Serieus lelijke baby dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.
Of dat je hem laat vallen ofzo. Dat heb ik altijdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb er altijd een schijt hekel aan als ze zo'n kind in mijn handen drukken, ben altijd bang dat ik hem stuk maak.
Nou, dat ook inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb er altijd een schijt hekel aan als ze zo'n kind in mijn handen drukken, ben altijd bang dat ik hem stuk maak.
Dat wist ik ook niet inderdaad... heel soms heb ik daar met andere kinderen nog wel moeite mee. Ik ben niet zo'n oermoeder eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.
[..]
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Jawel maar het verschil tussen TLC en Gaga is toch best hoorbaar, zelfs met bier achter de kiezen
Gaat niet zo snel stuk hoor. Hele flexibele dingen zijn het.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Of dat je hem laat vallen ofzo. Dat heb ik altijd
Nee, liefquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dan zeg je 'schattige baby'..
Knappe= knap
Schattige=lelijk/foeilelijk
Je bent in de war met lief.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knappe= knap
Wat schattigquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knappe= knap
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je werd zwanger terwijl je kinderen niets vond? Handig. ;-) .
De ouders die alles toestaan vond ik ergerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb jarenlang een administratieve functie gehad in een textielzaak waar ook een baby- en kinderkleding afdeling zat, en ik vind het allen monsters.
En als het stuk gaat groeit het vaak ook wel weer heel. Wat dat betreft kan je beter op de grond laten vallen dan een vaas ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet zo snel stuk hoor. Hele flexibele dingen zijn het.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knappe= knap
Waar blijft hij?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch 'Het is een lief kind'
Gister nog op tv volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|