Voor mij niet, zondag werken.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Is dit Dj_Day-V?
[ afbeelding ]
Wat een baas.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Viktor Fischer heeft een hekel aan Goede tijden, Slechte tijden
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen fijne feestdagen namens Aad.
[ afbeelding ]
lol weer een foto in zn uppiequote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen fijne feestdagen namens Aad.
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef jimmy2211 het volgende:
[..]
lol weer een foto in zn uppie
En toen heb je hem verteld dat hij even zijn muil moet houden?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef E.H. het volgende:
Kutdag vandaag.
Mijn werkgever noemt me dwars.
lol ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef jimmy2211 het volgende:
weet zeker dat genee dit morgen laat zien
OWWW.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken bijdehand kutkind
Heb geen huiswerk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken bijdehand kutkind
Dat wijf is het meest irritante wijf ooitquote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, er zijn ergere bijnamen.
[ afbeelding ]
Ga scheikunde leren ofzo, daar snap je toch niks van?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk.
Ha, daarh eb ik je goed te pakken. Want ik heb vakantie.
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is het meest irritante wijf ooit
Vanavond Mighty Mike kijken?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk.
Ha, daarh eb ik je goed te pakken. Want ik heb vakantie.
Ik bedoelde in het algemeen. Die domme hut zat ook weleens bij DWDD. Dan had ik altijd de neiging om met een shotgun richting de studio te gaan en haar kapot te knallen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.
quote:
Gijp heeft haar laten huilen, maar dat is eruit geknipt. Verder ging het nergens over.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.
Alleen, of met Geo?quote:
Oh ok. Gelukkig niet meegekregen. Toch maar even het interview van Van der Gijp terugkijken dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen. Die domme hut zat ook weleens bij DWDD. Dan had ik altijd de neiging om met een shotgun richting de studio te gaan en haar kapot te knallen.
Oliver heeft op de VI pagina´s alleen het stuk met Gijp geplaatst, dan kun je de rest van het programma skippen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok. Gelukkig niet meegekregen. Toch maar even het interview van Van der Gijp terugkijken dan.
rond middernacht, daarvoor Van der Voort en daarvoor die Belg met zijn Dana.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
Hoelaat speelt die bolle vanavond dan?
Stijn kent de waarde van geld door FM. Hij zou nooit 90 cent uitgeven aan een dusdanig smsje.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:54 schreef TwenteFC het volgende:
Stijn is ook actief
[ afbeelding ]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond ga ik sws dronken worden, dat idee heb ik gewoon. Minpunt mijn zusje gaat ook naar dat feest
hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken worden
Schoolfeest van mijn oude middelbare school. Word geen alcohol geschonken maar als ik zie wat er klaar ligt om zo in te drinkenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken worden
Gewoon keramische platen in je jas, broek en petje naaien. Bring it on motherfuckersquote:Run op kogelvrije rugzakken na drama Newtown
WASHINGTON - Als gevolg van de dramatische schietpartij in het Amerikaanse Newtown, is er in de Verenigde Staten een ware run ontstaan op kogelvrije rugzakken.
Foto: ANP
Ouders van schoolgaande kinderen hopen daarmee enige veiligheid voor hun kroost te creëren. Een bedrijf in de VS produceert speciaal voor jongens een rugzak met afbeeldingen van 'the Avengers' erop.
Voor meisjes zijn ze met plaatjes van de Kleine Zeemeermin te koop. De rugzak kost iets minder dan 300 dollar (225 euro).
Kogelvrij
''Het kogelvrije deel is ingenaaid, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het per ongeluk thuis laat liggen. Daardoor zijn je kinderen beter beveiligd als het ondenkbare gebeurt'', aldus de producent.
''Het is een vreselijk ding en je moet er niet aan denken dat je kind dit nodig heeft, maar door de tragedie in Newtown is onze verkoop tien keer beter dan normaal.''
Oi, daar ga ik me niet aan wagen. Wellicht heeft Caland interesse.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Nee mijn zusje is 12/13. En nee geen pics
Goed van je. Laten we dat vieren met een bakkie koffie.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, die is binnen gemaakt. Vanaf m'n zolderkamer.
Snap ik, op die leeftijd hebben ze al een hele eigen wilquote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oi, daar ga ik me niet aan wagen.
Twee keer twaalf is ook 24.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Nee mijn zusje is 12/13. En nee geen pics
Inderdaad, ik prefereer dan ook iets jongerquote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, op die leeftijd hebben ze al een hele eigen wil
Het veiligste blijft toch als ze nog niet kunnen praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, op die leeftijd hebben ze al een hele eigen wil
Robert M is aanwezig.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het veiligste blijft toch als ze nog niet kunnen praten.
Jouw ouders weten niet dat jij drinkt? Als je 16 bent moet je gewoon bezopen thuis komen, alles onder kotsen en je moeder alles op laten ruimen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar gewoon haar ontlopen dus? Hoe zouden jullie zo'n situatie aanpakken?
Zijn jullie ooit dronken geweest in bijzijn van je familie?
quote:
Wat is dat nou weer voor vraag.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Tuurlijk wel man, ik heb zovaak dronken thuis gekomen, maar dan pitten mijn ouders al. Ik dronk thuis vanaf mijn 15e een biertje. Mijn ouders drinken zelf geen alcohol maar het maakt ze geen drol uit. Wiet zal een ander probleem zijn, dat heb ik inmiddels wel van ze geweten. Maar het is meer dat ik mijn zusje niet zo wil tegen komen een hele avond. Verpest toch een beetje je avond.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jouw ouders weten niet dat jij drinkt? Als je 16 bent moet je gewoon bezopen thuis komen, alles onder kotsen en je moeder alles op laten ruimen.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Niet je ouders, maar je kleine zusje die daar weer op terug gaat komen. Hoor ik dat de komende paar maanden weer aanquote:
Heb al eens lopen nekken bij mijn hele familie.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar gewoon haar ontlopen dus? Hoe zouden jullie zo'n situatie aanpakken?
Hoezo, mooi die gasten die aan je zusje komen klappen met een kapotgeslagen bierflesje. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, ik heb zovaak dronken thuis gekomen, maar dan pitten mijn ouders al. Ik dronk thuis vanaf mijn 15e een biertje. Mijn ouders drinken zelf geen alcohol maar het maakt ze geen drol uit. Wiet zal een ander probleem zijn, dat heb ik inmiddels wel van ze geweten. Maar het is meer dat ik mijn zusje niet zo wil tegen komen een hele avond. Verpest toch een beetje je avond.
Of zeg gewoon dat ze d'r bek moet houdenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet je ouders, maar je kleine zusje die daar weer op terug gaat komen. Hoor ik dat de komende paar maanden weer aan
Hey dat is ook nog eens zo ja, stoere 15 jarige boys die jongere meisjes gaan aanranden. Kunnen we mooi even vechtenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, mooi die gasten die aan je zusje komen klappen met een kapotgeslagen bierflesje. Helemaal niks mis mee.
Als je fittie hebt, laat het filmen. Hebben wij ook nog wat te lachen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey dat is ook nog eens zo ja, stoere 15 jarige boys die jongere meisjes gaan aanranden. Kunnen we mooi even vechten
Ik ga met een groep Turken en oud klasgenoten van VMBO heen. Dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je fittie hebt, laat het filmen. Hebben wij ook nog wat te lachen.
Daar komt de grote demagoog weer aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie klaar met dit machogebral?
Is dat zijn Mexicaanse vriendinnetje?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Ruud Gullit trekt met Margaritha in luxe penthouse
Ja, ik dacht dat ze tv-kok was in Mexico.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zijn Mexicaanse vriendinnetje?Een kokkin was het toch?
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
Vast al over gehad hier, maar bij de oefening van de CL trekking is precies dezelfde loting geweest als de officiële![]()
Wie is er hier beetje goed in wiskunde, hoe groot is de kans dat een zelfde loting 2x achter elkaar hetzelfde uit komt als je 8 groepjes van 2 moet maken?
Dat kan dus gewoon niet. Ook allemaal in de volgorde als op de oefening.quote:
Vreemd is het inderdaad wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan dus gewoon niet. Ook allemaal in de volgorde als op de oefening.
Alhoewel je tegelijkertijd kunt betwijfelen of ze echt zo dom zijn om 2 keer exact hetzelfde te loten met een camera er bij.
Ook raar dat een fake twitter steeds als bron word gebruikt.quote:
nbc was de bron volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook raar dat een fake twitter steeds als bron word gebruikt.
Hij was te laf om dat direct in mijn gezicht te zeggen. Ging via de mail.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En toen heb je hem verteld dat hij even zijn muil moet houden?
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:56 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij was te laf om dat direct in mijn gezicht te zeggen. Ging via de mail.
Ken je toch wel? Die figuren lopen al tientallen jaren te rellen, Louis Theroux heeft wel een goede documentaire over die Baptist Church sekte gemaakt overigens.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Amerikanenhttp://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kingen-Newtown.dhtml
Dit is hun homepage http://www.godhatesfags.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |