Ik zag het ja, echt dat halve stadion veerde op bij de Feyenoord goals.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus ook gewoon rond de 8.000 Feyenoorders in het stadion
Ik ben al doof dus mehquote:Op donderdag 20 december 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind meestal het geluid wel iets te hard staan.
Maar was echt tof in ons vak, allemaal Rotterdammer (zeker 25%) en heen en weer zingen zonder trammelant, elkaar uitlachen na een gemiste penalty etc. Waren weinig seizoenskaarthouders gekomen. Dat is mooi dus veel Heerenveen jongeren en Feyenoorders uit deze omgeving + Rotterdammers. Alleen naast het uitvak zijn er klappen uitgedeeld, maar daar zat ook een deel harde kern van Feyenoord. Stewards vlogen naar benedenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag het ja, echt dat halve stadion veerde op bij de Feyenoord goals.Tegen nec ook al.
Des te meer reden om voorzichtig te doen. Toen ik te vaak een piep begon te horen heb ik dan ook direct behoorlijk dure oordoppen gekocht.quote:
Ja, al liet Feyenoord dat ook wel gebeuren. Had veel eerder afgemaakt moeten worden, ook als de scheids gewoon die zuivere pingel + rood geeft.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar was echt tof in ons vak, allemaal Rotterdammer (zeker 25%) en heen en weer zingen zonder trammelant, elkaar uitlachen na een gemiste penalty etc. Waren weinig seizoenskaarthouders gekomen. Dat is mooi dus veel Heerenveen jongeren en Feyenoorders uit deze omgeving + Rotterdammers. Alleen naast het uitvak zijn er klappen uitgedeeld, maar daar zat ook een deel harde kern van Feyenoord. Stewards vlogen naar beneden![]()
Mooie avond, één van de spannendste wedstrijden van Heerenveen tot nu toe. Geweldige wedstrijd, ging hele tijd op en neer.
Die zat na de wedstrijd op de FP, lijkt me dus sterk dat die nog is gegaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kan iemand even HMF zijn uiterlijk beschrijven?
Mobiel?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zat na de wedstrijd op de FP, lijkt me dus sterk dat die nog is gegaan.
Of hij heeft zijn jetpack naar Rotterdam genomen natuurlijk.
quote:‘Die werd net als ik op jonge leeftijd naar de club gehaald. Die mocht in zijn eerste seizoen dertien keer in de basis beginnen en in zijn tweede seizoen twaalf keer. Vervolgens werd Di María voor 33 miljoen euro aan Real Madrid verkocht. Benfica speelt zestig wedstrijden per seizoen, dus speeltijd krijg je altijd”, weet John nu. Trainer Jesus stelde hem inmiddels in zes competitieduels op in de basis en gaf John drie basisplaatsen en één invalbeurt in de Champions League.
8pack, breed, veel aders op zijn kale kop en natuurlijk dikke absquote:Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kan iemand even HMF zijn uiterlijk beschrijven?
Geef gewoon toe aan je Heerenveen gevoelens man.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Al maakte NN ook wel kabaal, maar ove 7/8 duizend Feyenoorders kom je moeilijk overheen. Sommige vakken waren echt 50% Feyenoorders. Naast het uitvak waren aan beide kanten 2 vakken helemaal vol met Rotterdammers die ook bleven staan en mee sprongen etc.
Zit nog vol adrenaline. Jammer van de uitschakeling. Maar morgen Ajax
Ajax staat op nummer 1. Heb sympathie voor de club en deze avonden juich en zing ik gewoon mee voor Heerenveen. Als Ajax weer op bezoek komt zit er gewoon weer met me Ajax sjaal. Was trouwens direct na school heen gegaan, had me AFCA vest nog aanquote:Op donderdag 20 december 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef gewoon toe aan je Heerenveen gevoelens man.
Waar?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Zie nu weer dat penaltymoment terug.Godverdomme hoe je dat niet kan zien.
En het is een neger.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8pack, breed, veel aders op zijn kale kop en natuurlijk dikke abs
Graag.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal dit de Guidetti/Pelle van volgend jaar worden
[ afbeelding ]
We gaan gewoon kampioen worden met die gehuurde Aldi-spitsenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal dit de Guidetti/Pelle van volgend jaar worden
[ afbeelding ]
Beide bazen, die tijd met K2.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn broer was leuker. Hij vergat af en toe te scoren alleen.
Ligt er volgens mij aan hoe snel je bentquote:Op donderdag 20 december 2012 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ Bericht 50% gewijzigd door Dj_Day-V op 20-12-2012 11:03:12 ]
Huh zie je dat voortaan wel?
Doe het dan volledigquote:
twitter:BBCSporf twitterde op donderdag 20-12-2012 om 12:02:56The @BBCSporf conspiracy theory against UEFA! We have found them out! Uploading this picture yesterday + this morning! http://t.co/twXjNuV8 reageer retweet
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 19-12-2012 om 20:04:24Here is the practice Champions League Knock-Out draw from earlier today, some huge fixtures! Real draw tomorrow 10:30. http://t.co/H98ISluv reageer retweet
Verwacht je niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
Toch op z'n minst vreemd dat gisteren! bij de repetities exact dezelfde loting uit de bus kwam
[ afbeelding ]twitter:BBCSporf twitterde op donderdag 20-12-2012 om 12:02:56The @BBCSporf conspiracy theory against UEFA! We have found them out! Uploading this picture yesterday + this morning! http://t.co/twXjNuV8 reageer retweet
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 19-12-2012 om 20:04:24Here is the practice Champions League Knock-Out draw from earlier today, some huge fixtures! Real draw tomorrow 10:30. http://t.co/H98ISluv reageer retweet
Kans is 16 faculteit?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
Toch op z'n minst vreemd dat gisteren! bij de repetities exact dezelfde loting uit de bus kwam
[ afbeelding ]twitter:BBCSporf twitterde op donderdag 20-12-2012 om 12:02:56The @BBCSporf conspiracy theory against UEFA! We have found them out! Uploading this picture yesterday + this morning! http://t.co/twXjNuV8 reageer retweet
Voor mij niet, zondag werken.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Is dit Dj_Day-V?
[ afbeelding ]
Wat een baas.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Viktor Fischer heeft een hekel aan Goede tijden, Slechte tijden
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen fijne feestdagen namens Aad.
[ afbeelding ]
lol weer een foto in zn uppiequote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen fijne feestdagen namens Aad.
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef jimmy2211 het volgende:
[..]
lol weer een foto in zn uppie
En toen heb je hem verteld dat hij even zijn muil moet houden?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef E.H. het volgende:
Kutdag vandaag.
Mijn werkgever noemt me dwars.
lol ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef jimmy2211 het volgende:
weet zeker dat genee dit morgen laat zien
OWWW.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken bijdehand kutkind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |