quote:
Ik heb geen inspraak hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Doe ook maar niet, trouwens.
Ah joh, dat moet je voor het gemak maar even vergeten en net als de rest van Nederland denkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, 3FM beslist zelf. Eigenlijk de hele playlist, alleen denkt NL inspraak te hebben
Dat is zo helaasquote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, 3FM beslist zelf. Eigenlijk de hele playlist, alleen denkt NL inspraak te hebben
Doen ze niet meer aanquote:
Ik kan dat niet, ik wil altijd anders denkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah joh, dat moet je voor het gemak maar even vergeten en net als de rest van Nederland denken
Het is geen siebquote:
Zolang die kindjes op minstens 5 meter afstand van me blijven, vind ik het allemaal schatjesquote:
Ik vind ze wel leuk, maar zodra ze vervelend worden dan wil ik ze graag terug kunnen gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zolang die kindjes op minstens 5 meter afstand van me blijven, vind ik het allemaal schatjes
Dat soort gevoelens leven nog niet bij mij, ik weet nooit wat ik met kinderen aan moet
Ow, en inkoppertje, je bent leraresquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zolang die kindjes op minstens 5 meter afstand van me blijven, vind ik het allemaal schatjes
Dat soort gevoelens leven nog niet bij mij, ik weet nooit wat ik met kinderen aan moet
Vrouwelijke Stenders?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zijn minstens 11+, geen ukkepukjes van 5 waarvan ik geen idee heb wat ik er mee aan moetquote:Op donderdag 20 december 2012 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, en inkoppertje, je bent lerares.
Het zal vast ooit wel goed komen hoor, maar nu nog nietquote:
Ik herken het hoor. In mn omgeving is het babyboom, ik moet er nog niet aan denkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zal vast ooit wel goed komen hoor, maar nu nog niet
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik herken het hoor. In mn omgeving is het babyboom, ik moet er nog niet aan denken
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had ook nooit wat met kinderen, totdat ik ze zelf kreeg. Dan voelt het toch wat anders.
Jawel maar het verschil tussen TLC en Gaga is toch best hoorbaar, zelfs met bier achter de kiezenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Scherp. Nog niet aan het bier merk ik?
Dus je werd zwanger terwijl je kinderen niets vond? Handig. ;-) .quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had ook nooit wat met kinderen, totdat ik ze zelf kreeg. Dan voelt het toch wat anders.
Met baby's heb ik echt 0 interactie. Peuters en kleuters daarentegen. Geniaal om mee te dollenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.
[..]
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.
[..]
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.
Serieus lelijke baby dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of dat je hem laat vallen ofzo. Dat heb ik altijdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb er altijd een schijt hekel aan als ze zo'n kind in mijn handen drukken, ben altijd bang dat ik hem stuk maak.
Nou, dat ook inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb er altijd een schijt hekel aan als ze zo'n kind in mijn handen drukken, ben altijd bang dat ik hem stuk maak.
Dat wist ik ook niet inderdaad... heel soms heb ik daar met andere kinderen nog wel moeite mee. Ik ben niet zo'n oermoeder eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Jawel maar het verschil tussen TLC en Gaga is toch best hoorbaar, zelfs met bier achter de kiezen
Gaat niet zo snel stuk hoor. Hele flexibele dingen zijn het.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Of dat je hem laat vallen ofzo. Dat heb ik altijd
Nee, liefquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dan zeg je 'schattige baby'..
Knappe= knap
Schattige=lelijk/foeilelijk
Je bent in de war met lief.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knappe= knap
Wat schattigquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knappe= knap
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je werd zwanger terwijl je kinderen niets vond? Handig. ;-) .
De ouders die alles toestaan vond ik ergerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb jarenlang een administratieve functie gehad in een textielzaak waar ook een baby- en kinderkleding afdeling zat, en ik vind het allen monsters.
En als het stuk gaat groeit het vaak ook wel weer heel. Wat dat betreft kan je beter op de grond laten vallen dan een vaas ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet zo snel stuk hoor. Hele flexibele dingen zijn het.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knappe= knap
Waar blijft hij?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch 'Het is een lief kind'
Gister nog op tv volgens mijquote:
Dat trouwens ookquote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
De ouders die alles toestaan vond ik erger
Komt vast goed. En zo niet, dan niet... ook prima toch!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me inmiddels ernstig afvragen of ik wel ooit van die spontane moedergevoelens ga ontwikkelen
Mochten wij alleen op onze verjaardag bepalen, en dat was omdat we toch altijd spaghetti of macaroni kozen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen in de supermarkt vragen wat ze willen eten
Ik heb gelukkig nog wel evenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt vast goed. En zo niet, dan niet... ook prima toch!
Wij hebben 2 kindjes, ook 1 voor mijn vrouwquote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil wel een kindje op het stuur tegen de regen
Nou, dat doe ik soms ook wel hoor. Binnen een bepaalde marge. Is goed voor de kinderen... hebben ze het idee dat ze iets mogen beslissen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Vaas is meer gedoe inderdaad. Dat moet je ook uitleggen enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
En als het stuk gaat groeit het vaak ook wel weer heel. Wat dat betreft kan je beter op de grond laten vallen dan een vaas ofzo.
Die inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij hebben 2 kindjes, ook 1 voor mijn vrouw
Met het weer in Nederland kun je toch duidelijk zeggen dat we bewust voor kinderen hebben gekozen
die zeggen meteen patatquote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoeft niet eens te gaan bloeden. In dat geval gewoon niets zeggen en terug geven met de woorden "Wat een lief kind is het toch".quote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Vaas is meer gedoe inderdaad. Dat moet je ook uitleggen enzo.
Als je baby valt en je ziet bloed, dan komt dat gewoon omdat-ie zichzelf heeft gekrabt ofzo
Jawel, 2 keuzes geven inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik soms ook wel hoor. Binnen een bepaalde marge. Is goed voor de kinderen... hebben ze het idee dat ze iets mogen beslissen.
Ouders die het toestaan dat hun kinderen voor de supermarkt lopen te bedelen tijdens de zoveelste plaatjesactiequote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
komt door de "s" na "http" in de linkquote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
https://twitter.com/woordgrap3fm/status/281856007829852160
(het Twitter-embed-ding van FOK! geeft een error)
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
https://twitter.com/woordgrap3fm/status/281856007829852160
(het Twitter-embed-ding van FOK! geeft een error)
![]()
twitter:woordgrap3fm twitterde op donderdag 20-12-2012 om 21:18:03Giel gaat U2 draaien en bedankt wat mensen: "Bedankt! Ja, jij ook! En jij ook!" #3fm #sr12 #woordgrap reageer retweet
Ja nee, teruggeven is geen optie. Het is mijn eigen kind dat ik dan laat vallen hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoeft niet eens te gaan bloeden. In dat geval gewoon niets zeggen en terug geven met de woorden "Wat een lief kind is het toch".
Wat mankeert haar dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ze ziet er echt wel slecht uit... volgens mij heeft/krijgt ze prednison.
Met http lukte het ook niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
komt door de "s" na "http" in de link
Gelukkig doen die van mij niet moeilijk in de winkel... dat scheelt heel veel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, 2 keuzes geven inderdaad.
Doe je dat niet, dan ga je de sluitingstijd met gemak halen
voor wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Vreselijk inderdaad!! Dat heeft Twan nooit gemogen van mij.... nu spaart hij gelukkig nooit meer en Lennon interesseert het niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ouders die het toestaan dat hun kinderen voor de supermarkt lopen te bedelen tijdens de zoveelste plaatjesactie
Ohja. In dat geval gewoon weer terug in het wiegje stoppen. Verder zeg ik maar niets meer, anders wordt het echt te ergquote:Op donderdag 20 december 2012 21:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja nee, teruggeven is geen optie. Het is mijn eigen kind dat ik dan laat vallen he
Nier Floortje Dessing blijvend beschadigdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Haar nier functioneerde niet meer... nu nog steeds een gedeelte niet. Ze heeft een 9 uur durende operatie gehad.quote:
Nou, daar gaat het wel iets anders hoorquote:
Vaak zet je vooraf bepaalde standpunten opzij omdat het je beter uitkomt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Opvoeding doet veel. Ik ga het wel zien, mijne is 15 weken.
Erg vervelend. Gelukkig heb je 2 nieren. Maar liever dat het spul heel blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar nier functioneerde niet meer... nu nog steeds een gedeelte niet. Ze heeft een 9 uur durende operatie gehad.
Is dit live?!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ook in het echt, zonet was bandje.
Ja, precies.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Erg vervelend. Gelukkig heb je 2 nieren. Maar liever dat het spul heel blijft natuurlijk.
Ziet er prima uitquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu kunnen we kijken hoe het publiek écht reageert op Hello, in plaats van net tijdens de tv-filler
Houden jullie me op de hoogte? Ik heb geen beeld namelijk
Het is nooit te druk om te springen. Wel zorgen dat je gelijk met je buurman of -vrouw omhoog gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef ArnosL het volgende:
Het lijkt me dat het haast te druk daar is om normaal te kunnen springen
als ze er weer zo;n puinhoop van maken als gisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
Veiling TV komt er weer aan zo te zien
Maakt het juist makkelijkerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef ArnosL het volgende:
Het lijkt me dat het haast te druk daar is om normaal te kunnen springen
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ook in het echt, zonet was bandje.
okquote:
En vooral je bier niet boven je eigen hoofd houdenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is nooit te druk om te springen. Wel zorgen dat je gelijk met je buurman of -vrouw omhoog gaat
Ook, 2 reclameblokken hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
okpfffff hahaha ik dacht dat het reclame bandje Candy was
Okay, dat is ook leuk. Hebben we met Twan ook gedaan. Lennon gaat wel... achteraf spijt dat we Twan niet naar kdv hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen als-ie huilt
Nee, werkloze aardige opa's en oma's
Geen digitale tv die 101tv op de een of andere manier doorgeeft?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
Ik refresh de stream, maar blijf nog steeds enorm achterlopen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze er weer zo;n puinhoop van maken als gisteren
Horizonquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen digitale tv die 101tv op de een of andere manier doorgeeft?
Ik kwam er net achter dat ik die wel hebquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen digitale tv die 101tv op de een of andere manier doorgeeft?
Lennon? Je bent toch niet de vrouw van Gerard of nie dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is ook leuk. Hebben we met Twan ook gedaan. Lennon gaat wel... achteraf spijt dat we Twan niet naar kdv hebben gedaan.
Heb ikquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Probeer de url eens in VLC te gooien. Werkt voor mij
Doen ze juist deze periodequote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik die wel hebniet verwacht.. standaard pakket maar zat een 101tv/SR zender bij al kijk ik het toch via stream.
Was tof jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die bal net op t plein was echt vet trouwensHeeft ook mooie beelden opgeleverd toch?
Jepquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en die recameblokken die horen ze op het plein?
UPC 14quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Voor de Ziggo abonnees: kanaal 13 is SR
Haha je bent de tweede al die dat vraagt.... nee joh, anders had ik niet zo dicht bij jou gewoond.... Gerard en zijn vrouw waren wel onze inspiratiebron.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Lennon? Je bent toch niet de vrouw van Gerard of nie dan?
Ik hoor ze zelfs uit m'n raamquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en die recameblokken die horen ze op het plein?
Ba dum tssssquote:Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
Roel flikkert van het snowboard. Gelukkig valt ie niet van grote hoogte
Dat zijn ze zekerquote:
Echt? Wij horen echt helemaal niets hier. Het was vannacht zelfs erg stil.quote:
Ze hielden het snowboard in de lucht.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Van een snowboard vallen?Hoe moet ik me dat inbeelden?
Ze hielden dat snowboard horizontaal vast.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik hoor wel iets. Minder hard dan andere evenementen inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Wij horen echt helemaal niets hier. Het was vannacht zelfs erg stil.
Snowboard werd getild door de DJs. Roel stond erop. Probeeerde eraf te stappen maar pleurde vol op zijn bakkesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Aaaaaw dat is k*tquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en die poezebeesten![]()
![]()
Wij hebben 2 weken geleden één van de onze moeten laten inslapen.
Dat zal het inderdaad zijn...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik hoor wel iets. Minder hard dan andere evenementen inderdaad.
Zal wel niet mogen, 6 dagen lang de decibelnorm doorbreken.
Ja, erg k*t... hij had wel een mooie leeftijd, bijna 16 jaar, maar we missen hem wel. Hij was ook zo lief. Maar ook heel erg ziek.quote:
16quote:Op donderdag 20 december 2012 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, erg k*t... hij had wel een mooie leeftijd, bijna 16 jaar, maar we missen hem wel. Hij was ook zo lief. Maar ook heel erg ziek.
weinig inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef ddx het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of slapen de dj's amper dit jaar ?
Nee. Heel weinigquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef ddx het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of slapen de dj's amper dit jaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |