Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik herken het hoor. In mn omgeving is het babyboom, ik moet er nog niet aan denken
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had ook nooit wat met kinderen, totdat ik ze zelf kreeg. Dan voelt het toch wat anders.
Jawel maar het verschil tussen TLC en Gaga is toch best hoorbaar, zelfs met bier achter de kiezenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Scherp. Nog niet aan het bier merk ik?
Dus je werd zwanger terwijl je kinderen niets vond? Handig. ;-) .quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had ook nooit wat met kinderen, totdat ik ze zelf kreeg. Dan voelt het toch wat anders.
Met baby's heb ik echt 0 interactie. Peuters en kleuters daarentegen. Geniaal om mee te dollenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.
[..]
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatst had een collega z'n paar maanden oude baby'tje mee. Zelfs de mannen lagen in katzwijm op de grond.
[..]
Het is niet dat ik niks met kinderen heb, ik weet gewoon niet wat ik met ze moet.
Serieus lelijke baby dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of dat je hem laat vallen ofzo. Dat heb ik altijdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb er altijd een schijt hekel aan als ze zo'n kind in mijn handen drukken, ben altijd bang dat ik hem stuk maak.
Nou, dat ook inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb er altijd een schijt hekel aan als ze zo'n kind in mijn handen drukken, ben altijd bang dat ik hem stuk maak.
Dat wist ik ook niet inderdaad... heel soms heb ik daar met andere kinderen nog wel moeite mee. Ik ben niet zo'n oermoeder eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |