abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120551309
De kerstman bestaat niet. :{
pi_120551541
Morgen gaat de wereld er niet aan, God is een leugen, Sinterklaas bestaat niet, de paashaas is nep. Waar houdt het op ;(
pi_120551799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef Pakspul het volgende:
Morgen gaat de wereld er niet aan, God is een leugen, Sinterklaas bestaat niet, de paashaas is nep. Waar houdt het op ;(
Owja hoelaat begint het einde van de wereld ook alweer morgen?
pi_120560187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Owja hoelaat begint het einde van de wereld ook alweer morgen?
Het gaat niet door... Nieuw Zeeland belde net... ze zijn er nog... :-D
pi_121141913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef Pakspul het volgende:
I beg to differ dus is mijn opvolgende vraag aan jou:

Kun je aantonen dat God niet bestaat en kom niet aan met " je ziet/hoort hem toch nooit dan alleen via verhalen in de Bijbel? "

:|W

Wat dan ben je een ongelovige Thomas (Bijbelse spreuk)
pi_121142112
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:53 schreef Iwanius het volgende:

[..]

I beg to differ dus is mijn opvolgende vraag aan jou:

Kun je aantonen dat God niet bestaat en kom niet aan met " je ziet/hoort hem toch nooit dan alleen via verhalen in de Bijbel? "

:|W

Wat dan ben je een ongelovige Thomas (Bijbelse spreuk)
• Geen wetenschappelijk bewijs
• Statistisch gezien heeft bidden geen nut (dan kan hij nog bestaan, maar naar een gebed luistert hij niet.
• Evolutie
• Scheppingsverhaal klopt niet
• Waarom bestaat de christelijke god wel, maar die van de islam niet? Dan nog maar niet te spreken over de oud noorse, griekse en andere goden.

Daarnaast is het aan de mensen die claimen dat god bestaat om met bewijs aan te dragen en de bijbel alleen is geen bewijs. Wetenschappelijk moet je kunnen aantonen dat hij bestaat, anders blijft het gewoon geloof.
pi_121226273
Je gaat nu precies dat antwoorden wat ik je verbood om als argument te gebruiken daar het de welbekende argumenten zijn die men altijd van stal haalt om een punt te maken. |:(

Vandaar dat ik op voorhand al zei: Ongelovige Thomas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')