ja had geen zin om naar don z'n fobo te zoekenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gebruiken voortaan, is grappig.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gebruiken voortaan, is grappig.
Maar wanneer iedereen dan al weer een dag terug is, heb jij nog een ban. Dat trek jij nooit.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou symbolisch zijn, als ik ook een ban krijg. Maar ik heb al sinds 3 oktober geen ban meer gehad.
#henkvandekoffietank
Wat is daar symbolisch aan? Daarbij zou het je vakantie verpesten. Dus rustig aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou symbolisch zijn, als ik ook een ban krijg. Maar ik heb al sinds 3 oktober geen ban meer gehad.
#henkvandekoffietank
Je kan ook gewoon mijn geniale tt daarvoor gebruiken.quote:
90 cent uitgeven, om mannetje te zijn in SR topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas die dit gestuurd heeft
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee in dit topicquote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
90 cent uitgeven, om mannetje te zijn in SR topic.
ok dat is wel baasquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
7.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf heb ik gemist? Meteen 6 bans weer![]()
niets. alleen een humberto OP omdat het kan.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf heb ik gemist? Meteen 6 bans weer![]()
Niet doen, niet doen. Straks denkt hij, dat die grappig is.quote:
En dus 7 bans?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Humberto aan de OP van het serious request topic toegevoegd
Ben jij niet de bedenker van de Humberto grap?quote:
Onze eigen memequote:Op woensdag 19 december 2012 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet de bedenker van de Humberto grap?
Nee, die krediet gaat niet naar mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet de bedenker van de Humberto grap?
Heb je die partij nog gezien.quote:
Ik vind hem nog steeds wel grappig.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die krediet gaat niet naar mij.
Ik ben degene die Tan steeds in plaatjes zet, zodat Gram hem vervolgens in een OP zet.
Is hij ookquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds wel grappig.
Weet ikquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vanochtend teruggekeken. Heb nu vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er ook dus wel een kern van waarheidquote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe zie nu pas die Thunderdome filmpje
"Thunderdome is voor iedereen. Mensen met lange haren, gabbers, gewoon normale mensen, negers"
Negers zijn idd geen gewoon normale mensen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe zie nu pas die Thunderdome filmpje
"Thunderdome is voor iedereen. Mensen met lange haren, gabbers, gewoon normale mensen, negers"
Jup.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Lekker, is de toetsenweek goed afgelopen?
?quote:
Toch al weer plaats 25quote:Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je postcount lag inderdaad wat laag. Ik begon mij al zorgen om je te maken.
Verklaart z'n haarlijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef Saind het volgende:
Kijk eens aan steven is al bijna 103!
[ afbeelding ]
Doe eens normaal man. Iemand Facebook ongevraagd plaatsenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef Saind het volgende:
Kijk eens aan steven is al bijna 103!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze winnen.
Dat was mijn mening. Tot later.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Iemand Facebook ongevraagd plaatsen![]()
![]()
![]()
Hobbit?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Saind het volgende:
Ik zal me 's richting de pathé bewegen, fijne avond heren
the hobbit?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Saind het volgende:
Ga je soms naar The Hobbit?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Saind het volgende:
Ga volgende week ergens, weet niet meer wanneerquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand hier al naar The Hobbit geweest of het uberhaupt van plan?
Nee nigguquote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Patrick Kluivert ook. Weet je hoe hij zijn kip eet trouwens?
Hij vindt zijn vriendjes in SR leukerquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo kijk jij geen voetbal Stijntje?
Ijs is voor wijven, bier zuipen zul jequote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ijs![]()
Ik heb alleen geen ijs in huis
Ik heb wel ijs, maar is een beetje ver rijden...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ijs![]()
Ik heb alleen geen ijs in huis
Ow dat doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ijs is voor wijven, bier zuipen zul je
Gewoon 152 rijden, ben je er zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel ijs, maar is een beetje ver rijden...
Wat voor ijs?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel ijs, maar is een beetje ver rijden...
Ik heb bericht gehad van de rechtbank: mag de 26e mijn rijbewijs ophalen in Brusselquote:
Nice, dat valt nog wel mee dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb bericht gehad van de rechtbank: mag de 26e mijn rijbewijs ophalen in Brussel
Hm, dat is waar. De tijd vliegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles, van waterijsjes tot cornetto'squote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor ijs?
Overigens is de supermarkt tot 22:00 uur open, dus ik kan zo heen en weer
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. De tijd vliegt.GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
B&J's?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van alles, van waterijsjes tot cornetto's
Strawberry cheesecake in elk geval, de rest weet ik niet. Is afdeling van mijn vrouwquote:
Deze is lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Strawberry cheesecake in elk geval, de rest weet ik niet. Is afdeling van mijn vrouw
Geen idee, ik eet het liefst waterijsjesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is lekker
[ afbeelding ]
Jij of je dietist? Al vind ik zo'n bak altijd ook wel erg veel van het goede.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet het liefst waterijsjes
Kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet het liefst waterijsjes
Ik eet ook nooit zo hele bak leeg, dat past niet in mijn buikjequote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij of je dietist? Al vind ik zo'n bak altijd ook wel erg veel van het goede.
[ afbeelding ]
Best een vette zelfmoord en dan nog netjes in een weiland ook
Knap om niet toch aan het touwtje te trekken. Wel een zelfmoordenaar met wilskracht.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogen dicht waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap om niet toch aan het touwtje te trekken. Wel een zelfmoordenaar met wilskracht.
ik heb maar 1 hand nodig om het filmpje weg te klikkenquote:
ze hebben mijn suggestie niet geaccepteerdquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef Adames het volgende:
De Littlerabbit Award - een oeuvreprijs
Door wie?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
De Blatter award
voor de user die nog in het verleden leeft
• tong80
• bos81 ofzo
• doublepain
terwijl het verleden me geen ene kut interesseert
Tong heeft jou en Caland bijna overal staanquote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
De Blatter award
voor de user die nog in het verleden leeft
• tong80
• bos81 ofzo
• doublepain
terwijl het verleden me geen ene kut interesseert
quote:Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler.
DiegoArmandoMaradona
Doublepain
Caland
Mc Claren award
Voor de user die de meeste opendeuren inschopt
Doublepain
Caland
Ajacied422
Waterkneus award
user die alleen naar zijn eigen cluppie kijkt
Caland
Doublepain
tompsv
Gertjan Verbeek-award
Voor de user die het snelste geïrriteerd raakt.
Doublepain
Caland
Happel
Kees Jansma-award
Voor de meest aandachtsgeile user.
Ajacied422
Caland
Doublepain
tong jaquote:Op woensdag 19 december 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tong heeft jou en Caland bijna overal staan
Heb je ruzie met hem?
[..]![]()
Ik moest Feyenoord kijken. Kan ik het helpen dat ze zelfs de strafschoppen serie lang maakte.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:30 schreef Saind het volgende:
Nou da's ook allemaal niet echt opgeschoten in mijn afwezigheid
Strafschoppenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest Feyenoord kijken. Kan ik het helpen dat ze zelfs de strafschoppen serie lang maakte.
Leuke wedstrijd gewoon, Feyenoord had over het algemeen wel iets de overhand. De strafschoppenserie was zowaar nog spannender inclusief een panneka van Pellequote:Op donderdag 20 december 2012 00:35 schreef Saind het volgende:
[..]
StrafschoppenHeerenveen goed of kakkies slecht?
Feyenoord was veel beter. Alleen elke keer na de voorsprong liet Feyenoord het even glippen.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:35 schreef Saind het volgende:
[..]
StrafschoppenHeerenveen goed of kakkies slecht?
Ik zag het ja, echt dat halve stadion veerde op bij de Feyenoord goals.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus ook gewoon rond de 8.000 Feyenoorders in het stadion
Ik ben al doof dus mehquote:Op donderdag 20 december 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind meestal het geluid wel iets te hard staan.
Maar was echt tof in ons vak, allemaal Rotterdammer (zeker 25%) en heen en weer zingen zonder trammelant, elkaar uitlachen na een gemiste penalty etc. Waren weinig seizoenskaarthouders gekomen. Dat is mooi dus veel Heerenveen jongeren en Feyenoorders uit deze omgeving + Rotterdammers. Alleen naast het uitvak zijn er klappen uitgedeeld, maar daar zat ook een deel harde kern van Feyenoord. Stewards vlogen naar benedenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag het ja, echt dat halve stadion veerde op bij de Feyenoord goals.Tegen nec ook al.
Des te meer reden om voorzichtig te doen. Toen ik te vaak een piep begon te horen heb ik dan ook direct behoorlijk dure oordoppen gekocht.quote:
Ja, al liet Feyenoord dat ook wel gebeuren. Had veel eerder afgemaakt moeten worden, ook als de scheids gewoon die zuivere pingel + rood geeft.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar was echt tof in ons vak, allemaal Rotterdammer (zeker 25%) en heen en weer zingen zonder trammelant, elkaar uitlachen na een gemiste penalty etc. Waren weinig seizoenskaarthouders gekomen. Dat is mooi dus veel Heerenveen jongeren en Feyenoorders uit deze omgeving + Rotterdammers. Alleen naast het uitvak zijn er klappen uitgedeeld, maar daar zat ook een deel harde kern van Feyenoord. Stewards vlogen naar beneden![]()
Mooie avond, één van de spannendste wedstrijden van Heerenveen tot nu toe. Geweldige wedstrijd, ging hele tijd op en neer.
Die zat na de wedstrijd op de FP, lijkt me dus sterk dat die nog is gegaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kan iemand even HMF zijn uiterlijk beschrijven?
Mobiel?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zat na de wedstrijd op de FP, lijkt me dus sterk dat die nog is gegaan.
Of hij heeft zijn jetpack naar Rotterdam genomen natuurlijk.
quote:‘Die werd net als ik op jonge leeftijd naar de club gehaald. Die mocht in zijn eerste seizoen dertien keer in de basis beginnen en in zijn tweede seizoen twaalf keer. Vervolgens werd Di María voor 33 miljoen euro aan Real Madrid verkocht. Benfica speelt zestig wedstrijden per seizoen, dus speeltijd krijg je altijd”, weet John nu. Trainer Jesus stelde hem inmiddels in zes competitieduels op in de basis en gaf John drie basisplaatsen en één invalbeurt in de Champions League.
8pack, breed, veel aders op zijn kale kop en natuurlijk dikke absquote:Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kan iemand even HMF zijn uiterlijk beschrijven?
Geef gewoon toe aan je Heerenveen gevoelens man.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Al maakte NN ook wel kabaal, maar ove 7/8 duizend Feyenoorders kom je moeilijk overheen. Sommige vakken waren echt 50% Feyenoorders. Naast het uitvak waren aan beide kanten 2 vakken helemaal vol met Rotterdammers die ook bleven staan en mee sprongen etc.
Zit nog vol adrenaline. Jammer van de uitschakeling. Maar morgen Ajax
Ajax staat op nummer 1. Heb sympathie voor de club en deze avonden juich en zing ik gewoon mee voor Heerenveen. Als Ajax weer op bezoek komt zit er gewoon weer met me Ajax sjaal. Was trouwens direct na school heen gegaan, had me AFCA vest nog aanquote:Op donderdag 20 december 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef gewoon toe aan je Heerenveen gevoelens man.
Waar?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Zie nu weer dat penaltymoment terug.Godverdomme hoe je dat niet kan zien.
En het is een neger.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8pack, breed, veel aders op zijn kale kop en natuurlijk dikke abs
Graag.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal dit de Guidetti/Pelle van volgend jaar worden
[ afbeelding ]
We gaan gewoon kampioen worden met die gehuurde Aldi-spitsenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal dit de Guidetti/Pelle van volgend jaar worden
[ afbeelding ]
Beide bazen, die tijd met K2.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn broer was leuker. Hij vergat af en toe te scoren alleen.
Ligt er volgens mij aan hoe snel je bentquote:Op donderdag 20 december 2012 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ Bericht 50% gewijzigd door Dj_Day-V op 20-12-2012 11:03:12 ]
Huh zie je dat voortaan wel?
Doe het dan volledigquote:
twitter:BBCSporf twitterde op donderdag 20-12-2012 om 12:02:56The @BBCSporf conspiracy theory against UEFA! We have found them out! Uploading this picture yesterday + this morning! http://t.co/twXjNuV8 reageer retweet
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 19-12-2012 om 20:04:24Here is the practice Champions League Knock-Out draw from earlier today, some huge fixtures! Real draw tomorrow 10:30. http://t.co/H98ISluv reageer retweet
Verwacht je niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
Toch op z'n minst vreemd dat gisteren! bij de repetities exact dezelfde loting uit de bus kwam
[ afbeelding ]twitter:BBCSporf twitterde op donderdag 20-12-2012 om 12:02:56The @BBCSporf conspiracy theory against UEFA! We have found them out! Uploading this picture yesterday + this morning! http://t.co/twXjNuV8 reageer retweet
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 19-12-2012 om 20:04:24Here is the practice Champions League Knock-Out draw from earlier today, some huge fixtures! Real draw tomorrow 10:30. http://t.co/H98ISluv reageer retweet
Kans is 16 faculteit?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
Toch op z'n minst vreemd dat gisteren! bij de repetities exact dezelfde loting uit de bus kwam
[ afbeelding ]twitter:BBCSporf twitterde op donderdag 20-12-2012 om 12:02:56The @BBCSporf conspiracy theory against UEFA! We have found them out! Uploading this picture yesterday + this morning! http://t.co/twXjNuV8 reageer retweet
Voor mij niet, zondag werken.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Is dit Dj_Day-V?
[ afbeelding ]
Wat een baas.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Viktor Fischer heeft een hekel aan Goede tijden, Slechte tijden
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen fijne feestdagen namens Aad.
[ afbeelding ]
lol weer een foto in zn uppiequote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen fijne feestdagen namens Aad.
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef jimmy2211 het volgende:
[..]
lol weer een foto in zn uppie
En toen heb je hem verteld dat hij even zijn muil moet houden?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef E.H. het volgende:
Kutdag vandaag.
Mijn werkgever noemt me dwars.
lol ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef jimmy2211 het volgende:
weet zeker dat genee dit morgen laat zien
OWWW.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken bijdehand kutkind
Heb geen huiswerk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken bijdehand kutkind
Dat wijf is het meest irritante wijf ooitquote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, er zijn ergere bijnamen.
[ afbeelding ]
Ga scheikunde leren ofzo, daar snap je toch niks van?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk.
Ha, daarh eb ik je goed te pakken. Want ik heb vakantie.
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is het meest irritante wijf ooit
Vanavond Mighty Mike kijken?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk.
Ha, daarh eb ik je goed te pakken. Want ik heb vakantie.
Ik bedoelde in het algemeen. Die domme hut zat ook weleens bij DWDD. Dan had ik altijd de neiging om met een shotgun richting de studio te gaan en haar kapot te knallen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.
quote:
Gijp heeft haar laten huilen, maar dat is eruit geknipt. Verder ging het nergens over.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.
Alleen, of met Geo?quote:
Oh ok. Gelukkig niet meegekregen. Toch maar even het interview van Van der Gijp terugkijken dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen. Die domme hut zat ook weleens bij DWDD. Dan had ik altijd de neiging om met een shotgun richting de studio te gaan en haar kapot te knallen.
Oliver heeft op de VI pagina´s alleen het stuk met Gijp geplaatst, dan kun je de rest van het programma skippen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok. Gelukkig niet meegekregen. Toch maar even het interview van Van der Gijp terugkijken dan.
rond middernacht, daarvoor Van der Voort en daarvoor die Belg met zijn Dana.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
Hoelaat speelt die bolle vanavond dan?
Stijn kent de waarde van geld door FM. Hij zou nooit 90 cent uitgeven aan een dusdanig smsje.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:54 schreef TwenteFC het volgende:
Stijn is ook actief
[ afbeelding ]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond ga ik sws dronken worden, dat idee heb ik gewoon. Minpunt mijn zusje gaat ook naar dat feest
hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken worden
Schoolfeest van mijn oude middelbare school. Word geen alcohol geschonken maar als ik zie wat er klaar ligt om zo in te drinkenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken worden
Gewoon keramische platen in je jas, broek en petje naaien. Bring it on motherfuckersquote:Run op kogelvrije rugzakken na drama Newtown
WASHINGTON - Als gevolg van de dramatische schietpartij in het Amerikaanse Newtown, is er in de Verenigde Staten een ware run ontstaan op kogelvrije rugzakken.
Foto: ANP
Ouders van schoolgaande kinderen hopen daarmee enige veiligheid voor hun kroost te creëren. Een bedrijf in de VS produceert speciaal voor jongens een rugzak met afbeeldingen van 'the Avengers' erop.
Voor meisjes zijn ze met plaatjes van de Kleine Zeemeermin te koop. De rugzak kost iets minder dan 300 dollar (225 euro).
Kogelvrij
''Het kogelvrije deel is ingenaaid, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het per ongeluk thuis laat liggen. Daardoor zijn je kinderen beter beveiligd als het ondenkbare gebeurt'', aldus de producent.
''Het is een vreselijk ding en je moet er niet aan denken dat je kind dit nodig heeft, maar door de tragedie in Newtown is onze verkoop tien keer beter dan normaal.''
Oi, daar ga ik me niet aan wagen. Wellicht heeft Caland interesse.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Nee mijn zusje is 12/13. En nee geen pics
Goed van je. Laten we dat vieren met een bakkie koffie.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, die is binnen gemaakt. Vanaf m'n zolderkamer.
Snap ik, op die leeftijd hebben ze al een hele eigen wilquote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oi, daar ga ik me niet aan wagen.
Twee keer twaalf is ook 24.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Nee mijn zusje is 12/13. En nee geen pics
Inderdaad, ik prefereer dan ook iets jongerquote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, op die leeftijd hebben ze al een hele eigen wil
Het veiligste blijft toch als ze nog niet kunnen praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, op die leeftijd hebben ze al een hele eigen wil
Robert M is aanwezig.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het veiligste blijft toch als ze nog niet kunnen praten.
Jouw ouders weten niet dat jij drinkt? Als je 16 bent moet je gewoon bezopen thuis komen, alles onder kotsen en je moeder alles op laten ruimen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar gewoon haar ontlopen dus? Hoe zouden jullie zo'n situatie aanpakken?
Zijn jullie ooit dronken geweest in bijzijn van je familie?
quote:
Wat is dat nou weer voor vraag.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Tuurlijk wel man, ik heb zovaak dronken thuis gekomen, maar dan pitten mijn ouders al. Ik dronk thuis vanaf mijn 15e een biertje. Mijn ouders drinken zelf geen alcohol maar het maakt ze geen drol uit. Wiet zal een ander probleem zijn, dat heb ik inmiddels wel van ze geweten. Maar het is meer dat ik mijn zusje niet zo wil tegen komen een hele avond. Verpest toch een beetje je avond.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jouw ouders weten niet dat jij drinkt? Als je 16 bent moet je gewoon bezopen thuis komen, alles onder kotsen en je moeder alles op laten ruimen.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Niet je ouders, maar je kleine zusje die daar weer op terug gaat komen. Hoor ik dat de komende paar maanden weer aanquote:
Heb al eens lopen nekken bij mijn hele familie.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar gewoon haar ontlopen dus? Hoe zouden jullie zo'n situatie aanpakken?
Hoezo, mooi die gasten die aan je zusje komen klappen met een kapotgeslagen bierflesje. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, ik heb zovaak dronken thuis gekomen, maar dan pitten mijn ouders al. Ik dronk thuis vanaf mijn 15e een biertje. Mijn ouders drinken zelf geen alcohol maar het maakt ze geen drol uit. Wiet zal een ander probleem zijn, dat heb ik inmiddels wel van ze geweten. Maar het is meer dat ik mijn zusje niet zo wil tegen komen een hele avond. Verpest toch een beetje je avond.
Of zeg gewoon dat ze d'r bek moet houdenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet je ouders, maar je kleine zusje die daar weer op terug gaat komen. Hoor ik dat de komende paar maanden weer aan
Hey dat is ook nog eens zo ja, stoere 15 jarige boys die jongere meisjes gaan aanranden. Kunnen we mooi even vechtenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, mooi die gasten die aan je zusje komen klappen met een kapotgeslagen bierflesje. Helemaal niks mis mee.
Als je fittie hebt, laat het filmen. Hebben wij ook nog wat te lachen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey dat is ook nog eens zo ja, stoere 15 jarige boys die jongere meisjes gaan aanranden. Kunnen we mooi even vechten
Ik ga met een groep Turken en oud klasgenoten van VMBO heen. Dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je fittie hebt, laat het filmen. Hebben wij ook nog wat te lachen.
Daar komt de grote demagoog weer aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie klaar met dit machogebral?
Is dat zijn Mexicaanse vriendinnetje?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ruud Gullit trekt met Margaritha in luxe penthouse
Ja, ik dacht dat ze tv-kok was in Mexico.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zijn Mexicaanse vriendinnetje?Een kokkin was het toch?
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
Vast al over gehad hier, maar bij de oefening van de CL trekking is precies dezelfde loting geweest als de officiële![]()
Wie is er hier beetje goed in wiskunde, hoe groot is de kans dat een zelfde loting 2x achter elkaar hetzelfde uit komt als je 8 groepjes van 2 moet maken?
Dat kan dus gewoon niet. Ook allemaal in de volgorde als op de oefening.quote:
Vreemd is het inderdaad wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan dus gewoon niet. Ook allemaal in de volgorde als op de oefening.
Alhoewel je tegelijkertijd kunt betwijfelen of ze echt zo dom zijn om 2 keer exact hetzelfde te loten met een camera er bij.
Ook raar dat een fake twitter steeds als bron word gebruikt.quote:
nbc was de bron volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook raar dat een fake twitter steeds als bron word gebruikt.
Hij was te laf om dat direct in mijn gezicht te zeggen. Ging via de mail.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En toen heb je hem verteld dat hij even zijn muil moet houden?
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:56 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij was te laf om dat direct in mijn gezicht te zeggen. Ging via de mail.
Ken je toch wel? Die figuren lopen al tientallen jaren te rellen, Louis Theroux heeft wel een goede documentaire over die Baptist Church sekte gemaakt overigens.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Amerikanenhttp://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kingen-Newtown.dhtml
Dit is hun homepage http://www.godhatesfags.com/
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:56 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij was te laf om dat direct in mijn gezicht te zeggen. Ging via de mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |