Die heb ik toen gezien, die lui zijn echt helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je toch wel? Die figuren lopen al tientallen jaren te rellen, Louis Theroux heeft wel een goede documentaire over die Baptist Church sekte gemaakt overigens.
Zijn dat die lui van 'God hates fages' en dat soort teksten?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik toen gezien, die lui zijn echt helemaal de weg kwijt.
Ja die zijn het.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn dat die lui van 'God hates fages' en dat soort teksten?
Dat wordt naar de kanker gaan jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Net een liter jager opgemaakt in drie glazen. Wordt een leuke avond dit
Als ik jou was zou ik het bij een glas cola houden gekkerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Toevallig weet ik dat niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef sausagin het volgende:
Weet iemand waarompanahaiki 2005 paras - olympiakos gisteren is gestaakt? En wanneer wordt die gespeeld?
Misschien kunnen we ons eigen topic oprichten?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We moeten het met elkaar doen GGMM. De SC is in zijn geheel de nek omgedraaid.
Misschien kan je met Hools meedoenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons eigen topic oprichten?
Ik ga niet in een sc zitten waar niemand echt op me zit te wachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien kan je met Hools meedoen
Daar doet je moeder toch ruim een kwartier over.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Messie verdient 30 euro per minuut, lekker
Het was een optie, probeer je alleen maar te helpen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet in een sc zitten waar niemand echt op me zit te wachten.
Het zou jou sieren hetzelfde te doen.
Maak je net zo'n scherpe opmerking is er niemand om te lachenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet in een sc zitten waar niemand echt op me zit te wachten.
Het zou jou sieren hetzelfde te doen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doet je moeder toch ruim een kwartier over.
Wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef TwenteFC het volgende:
GGMM hoeveel heb je gelapt voor Rene van der Gijp-Mijn zusje komt zo?
Messi doet het beterquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doet je moeder toch ruim een kwartier over.
Nee serieus, wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je staat in de FOK Serious Request lijst.
Wtf is datquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je staat in de FOK Serious Request lijst.
TwenteFC Gordon Kon ik maar even bij je zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
AFCNiels Jordy van Loon Toverbalquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TwenteFC Gordon Kon ik maar even bij je zijn
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TwenteFC Gordon Kon ik maar even bij je zijn
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AFCNiels Jordy van Loon Toverbal
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AFCNiels Jordy van Loon Toverbal
quote:
quote:
karmelietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Ik ga van 3 shotjes al naar de kanker, laat staan zulke glazen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Goed voor je gebit vooral.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Dat is toch ook gewoon ontzettend ranzig man.
1 shotje jager is net te doen, sowieso zijn kruidenbitters vaak niet echt lekker, maar jager is toch wel echt ernstigquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Dat is toch ook gewoon ontzettend ranzig man.
Ook dat.quote:
Ga jij 1 liter pure Jagermeister zuipen dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Adames het volgende:
ik snap alleen die foto niet, hij zegt 1 liter in 3 glazen, maar dat zijn toch literpullen? dus 3 liter in 3 glazen
dat staat gelijk aan zelfmoord, maar wat is het dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij 1 liter pure Jagermeister zuipen dan?
quote:
Zoete zooi.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dat staat gelijk aan zelfmoord, maar wat is het dan?
oh ja colaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Cola jagermeister is niet echt een vreemde mix
Hij/zij lijkt sprekend op een gast in mijn team. Zonder het rare kapsel dan. Maar hij kan het niet zijn, want hij logeert een paar maanden bij de overheid.quote:
jagerbomb, 2 blikkies energy per pulquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Cola jagermeister is niet echt een vreemde mix
Oh ja dat is normaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
In vergelijking met Sjaak.
Maar ja, dat is niets om je voor te schamen.
Jij liep te janken dat je het koud had meid.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
In vergelijking met Sjaak.
Maar ja, dat is niets om je voor te schamen.
In tegenstelling tot de stoere Sjaak.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij liep te janken dat je het koud had meid.
Wigger of ekte ekte Sranangmang?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
Alleen die wind is beetje faya maar het heeft nog geen dag gevroren toch
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de stoere Sjaak.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wigger of ekte ekte Sranangmang?
eckte mannetje ntlquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wigger of ekte ekte Sranangmang?
ben geen suriquote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Don heeft eindelijk een vriendje gevonden
Vriendje... Zo noemden wij boelers vroeger.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Don heeft eindelijk een vriendje gevonden
never vriendje, spend nie eens een 10tjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus je bent wel een vriendje...
Brada vraag je moeder over dat Arisch, zij heeft zoals de meeste Nederlandse vrouwen vast iets Surinaams in zich gehad...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één neger omdat het moet? We moeten wel eerst stemmen natuurlijk. Ik zal mijn mede-ariërs eens even naar achter meenemen..
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één neger omdat het moet? We moeten wel eerst stemmen natuurlijk. Ik zal mijn mede-ariërs eens even naar achter meenemen..
OOOOOOWWWWWW BRRRRRR POWPOWPOWPOWquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brada vraag je moeder over dat Arisch, zij heeft zoals de meeste Nederlandse vrouwen vast iets Surinaams in zich gehad...
Lange_Lans blijkt ook al een twijfel geval te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Ey ey ey niet zo he. Saka saka boy.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brada vraag je moeder over dat Arisch, zij heeft zoals de meeste Nederlandse vrouwen vast iets Surinaams in zich gehad...
Roti? Stijn en ik snappen je niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste SC meet?quote:
Smoke ze mangquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ben ff naar de shoppa, gr gr matties
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ey ey ey niet zo he. Saka saka boy.
Ze meoten ook gewoon aan het begin die loting uitwerkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaan die kankerlijers nu serieus tot half 12 wachten met de loting?
Een roti-rolquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roti? Stijn en ik snappen je niet.
Wat dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lange_Lans blijkt ook al een twijfel geval te zijn.
Ik heb blijkbaar ook iets gemist... Een neger die voor PSV is? Zelfs die er spelen zijn niet voor PSVquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij claimt op zijn minst getint te zijn.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal negroïde kenmerken ja. Ik ben wel zo neger dat de binnenkant van mijn handen ook wit is. Maar daar houdt het eerlijk gezegd ook een beetje op.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een verkapte ik heb een grote dollo post.
Nee, sterker nog hij geeft toe het te missen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal negroïde kenmerken ja. Ik ben wel zo neger dat de binnenkant van mijn handen ook wit is. Maar daar houdt het eerlijk gezegd ook een beetje op.
Niet eens de Europe-homo's...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aanvullingen op deze apocalypse playlist?
Natuurlijk deze.
Ik merk nog niks.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Tarado het volgende:
Is het zo druk? Is de 2e avond dat ik geblokt werd, gisteren maar opgegeven
Geblokt? Mis ik wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Tarado het volgende:
Is het zo druk? Is de 2e avond dat ik geblokt werd, gisteren maar opgegeven
http://ultimateclassicrock.com/top-doomsday-songs/quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aanvullingen op deze apocalypse playlist?
Natuurlijk deze.
Ah.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef Tarado het volgende:
Ja "Fok server too busy", zoiets was het
Wat ben je dwars...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah.
Juden sind hier nicht erwünscht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah.
Juden sind hier nicht erwünscht.
Het is een kwaliteit. Het irritante is dat ik nog gelijk heb ook, mijn werkgever niet.quote:
Tja sommige managers zijn idioten, doe je niks aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef E.H. het volgende:
[..]
Het is een kwaliteit. Het irritante is dat ik nog gelijk heb ook, mijn werkgever niet.
Wat een figuur...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi man. Ik zet Serious Request voor het eerst op en er blijkt een twitter kader te zijn
[ afbeelding ]
Zal dit Caland zijn, hij is behoorlijk actief in de reeks.
Klappen gehad?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke koppijn godverdomme. KANKERAVOND!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Van een vriend nog wel. Leg het morgen wel uit, ben nu dingen aan het regelen. Want het is nu klaar met die gozer.
Dat klinkt erg gevaarlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Van een vriend nog wel. Leg het morgen wel uit, ben nu dingen aan het regelen. Want het is nu klaar met die gozer.
Verkracht hem. Voor Alphamannetjes is die vernedering groter dan voor de slachtoffers. Dan heb je er zelfs geen vrienden bij nodig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Daarom moet je het ook uitleggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie snappen dit allemaal niet, gaat veel verder dan deze ruzie.
OWWWWWquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef DonRaja het volgende:
Rens heeft klappen gehad van een vriendje? Laat het er niet bij zitten Rens, geweld in relaties is not dun.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Jullie boi is back.Thanks for al the support.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We leven nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
21/12/12 omg omg omg maya's en zo
Nee, je gaat braaf spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook terug.
Nu ga ik alle 3fm nigga's kapot maken.
Ja, ik had je verteld over dat tentamen toch? Nu weer iets maar in mijn voordeel, een vak waar je 3 opdrachten voor moest inleveren en verplichte aanwezigheid voor een cijfer, ik heb alles op 1 les gemist en 1 opracht ingeleverd en gewoon een voldoende terwijl anderen minder lessen hebben gemist en meer hebben ingeleverd en dingen moeten herkansenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig man, tentamenweek over dan?
Ja idd, had maar 1 onfatsoenlijk iets gepost.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit zo'n debiele ban gehad.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik had je verteld over dat tentamen toch? Nu weer iets maar in mijn voordeel, een vak waar je 3 opdrachten voor moest inleveren en verplichte aanwezigheid voor een cijfer, ik heb alles op 1 les gemist en 1 opracht ingeleverd en gewoon een voldoende terwijl anderen minder lessen hebben gemist en meer hebben ingeleverd en dingen moeten herkansen
Johquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Die maya's hebben trouwens nooit beweert dat de aarde vergaat, de media hypt alles
Ik ben altijd beschikbaar om te vechten, behalve als Ajax speeltquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Smoof, wanneer gaan we vechten? Ik ben extreem hard aan 't pompen in the gym de laatste tijd.
Nee, maar wel dat de aarde van het menselijk ras wordt gezuiverd Stalin stijl.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Die maya's hebben trouwens nooit beweert dat de aarde vergaat, de media hypt alles
Nee, alleen dat hun calender "reset" net zoals een km meter van de auto.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de aarde van het menselijk ras wordt gezuiverd Stalin stijl.
Ohja, dan zit je op FB te posten hoe geweldig de overwinning was zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben altijd beschikbaar om te vechten, behalve als Ajax speelt.
Dat is dan wel één van de vele theorien, maar mensen die het werkelijk serieus nemen moeten alsnog meegenomen in de zuivering worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, alleen dat hun calender "reset" net zoals een km meter van de auto.
Hahah grappig. Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, dan zit je op FB te posten hoe geweldig de overwinning was zeker?
En ik heb gewoon niks gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd, had maar 1 onfatsoenlijk iets gepost.
van der voort was tyfusslecht, wordt met 4-0 van het bord getikt door deano zondag.quote:
van der voort gooit echt te snel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van der voort was tyfusslecht, wordt met 4-0 van het bord getikt door deano zondag.
En Van Gerwen had gewoon gast van de langzame stijl van Lim
en te ongecontroleerd. Vooral in een eerste ronde merk je dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
van der voort gooit echt te snel.
Als je er problemen mee hebt, ga je maar klagen in de FBquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
48 uur geen Fok!, kom ik terug gaan jullie 't over die tokkie sport hebben.
Nee, hij is kapot.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
He, morgen pas om 10:30 op school. Even cammen dan Smoof?
Slaapsequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan ga ik alsnog richting bed.
Ik ga wel slapen. En wtf doe jij nog op btw Stinho. Menneke van 14 jaar om 1 uur 's nachts nog op de Foks.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt, ga je maar klagen in de FB
Hij heeft vakantie denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen. En wtf doe jij nog op btw Stinho. Menneke van 14 jaar om 1 uur 's nachts nog op de Foks.
In de zomervakantie stal ik rond 2 uur 's nachts de LaPo in een GTST topic, toen ging ik slapen en ik had een ban.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen. En wtf doe jij nog op btw Stinho. Menneke van 14 jaar om 1 uur 's nachts nog op de Foks.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomervakantie stal ik rond 2 uur 's nachts de LaPo in een GTST topic, toen ging ik slapen en ik had een ban.
Dat waren tijden.
2 uur 's nachts. Dat waren idd tijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomervakantie stal ik rond 2 uur 's nachts de LaPo in een GTST topic, toen ging ik slapen en ik had een ban.
Dat waren tijden.
Ja probeer het nu uit te praten maar vrienden worden we sws niet meer. Lang verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Rensie, watskeburt man. Las iets van fittie met je mattie?
Heb je z'n sma ingepikt ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja probeer het nu uit te praten maar vrienden worden we sws niet meer. Lang verhaal.
Wat is er gebeurd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja probeer het nu uit te praten maar vrienden worden we sws niet meer. Lang verhaal.
Anders vertel je het verhaal eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen woorden maar dadenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb sommige al een DM gestuurd erover. Geen zin om dit op FOK! te kankeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders vertel je het verhaal eens.
Ultra orthodoxe moet ook wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en Smoofie. Extremistische Joden verdienen ook een spuitje.
[ afbeelding ]
Dat moest ik nog even kwijt.
Zit je vriend ook op FOK! danquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb sommige al een DM gestuurd erover. Geen zin om dit op FOK! te kankeren.
Jordinhoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders vertel je het verhaal eens.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
Ajax- Feyenoord
Vitesse- Ajax
Vitesse - Ajax
Achter elkaar, leuk
PECquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
We zullen ff laten zien wie de beste van Nederland is.
Ajax domineerde op de eerste 20 minuten na. Score had wel 0-5 moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef Smoofie het volgende:
Hoe was de wedstrijd trouwens? Heb het gemist(van Ajax)
Mooi, hopelijk zondag ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax domineerde op de eerste 20 minuten na. Score had wel 0-5 moeten zijn.
Ik denk dat hij met de zelfde opstelling gaat spelen, Hoesen kan de winterstop wel gebruiken en Siem was weer geweldig in de spits. Eriksen, Poulsen en Schone op het middenveld.quote:
Soms valt me op dat hij toch echt te langzaam handelt. Maar Utrecht moet te doen zijn als ze in normale doen zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met de zelfde opstelling gaat spelen, Hoesen kan de winterstop wel gebruiken en Siem was weer geweldig in de spits. Eriksen, Poulsen en Schone op het middenveld.
Schone was weer zeer sterk, die kan het niveau makkelijk aan.
Veltman zit al dicht tegen de basis aan, daar zal hij alleen nooit komen aangezien Alderweireld toch wel heel wat krediet heeft. Zodra die weggaat neemt Veltman het over, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms valt me op dat hij toch echt te langzaam handelt. Maar Utrecht moet te doen zijn als ze in normale doen zijn.
En over dat ben ik het niet met je eens. Veltman is goed, Bazoer heb ik niet zien spelen maar lijkt me nog erg jong, geestelijk en fysiek. Een echte leider bij Ajax en echte ajacied zou heerlijk zijn. En heitinga is echt wel beter dan Toby en Veltman atm. En het gaat er ook om wat er nu staat.
Met alleen maar jonkies, vooral in de verdediging ga je het niet redden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman zit al dicht tegen de basis aan, daar zal hij alleen nooit komen aangezien Alderweireld toch wel heel wat krediet heeft. Zodra die weggaat neemt Veltman het over, zoals het hoort.
Heitinga past gewoon niet.
Moisander is al gehaald als leider en is 26 jaar oud. Van Rhijn en Blind zijn aankomende zomer ook al 1,5 seizoen en 2 seizoenen zowat basisspeler.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alleen maar jonkies, vooral in de verdediging ga je het niet redden.
Linksback, Denswil is nog gewoon 2e keus achter Moisander. Speelt tot dusver een matig seizoen maar in potentie nog steeds een complete top verdediger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
En denk je dat, als boilessen nog fit raakt, als LCV gaat spelen of linksback?
Blind als CVMquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander is al gehaald als leider en is 26 jaar oud. Van Rhijn en Blind zijn aankomende zomer ook al 1,5 seizoen en 2 seizoenen zowat basisspeler.
[..]
Linksback, Denswil is nog gewoon 2e keus achter Moisander. Speelt tot dusver een matig seizoen maar in potentie nog steeds een complete top verdediger.
Wel benieuwd hoe ze dat met Blind gaan doen, hij doet het geweldig maar Boilesen wint een concurrentie strijd echt wel van hem. Verdedigend goed en kan geweldig voetballen.
Moisander doet het juist goed de afgelopen weken, Alderweireld liep vooral te stuntelen. Blind verwacht ik daar niet, Boccara gaat daar al spelen. Met Poulsen en Enoh ook nog. Enoh moet weg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind als CVM? En Moisander vind ik momenteel echt slecht. Toby én Moisander falen echt veel te hard. Van Rhijn heeft dat ook 1 a 2x per wedstrijd.
quote:Bossen en Wegereef 'uitgefloten': geen nieuw contract van KNVB
Vrijdag, 21 december 2012 om 07:30
De carrière van Ruud Bossen en Jan Wegereef loopt ten einde. De arbiters betaald voetbal hebben van scheidsrechtersbaas Dick van Egmond te horen gekregen dat hun contract aan het einde van het seizoen niet wordt verlengd. De beslissing van de KNVB viel rauw op hun dak, zo meldt De Telegraaf.
Wegereef en Bossen, die beiden in januari 51 jaar worden, gingen ervan uit nog een jaar extra te krijgen op het hoogste niveau. Wegereef maakte in 1988 toen als jongste scheidsrechter (26) ooit zijn debuut in het betaalde voetbal. De arbiter uit Hellevoetsluis heeft echter nooit de hoge verwachtingen kunnen waarmaken en staat bekend om diverse discutabele beslissingen.
Bossen kende een minder turbulente carrière dan Wegereef. Hij maakte in 1992 zijn debuut in het betaalde voetbal en debuteerde 2,5 jaar later in de Eredivisie. Evenals Wegereef floot Bossen enkele wedstrijden in de Champions League en UEFA Cup/Europa League.
Bossenquote:
okéquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef Pascalus het volgende:
Het niveau van de Nederlandse scheidsrechters is laag en ik denk niet dat dit met leeftijd te maken heeft.
1tje gaat met controller naar links de andere naar rechts?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe speel je bij FIFA 13 1 tegen 1 als je naast elkaar staat zeg maar. Gewoon bij mij thuis wil ik een potje doen met een mattie maar kan nergens "aftrap" vinden.
Nee welke speltype klik je aan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1tje gaat met controller naar links de andere naar rechts?
Gewoon standaard match neem ik aan. Heb zelf geen fifa 13.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee welke speltype klik je aan?
Ja staat dus geen aftrap bij offline weet je wel zoals alle vorige FIFA.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon standaard match neem ik aan. Heb zelf geen fifa 13.
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe het heet, maar het staat bij de online speltypes. 'Match of the day' of zoiets. De vorm van de spelers en spelersselecties worden aangepast voordat je gaat spelen en volgens mij is dat niet te omzeilen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja staat dus geen aftrap bij offline weet je wel zoals alle vorige FIFA.
aan zn teen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme de Teen weer geblesserd![]()
Gewoon thuis hangen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alles goed kleine? Nog wilde plannen voor de vakantie?
Nog even gegoogled, het heet "EAS FC Match Day". Daar hoort Aftrap of iets dergelijks bij te staan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe het heet, maar het staat bij de online speltypes. 'Match of the day' of zoiets. De vorm van de spelers en spelersselecties worden aangepast voordat je gaat spelen en volgens mij is dat niet te omzeilen.
Zuchtquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de dag dat we sterven nog 1min
ja dagquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme de Teen weer geblesserd![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 12:26:13De KNVB komt vanmiddag waarschijnlijk met een opvallende maatregel voor wedstrijden in betaalde voetbal. #FEYgro reageer retweet
Dat klinkt geheimzinnigquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 12:26:13De KNVB komt vanmiddag waarschijnlijk met een opvallende maatregel voor wedstrijden in betaalde voetbal. #FEYgro reageer retweet
Ik ben vandaag aangenomen als assistent bedrijfsleidsterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Vanmiddag naar de stad.
Oh, wat gaafquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangenomen als assistent bedrijfsleidster
Jaarcontract, 5 minuten fietsen, en een nieuw te openen winkel
Rond vier uur, pas. M'n beste vriendin is dan in de stad, dus ik ga ook evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Naar de stad..... weet je het zeker? Ik zie op tv dat het druk is
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangenomen als assistent bedrijfsleidster
Jaarcontract, 5 minuten fietsen, en een nieuw te openen winkel
Ja tof hequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf!
[..]
Rond vier uur, pas. M'n beste vriendin is dan in de stad, dus ik ga ook even. Ik moet sowieso nog in de stad zijn om tekenspullen te halen, ik heb een drastisch tekort aan aquarelpapier en regulier tekenpapier
.
Dank jequote:
Hair of the dogquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Saind het volgende:
Jezus ben nog steeds zo brak als een koekie
Ja, echt superquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tof heDus ik ga maandag even het project van de ABN af bellen
![]()
Laat me weten hoe het was
Volgens mij wordt het morgen echt superdrukBen je er weer
[..]
Dank je
die jager was geen goede basis?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Saind het volgende:
Jezus ben nog steeds zo brak als een koekie
Wij rijden om 11 uur weg van schiedam centraalquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt super!
I'll let you know, idd. Ja, hoe laat zijn jullie er ongeveer? Ik kom wel pas na de middag, beetje afhankelijk van het weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |