geheel onzichtbaar voor was.
Oke dan is het wel vreemd ja. Ben ik met je eens. Maar goed dat je gewoon aardig terug reageerde. Misschien is ze verandert en geen reden om dan nu weer ruzie te maken. Dus goed aangepakt dan, ongeacht of de situatie raar was of niet.
we dan
pi_120571547
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke dan is het wel vreemd ja. Ben ik met je eens. Maar goed dat je gewoon aardig terug reageerde. Misschien is ze verandert en geen reden om dan nu weer ruzie te maken. Dus goed aangepakt dan, ongeacht of de situatie raar was of niet.
Dank je voor je begrip :)
Het is dat zij het contact initieerde, want ik had dat zeker niet gedaan. Met die andere paar meiden had ik dat wel zo gedaan.
pi_120571565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat ik zeg? Ik weet ook wel dat ik niet heel mijn leven de vrouwen van vroeger de schuld kan geven, aan de andere kant zijn vrouwen van nu genoeg voor alle kopzorgen.
1)Met zo'n instelling t.o.v. vrouwen kom je er nooit
2)Je moet niet zeggen, je moet doen ;)
  donderdag 20 december 2012 @ 21:47:58 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik zou gewoon eens een succesverhaal willen hebben. Ik weet dat mensen niet altijd even leuk meer op me reageren, maar ze kunnen me toch geen succesverhaal aanreiken.

Nja, het is een goede kans voor meisjes om eens te bewijzen dat wat ik al jaren zie onterecht is en niet voor iedereen geldt.
Nou dan ook niet telkens teruggrijpen naar je verleden. Helpt niks. Verzacht je problemen niet. Helpt jou ook niet, zorgt er alleen voor dat je juist eerder in deze situatie blijft omdat je teruggrijpt naar factoren waar je geen invloed op hebt (je verleden en alles wat daarin is gebeurd).

Een succesverhaal moet je moeite voor doen. Vertel eens wat je zoal doet om met meiden in contact te komen en hoe je oefent om leuker met hen om te gaan? Hoe je met vrienden omgaat e.d.? Of die zoekt? Een succesverhaal komt bij niemand zomaar. En ja het is klote dat het bij jou nog helemaal niet is geweest, maar daar moet je gewoon aan werken. Daarvoor moet je tips aannemen en adviezen die je gegeven worden en die ook toepassen.. en niet daar overheen lezen of niet uitvoeren.. want dan wordt het zo dat je dus niks doet om je situatie te verbeteren maar wel teruggrijpt naar je verleden om te doen alsof je onrecht is aangedaan..

En dat laatste wat je stelt is niet eerlijk. Nu stel je dat meiden die niks met jou te maken hadden verder (hen hebben jou niet benadeeld ofzo) zich moeten bewijzen voor jou terwijl jij in eerste instantie negatief over hen denkt... die startpositie is alleen al niet eerlijk. Dat is o.a. zo'n drogreden van jou waar ik het over had in een eerdere post.
we dan
  donderdag 20 december 2012 @ 21:51:50 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120571912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je voor je begrip :)
Het is dat zij het contact initieerde, want ik had dat zeker niet gedaan. Met die andere paar meiden had ik dat wel zo gedaan.
Nou ja ik moet zeggen. Dat ze nu normaal tegen je doet... kan je ook zien als iets positiefs... ongeacht om welke reden. Wou dat ook nog even zeggen. Bedoel het is een rare situatie en we trekken het ook in het negatieve een beetje... maar het is feitelijk wel positief juist dat ze met je wou praten en zo deed... en dat jij ook zo terugdeed. Wou dat nog even extra melden :7
we dan
pi_120571969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Vertel eens wat je zoal doet om met meiden in contact te komen en hoe je oefent om leuker met hen om te gaan?
Dat is lastig.

quote:
En dat laatste wat je stelt is niet eerlijk. Nu stel je dat meiden die niks met jou te maken hadden verder (hen hebben jou niet benadeeld ofzo) zich moeten bewijzen voor jou terwijl jij in eerste instantie negatief over hen denkt... die startpositie is alleen al niet eerlijk. Dat is o.a. zo'n drogreden van jou waar ik het over had in een eerdere post.
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
pi_120572144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is lastig.
Maar het is de enige weg
quote:
[..]

Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
Niet allemaal? Wees eens realistisch! Hoeveel % van de meiden op de wereld hebben jou iets aangedaan?
  donderdag 20 december 2012 @ 21:55:29 #26
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120572177
quote:

[..]

Dat is lastig.

[..]

Ja is lastig maar dat moet je dus doen. Gestructureerd aan werken om vooruitgang te krijgen. Anders wordt het niks. Zeker niet met antwoorden als 'dat is lastig'. Bedoel dan geef je toch geen info? Dan lijkt het alsof je weinig onderneemt..

En als je zo denkt over meiden tjah.. dan kan het zomaar zijn dat je op latere leeftijd wel voldoening eruit kan halen omdat je hen niet extra macht hebt gegeven als het ware (jou blauwtjes laten lopen, jij loopt geen risico e.d.) maar dan is het resultaat misschien nog 0. Soms moet je je over bepaalde redenaties/gevoelens heenzetten en je kwetsbaar opstellen als je niet in een situatie wil blijven zitten. In jouw geval wat minder verbitterd naar meiden kijken en wat meer proberen te doen en niet in redenaties blijven hangen die je niet helpen (gevoelgedreven redenaties)
we dan
pi_120572347
quote:

heb je enig idee hoe treurig dit klinkt?

als je dit echt oprecht meent, dan bereid je maar voor op een leven alleen.
pi_120572511
quote:

[..]

Dat is lastig.

[..]

Die meiden liggen niet wakker van je. Ze hebben nu allemaal al minimaal 3 relaties achter de rug enzo. Dat was met dat ene meisje waar ik het over had ook zo. De rest van de wereld ligt ook niet wakker van je trouwens. Jij bent de enige die daar wat aan kan doen.
pi_120572569
quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef dawg het volgende:

[..]

heb je enig idee hoe treurig dit klinkt?

als je dit echt oprecht meent, dan bereid je maar voor op een leven alleen.
Jullie hebben gewoon geen idee hoe het voelt.

Meisjes hebben mijn hartje eruit gerukt, erop gestampt, er mee gegooid en het gebroken.
pi_120572608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Meisjes hebben mijn hartje eruit gerukt, erop gestampt, er mee gegooid en het gebroken.
En toch wil je met ze?

Jammer voor je joh :*
pi_120572632
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Comp_Lex het volgende:

Ze hebben nu allemaal al minimaal 3 relaties achter de rug enzo.
Ik weet het. En ik moet maar zien of ik ooit überhaupt ergens een meisje op weet te duikelen.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:02:43 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120572666
quote:

[..]

Dat is lastig.

[..]

Maar de vrouwen die je nu tegen komt kunnen toch niet ruiken wat vrouwen jou vroeger hebben aangedaan.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:03:33 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120572723
quote:

[..]

Of we het nou hebben ervaren of niet... jij gaat je leven leiden op basis van wat in je verleden is gebeurd en dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. Mensen hier willen je helpen om dat te doorbreken. Verder klonk dat wel vrij nichterig van je, misschien wat meer vermannen.
we dan
pi_120572731
quote:

[..]

dat je dat advies altijd in de wind hebt geslagen begrijp ik nu pas. met die instelling zul je gewoon altijd alleen blijven. het maakt niet uit of wij wel of niet weten hoe zoiets voelt. hier druipt het zelfmedelijden en de treurnis vanaf. je zult het toch echt zelf moeten doen.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:04:00 #35
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120572741
quote:

[..]

Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.
Grow a pair
pi_120572822
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.
Grow a pair
Nou, bij mij is het ook niet van een leien dakje gegaan (helaas)...
pi_120572843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En toch wil je met ze?

Jammer voor je joh :*
Ik val nou eenmaal op vrouwen; kan ik niets aan doen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Grow a pair
Maar jullie hebben ook goede ervaringen en jullie maken echt een kans.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar de vrouwen die je nu tegen komt kunnen toch niet ruiken wat vrouwen jou vroeger hebben aangedaan.
Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:05:46 #38
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120572858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, bij mij is het ook niet van een leien dakje gegaan (helaas)...
Ik denk bij de meeste hier niet.
pi_120572933
quote:

[..]

Wrong
pi_120572966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.
jij hebt ook een keer (kort) een vriendin gehad. dus niet zo zielig doen, dat het niet altijd werkt overkomt iedereen.

en ja, dat ze dat merken komt omdat je het waarschijnlijk ook uitstraalt.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:08:07 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573009
benzin ik heb gehoord dat je er best oke uitzag qua uiterlijk, je kan ook wel dingen begrijpen e.d. het ligt puur aan je gedrag en je sociale vaardigheid. Werk daar aan en ga niet alleen maar erover praten hoe moeilijk dat wel niet is en hoe gemakkelijk anderen het hebben gehad. Sommige mensen hebben het ook niet gemakkelijk gehad maar hebben er moeite voor gedaan en dat zorgt voor resultaat.
we dan
pi_120573011
quote:

[..]

[..]

[..]

- Dan zit je dus met een probleem en zoals de anderen al aangaven, gaat dit een probleem blijven zolang je het niet gaat aanpakken.

-Sorry hoor, maar mijn laatste ervaring is ondertussen ook alweer aardig wat jaartjes geleden

-Niet ruiken, maar bij jou straalt het er nogal vanaf. Dat heeft te maken met jouw vrouwenhaat.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:08:12 #43
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120573015
quote:

[..]

[..]

[..]

Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.
pi_120573056
quote:

[..]

[..]

[..]

Jij maakt ook echt kans. Je moet er alleen naar leven.
pi_120573068
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.
Vergeet niet zijn vrouwenhaat, dat gaat hem ook niet verder helpen :P
pi_120573187
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.

Ik wil gewoon niet heel mijn leven alleen blijven.

quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef dawg het volgende:

en ja, dat ze dat merken komt omdat je het waarschijnlijk ook uitstraalt.
Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
  donderdag 20 december 2012 @ 22:12:19 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120573261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.

[..]

Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
En ik blijf erbij dat je gewoon een grote jankerd bent en eerst wat aan jezelf moet gaan doen voordat je uberhaupt aan een relatie moet denken.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:12:58 #48
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573307
Van mijn part ben je de persoon die het meest onterecht is behandeld in de hele geschiedenis van de mensheid. Denk je dan dat het slim is dat je er met gedrag wat daaruit voortvloeit (deels) ervoor zorgt dat je je leven vrijgezel blijft? Je wijst naar anderen die het beter hebben om zelf te ontkomen aan verantwoordelijkheid voor eigen acties (of het gebrek daaraan).
we dan
pi_120573319
quote:

[..]

[..]

Benzin, toen ik net zo oud was als jij, had ik nog nooit een vriendinnetje gehad. Jij bent wat dat betreft verder dan ik.

Waarom ze dat niet doen? Wsl omdat ze geen zin hebben in shit.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:13:43 #50
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573353
Hoe oud is benzin dan eigenlijk?
we dan
pi_120573474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik heb hier ooit het getal 23 gezien :)
pi_120573493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Benzin, toen ik net zo oud was als jij, had ik nog nooit een vriendinnetje gehad. Jij bent wat dat betreft verder dan ik.

Waarom ze dat niet doen? Wsl omdat ze geen zin hebben in shit.
Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.

Ze zouden mijn leven zoveel beter maken met desnoods alleen een lieve lach naar me. Is dat shit?

quote:
22. (edit: bijna 23 idd)
pi_120573564
quote:
En stapt die wel op de juiste meisjes af? Dat doe je toch wel he Benzin? Zoals een vriend van me altijd zei: als je 100 meisjes in hun kont knijpt zit er altijd wel eentje tussen die het leuk vind. En ja hij kwam altijd bont en blauw terug naar school na een weekend maar hij had wel altijd meisjes. Proberen, vallen en weer opstaan benzin! Leren van je fouten. Gogo!
  donderdag 20 december 2012 @ 22:18:32 #54
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat vriendinnetje duurde veel te kort. Ik overspeelde te snel mijn hand denk ik.

Ze zouden mijn leven zoveel beter maken met desnoods alleen een lieve lach naar me. Is dat shit?

[..]

Lach jij ook naar meiden is the key question? Als ik naar meiden lach lachen ze vrijwel altijd wel lief terug. Kan me niet voorstellen dat ze dat bij jou niet doen gezien dat met uiterlijk te maken heeft en ze niet in jouw geest kunnen kijken als je lacht ofzo.
we dan
pi_120573737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Nou en, jij had er tenminste 1tje

Wat shit is, is dat jij een vrouwenhater bent. Waarom zou een vrouw in godsnaam iets met een vrouwenhater willen hebben?
  donderdag 20 december 2012 @ 22:20:05 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120573760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou en, jij had er tenminste 1tje

Wat shit is, is dat jij een vrouwenhater bent. Waarom zou een vrouw in godsnaam iets met een vrouwenhater willen hebben?
QFT
we dan
pi_120573850
quote:

omdat zelfmedelijden nogal afstotend werkt. en in jouw geval geef je ook nog alle vrouwen de schuld van je eigen problemen.

stop met zeuren en zoek hulp. en ga dan eens aan een relatie denken.
pi_120573854
quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat zelfmedelijden nogal afstotend werkt. en in jouw geval geef je ook nog alle vrouwen de schuld van je eigen problemen.

stop met zeuren en zoek hulp. en ga dan eens aan een relatie denken.
_O_
For great justice!
pi_120573952
Het is natuurlijk veel makkelijker om anderen de schuld te geven en zelf te blijven zwelgen in je eigen medelijden. Heb ik ook jaaaaaren gedaan. Het hielp geen ene fuck. Pas toen ik de problemen bij mezelf zag werd ik pas succesvol bij vrouwen. Zelfvertrouwen, zelfkennis, positiviteit. Dat zijn de sleutelwoorden. En als je dat niet wil zien, benzin, dan zal je altijd en eeuwig alleen blijven.
For great justice!
pi_120574238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat ik niet echt een vrouwenhater ben; ik haat wat ze me aangedaan hebben.

Als ze lief zouden doen dan zou ik liefdevol zijn.
pi_120574279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:

[..]

wat nou 'ze'
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:31:58 #62
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120574458
quote:

[..]

Degene die je nu tegenkomt hebben je niks aangedaan
pi_120574556
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Degene die je nu tegenkomt hebben je niks aangedaan
Dit.

Dus waarom van die 99,9999999% van de vrouwen verwijten wat 0,0000001% van de vrouwen jou aangedaan heeft? ;)
pi_120574590
quote:

[..]

Je hebt een vriendin gehad, al was het maar even. Het is meer ervaring dan sommige anderen hier hebben.
pi_120574850
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt een vriendin gehad, al was het maar even. Het is meer ervaring dan sommige anderen hier hebben.
Ja maar dat maakt niks uit. Dat betekent gewoon dat het voor hem nog altijd erger is dan voor ons en dat wij het nog steeds niet begrijpen.
pi_120576514
Ik ben nogal stuntelig met versieren ;( , kunnen jullie mij helpen?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_120578135
quote:

[..]

sjonge jonge jonge wat vrouwen je aangedaan hebben ??? Daarom haat je ze ??

Ik wil niet lullig doen maar wat hebben ze je dan aangedaan ??

Drama much, ik heb in verleden een hele heftige geschiedenis gehad waardoor ik ook echt met recht mannen zou kunnen haten , maar 1 iemand stelt niet alle mannen voor....
  donderdag 20 december 2012 @ 23:32:42 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120578216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

sjonge jonge jonge wat vrouwen je aangedaan hebben ??? Daarom haat je ze ??

Ik wil niet lullig doen maar wat hebben ze je dan aangedaan ??

Drama much, ik heb in verleden een hele heftige geschiedenis gehad waardoor ik ook echt met recht mannen zou kunnen haten , maar 1 iemand stelt niet alle mannen voor....
Ik geloof dat ik het goed samenvat als ik zeg dat Benzin een meisje stalkte (waar hij het zelf niet mee eens is) en dat dit meisje haar vriendinnen tegen hem opjutte.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_120578446
Nou ja vervelend maar om nou echt te zeggen nu van goh vanaf nu ga ik vrouwen haten 8)7 . Dat wil je constant als schaduw achter je laten volgen ??

Je moest eens weten wat ik allemaal meegemaakt heb maar ik besluit toch ook niet meteen alle mannen te haten .....
  donderdag 20 december 2012 @ 23:37:07 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120578484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja vervelend maar om nou echt te zeggen nu van goh vanaf nu ga ik vrouwen haten 8)7 . Dat wil je constant als schaduw achter je laten volgen ??

Je moest eens weten wat ik allemaal meegemaakt heb maar ik besluit toch ook niet meteen alle mannen te haten .....
Ik haat gewoon alle mensen evenveel, ongeacht ras of geslacht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_120578997
Ik heb eerder vandaag mijn lieftallige studiegenote mee uitgevraagd maar helaas.
Eerst een praatje met haar gemaakt om vervolgens te vragen of ze al plannen heeft gemaakt voor komend weekend.
Ze had al plannen maar dat weerhield me er niet van om te vragen of ze wat wilde gaan drinken met mij. Haar wedervraag was of ik haar vroeg als vrienden of ik wilde kijken voor 'meer'. Ik heb daar gewoon antwoord op gegeven maar ze had geen interesse al reageerde ze wel positief.
Ze vindt me een erg leuk persoon en voelde zich gevleid maar ze heeft er niet echt tijd voor leek de boodschap. Ze heeft het erg druk momenteel met de studie en bijbaan (lange avonden doordeweek en in de weekend moet ze ook vaak werken) en ze is niet bezig met relaties.
Ik vroeg hoe de nabije toekomst eruit zag qua drukte maar dat wist ze zo niet. Als zij zin kreeg om wat te gaan doen zou ze het me laten weten. Het blauwtje heb ik uiteraard als een man geaccepteerd en we hebben nog gewoon even staan praten alhoewel ik wel baalde natuurlijk :')
Misschien dat ze in de toekomst van gedachte veranderd en dat ze vanwege mijn openheid toch interesse krijgt, zou voor mij niet de eerste keer zijn maar ik ga zeker niet hopen. Als ik haar weer zie doe ik gewoon even vriendelijk als altijd, ga me niet laten kennen.
Achteraf gezien heb ik volgens mij te lang gewacht met uitvragen. Ze is vaak (volgens mij dan) erg flirterig geweest maar ik was op dat moment totaal niet geïnteresseerd.
pi_120579142
quote:
8s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef karton2 het volgende:
Ik heb eerder vandaag mijn lieftallige studiegenote mee uitgevraagd maar helaas.
Eerst een praatje met haar gemaakt om vervolgens te vragen of ze al plannen heeft gemaakt voor komend weekend.
Ze had al plannen maar dat weerhield me er niet van om te vragen of ze wat wilde gaan drinken met mij. Haar wedervraag was of ik haar vroeg als vrienden of ik wilde kijken voor 'meer'. Ik heb daar gewoon antwoord op gegeven maar ze had geen interesse al reageerde ze wel positief.
Ze vindt me een erg leuk persoon en voelde zich gevleid maar ze heeft er niet echt tijd voor leek de boodschap. Ze heeft het erg druk momenteel met de studie en bijbaan (lange avonden doordeweek en in de weekend moet ze ook vaak werken) en ze is niet bezig met relaties.
Ik vroeg hoe de nabije toekomst eruit zag qua drukte maar dat wist ze zo niet. Als zij zin kreeg om wat te gaan doen zou ze het me laten weten. Het blauwtje heb ik uiteraard als een man geaccepteerd en we hebben nog gewoon even staan praten alhoewel ik wel baalde natuurlijk :')
Misschien dat ze in de toekomst van gedachte veranderd en dat ze vanwege mijn openheid toch interesse krijgt, zou voor mij niet de eerste keer zijn maar ik ga zeker niet hopen. Als ik haar weer zie doe ik gewoon even vriendelijk als altijd, ga me niet laten kennen.
Achteraf gezien heb ik volgens mij te lang gewacht met uitvragen. Ze is vaak (volgens mij dan) erg flirterig geweest maar ik was op dat moment totaal niet geïnteresseerd.
Je reageert er in ieder geval positief op en ja jammer dat het niet zo uitpakte als je wilde maar dan weet je het ook voor de volgende keer . Waarschijnlijk eerder iniatief nemen als je een meisje leuk vind
pi_120580825
quote:

[..]

Elke man en vrouw die niet zo rijk of aantrekkelijk is dat ie hordes aanbidders heeft staat wat dat betreft in dezelfde positie, deal with it like everybody does.

quote:
Dat is niet hoe het werkt, vrouwen vallen niet op mensen die zich zielig voelen, net zo min als mannen vallen op zielige vrouwen (behalve misschien voor de makkelijke eenmalige seks).
pi_120580876
quote:
...
Props for trying zeg ik dan maar altijd.
pi_120581096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je reageert er in ieder geval positief op en ja jammer dat het niet zo uitpakte als je wilde maar dan weet je het ook voor de volgende keer . Waarschijnlijk eerder iniatief nemen als je een meisje leuk vind
Ik denk dat het gewoon dé fout is geweest: te laat gehandeld. Ze kwam begin dit schooljaar bij me in de klas en naast mij was nog een plek vrij en we zijn altijd naast elkaar blijven zitten. Zag al meteen dat het een knappe vrouw was en het klikte goed maar ik was niet geïnteresseerd in meer.
Wel merkte ik dat ze wel erg dicht tegen me aan kwam zitten en aan me zat te plukken maar de interesse kwam pas heel laat op gang bij mij en toen de interesse volop aanwezig was is die van haar verdwenen denk ik.
Vrouwen zijn soms zo lastig te peilen met wat ze willen. Bij haar was ik overtuigd dat ze wat wilde vanwege haar gedrag en lichaamstaal. Het komt wel vaker voor dat vrouwen aanrakerig zijn maar zij maakte het wel bont.
Zoals ik al eerder aangaf kán haar interesse terugkomen maar ik verwacht dat zij niks gaat doen, alhoewel ik stiekem hoop van wel. Zij heeft het initiatief in handen genomen door te zeggen dat zij mij laat weten als ze wat wil gaan doen, maar dat gaat niet gebeuren. Ik ga er verder ook niks meer mee doen, gewoon vriendelijk zijn als altijd maar opnieuw uitvragen als ze gaat flirten: nee, initiatief ligt bij haar.
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:44:21 #76
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120587043
quote:
De vriend van een dame die ik ken heeft anderhalf jaar achter haar aangelopen op een positieve manier. Ze waren dus wel bevriend, en hij liep niet te stalken.

Na anderhalf jaar was ze uiteindelijk toch om. Houd geen valse hoop, maar zeg ook weer nooit nooit. Soms zijn er andere zaken aan de hand in plaats van daadwerkelijke desinteresse.

[ Bericht 1% gewijzigd door Murvgeslagen op 21-12-2012 08:49:29 ]
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 21 december 2012 @ 09:03:09 #77
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120587293
quote:

[..]

Als je niet zo negatief naar vrouwen zou kijken en wat lekkerder in je vel komt te zitten dan zullen ze 'liefdevol' tegen je doen.

Net zo goed als dat een dame onaantrekkelijk is als ze continue roept dat de hele wereld oneerlijk tegen haar is, en dat het allemaal te moeilijk is om door te breken, en nog meer boehoe is het onaantrekkelijk voor een dame als zo'n gast dat doet.

Een permanente negatieve levensinstelling is nooit aantrekkelijk, en al helemaal niet als het een onrealistisch en vertekend beeld is op basis wat vroeger een keer is gebeurd.

Iedereen heeft zo zijn problemen en moeilijkheden vroeg of laat, man up, het zijn niet de situaties die bepalen wat je bereikt, het is de manier waarop je met die omstandigheden en moeilijkheden omgaat. Toon karakter, niks komt vanzelf aanwaaien, ook geen vriendin, en al helemaal niet het onderhouden van een relatie.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:06:02 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120588640
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je niet zo negatief naar vrouwen zou kijken en wat lekkerder in je vel komt te zitten dan zullen ze 'liefdevol' tegen je doen.

Net zo goed als dat een dame onaantrekkelijk is als ze continue roept dat de hele wereld oneerlijk tegen haar is, en dat het allemaal te moeilijk is om door te breken, en nog meer boehoe is het onaantrekkelijk voor een dame als zo'n gast dat doet.

Een permanente negatieve levensinstelling is nooit aantrekkelijk, en al helemaal niet als het een onrealistisch en vertekend beeld is op basis wat vroeger een keer is gebeurd.

Iedereen heeft zo zijn problemen en moeilijkheden vroeg of laat, man up, het zijn niet de situaties die bepalen wat je bereikt, het is de manier waarop je met die omstandigheden en moeilijkheden omgaat. Toon karakter, niks komt vanzelf aanwaaien, ook geen vriendin, en al helemaal niet het onderhouden van een relatie.
Hier draaid het allemaal om!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120592353
Edit: laat maar, hopeloos.
Ja, ik generaliseer.
pi_120592510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Northside het volgende:
:D
pi_120593108
quote:
Neem eens wat meer verantwoordelijkheid voor je eigen leven. Zo lang je het van anderen laat afhangen kom je geen meter vooruit.
pi_120596947
Heb ik nu een deja vu of probeert iedereen alweer benzin te overtuigen dat het anders kan? :s)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_120597098
quote:
Tsja, dan is het nu payback time :P

Geweldig ook, dat ze jou eerst vraagt wat je nu precies bedoelt (alleen vrienden of meer) om jou vervolgens te laten hangen.

Dat heeft ze goed gedaan :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:27:57 #84
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120597129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tangledup het volgende:
Heb ik nu een deja vu of probeert iedereen alweer benzin te overtuigen dat het anders kan? :s)
De kracht van reclame zit in de herhaling, op een gegeven moment droomt hij hopelijk niet anders... :{
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:29:54 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120597197
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

De kracht van reclame zit in de herhaling, op een gegeven moment droomt hij hopelijk niet anders... :{
Doe de groeten aan sneeuwwitje van me. Jij leeft kennelijk in een droom wereld :+

Benzin, als je soort gelijk gedrag en eigenwijsheid vertoond heb op school in je jongere jaren snap ik heel goed dat je gepest bent.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:36:30 #86
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120597421
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Doe de groeten aan sneeuwwitje van me. Jij leeft kennelijk in een droom wereld :+

Benzin, als je soort gelijk gedrag en eigenwijsheid vertoond heb op school in je jongere jaren snap ik heel goed dat je gepest bent.
Ach, je helpt in ieder geval vrolijk mee :+
pi_120598533
quote:

[..]

Stel je niet zo afhankelijk op :')
Doe je ook zo als je een baan zoekt? 'Ik vind dat werkgevers me slecht hebben behandeld in het verleden, dus nu moeten werkgevers maar de eerste stap zetten en mij een goede baan aanbieden.'

Kom op zeg, wees redelijk. Ik snap dat je het kut vind dat er van jou, als man, verwacht wordt dat je de eerste stap zet, maar daar zit elke man wel mee, in meer of mindere mate. Maak er niet zo'n probleem van, en 'wees eens een vent', zou m'n pa zeggen.
pi_120598587
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef Tangledup het volgende:
Nee, niet iedereen. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Northside het volgende:
Ja, ik generaliseer.
pi_120606431
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik haat gewoon alle mensen evenveel, ongeacht ras of geslacht.
Gelukkig ben ik een fax O+
pi_120610696
Benzin er zijn nu toch ook redelijk wat vrouwen geweest die aardig c.q. lief voor je zijn geweest. En hoe representeren zij de rest van de vrouwen dan?

En zoals al is gezegd, je bent zeker niet de enige die in zijn/haar schooltijd is gepest, die meerdere malen een blauwtje heeft opgelopen, die zijn hart heeft gebroken, en noem het maar al.
Je bent voor zover ik weet wel de enige die erin blijft hangen, en maar blijft roepen dat je niets kunt doen aan hoe de dingen lopen in je leven. Een meisje gaat dat niet voor je doen, je moet je toch echt zelf oprapen.
pi_120610975
Net een korte date gehad met een meisje, omdat ze moest gaan werken kon het helaas niet langer duren.

Maar nu hebben we het heel gezellig gehad samen en hebben we gezoend.. nu zit ik beetje te twijfelen wanneer ik weer een smsje zal sturen? wat is het beste moment?
pi_120616721
quote:
Wat hebben ze aangedaan behalve jouw eigen negativiteit naar je te hebben gespiegeld?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:24:28 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120616726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net een korte date gehad met een meisje, omdat ze moest gaan werken kon het helaas niet langer duren.

Maar nu hebben we het heel gezellig gehad samen en hebben we gezoend.. nu zit ik beetje te twijfelen wanneer ik weer een smsje zal sturen? wat is het beste moment?
Je moet minstens een week wachten...

Maar niet heus. Doe gewoon waar je je goed bij voelt, en kom niet te stalkerig over. Dat zal in dit geval niet zo snel het geval zijn denk ik ;)
pi_120619088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat hebben ze aangedaan behalve jouw eigen negativiteit naar je te hebben gespiegeld?
Ze hebben die negativiteit van mij veroorzaakt.
pi_120619421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Lekker he al die verantwoordelijkheid bij een ander leggen hoef je lekker zelf niets te doen :W
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:20:44 #96
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120619431
quote:

[..]

Misschien, maar jij bent zelf degene die die negativiteit vervolgens in stand houdt. Dat hoeft niet.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:21:38 #97
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120619476
quote:

[..]

En dan met zo'n antwoord komen :')
pi_120619809
quote:
Nee, wat er niet zit kan ook niet tevoorschijn komen en nu hou je dit alles zelf in stand, je doet jezelf dit aan en zij deden uiteindelijk niet meer dat je laten uitkomen bij hoe jij over jezelf denkt; negatief.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120620126
quote:

[..]

Alleen maar die 0,000001% heeft dat gedaan Benzin.
Zeg, jij was toch zo goed in cijfers? :)
pi_120620679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen maar die 0,000001% heeft dat gedaan Benzin.
Zeg, jij was toch zo goed in cijfers? :)
Dit gaat om mijn gevoelens, niet om harde feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')