Ja is lastig maar dat moet je dus doen. Gestructureerd aan werken om vooruitgang te krijgen. Anders wordt het niks. Zeker niet met antwoorden als 'dat is lastig'. Bedoel dan geef je toch geen info? Dan lijkt het alsof je weinig onderneemt..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is lastig.
[..]
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
heb je enig idee hoe treurig dit klinkt?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
Je hebt een beetje gelijk, maar toch vind ik dat in alles dat meisjes mij hebben aangedaan, zij degenen zijn die de eerste stap weer moeten zetten, zelfs al zijn ze niet allemaal verantwoordelijk.
Die meiden liggen niet wakker van je. Ze hebben nu allemaal al minimaal 3 relaties achter de rug enzo. Dat was met dat ene meisje waar ik het over had ook zo. De rest van de wereld ligt ook niet wakker van je trouwens. Jij bent de enige die daar wat aan kan doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is lastig.
[..]
Jullie hebben gewoon geen idee hoe het voelt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe treurig dit klinkt?
als je dit echt oprecht meent, dan bereid je maar voor op een leven alleen.
En toch wil je met ze?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen idee hoe het voelt.
Meisjes hebben mijn hartje eruit gerukt, erop gestampt, er mee gegooid en het gebroken.
Ik weet het. En ik moet maar zien of ik ooit überhaupt ergens een meisje op weet te duikelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Ze hebben nu allemaal al minimaal 3 relaties achter de rug enzo.
Maar de vrouwen die je nu tegen komt kunnen toch niet ruiken wat vrouwen jou vroeger hebben aangedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is lastig.
[..]
Of we het nou hebben ervaren of niet... jij gaat je leven leiden op basis van wat in je verleden is gebeurd en dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. Mensen hier willen je helpen om dat te doorbreken. Verder klonk dat wel vrij nichterig van je, misschien wat meer vermannen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes hebben mijn hartje eruit gerukt, erop gestampt, er mee gegooid en het gebroken.
dat je dat advies altijd in de wind hebt geslagen begrijp ik nu pas. met die instelling zul je gewoon altijd alleen blijven. het maakt niet uit of wij wel of niet weten hoe zoiets voelt. hier druipt het zelfmedelijden en de treurnis vanaf. je zult het toch echt zelf moeten doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het ook niet van een leien dakje gegaan (helaas)...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.
Grow a pair
Ik val nou eenmaal op vrouwen; kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch wil je met ze?
Jammer voor je joh
Maar jullie hebben ook goede ervaringen en jullie maken echt een kans.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want alleen jij hebt een gebroken hart, bij de rest van ons is alles altijd goed gegaan.
Grow a pair
Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar de vrouwen die je nu tegen komt kunnen toch niet ruiken wat vrouwen jou vroeger hebben aangedaan.
Ik denk bij de meeste hier niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het ook niet van een leien dakje gegaan (helaas)...
Wrongquote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
jij hebt ook een keer (kort) een vriendin gehad. dus niet zo zielig doen, dat het niet altijd werkt overkomt iedereen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
Maar jullie hebben ook goede ervaringen en jullie maken echt een kans.
[..]
Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.
- Dan zit je dus met een probleem en zoals de anderen al aangaven, gaat dit een probleem blijven zolang je het niet gaat aanpakken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik val nou eenmaal op vrouwen; kan ik niets aan doen.
[..]
[..]
Vrouwen kunnen dingen die ik ze niet wil vertellen ook altijd ruiken; dit zou een peuleschilletje moeten zijn.
Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij maakt ook echt kans. Je moet er alleen naar leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vergeet niet zijn vrouwenhaat, dat gaat hem ook niet verder helpenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.
Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat iemand die zo slim is zulke ongelovelijke domme dingen kan zeggen. Weet je wat gewoon jouw grote probleem is? Je zelfmedelijden, het is allevrouwen tegen benzin. En zolang je zo'n jankerd blijft dan gaat het nooit iets worden.
Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef dawg het volgende:
en ja, dat ze dat merken komt omdat je het waarschijnlijk ook uitstraalt.
En ik blijf erbij dat je gewoon een grote jankerd bent en eerst wat aan jezelf moet gaan doen voordat je uberhaupt aan een relatie moet denken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.
Ik wil gewoon niet heel mijn leven alleen blijven.
[..]
Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
Benzin, toen ik net zo oud was als jij, had ik nog nooit een vriendinnetje gehad. Jij bent wat dat betreft verder dan ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jullie niet weten wat het is omdat jullie ook goede ervaringen hebben en ooit een kans zullen maken.
Ik wil gewoon niet heel mijn leven alleen blijven.
[..]
Waarom doen ze dan niet juist een keer lief als ze kunnen zien hoe ik me voel door wat ik uitstraal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |