Heb geen huiswerk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken bijdehand kutkind
Dat wijf is het meest irritante wijf ooitquote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, er zijn ergere bijnamen.
[ afbeelding ]
Ga scheikunde leren ofzo, daar snap je toch niks van?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk.
Ha, daarh eb ik je goed te pakken. Want ik heb vakantie.
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wijf is het meest irritante wijf ooit
Vanavond Mighty Mike kijken?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk.
Ha, daarh eb ik je goed te pakken. Want ik heb vakantie.
Ik bedoelde in het algemeen. Die domme hut zat ook weleens bij DWDD. Dan had ik altijd de neiging om met een shotgun richting de studio te gaan en haar kapot te knallen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.
quote:
Gijp heeft haar laten huilen, maar dat is eruit geknipt. Verder ging het nergens over.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel iets gehoord over een incident met Van der Gijp of zo, maar nog niet teruggekeken.
Alleen, of met Geo?quote:
Oh ok. Gelukkig niet meegekregen. Toch maar even het interview van Van der Gijp terugkijken dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen. Die domme hut zat ook weleens bij DWDD. Dan had ik altijd de neiging om met een shotgun richting de studio te gaan en haar kapot te knallen.
Oliver heeft op de VI pagina´s alleen het stuk met Gijp geplaatst, dan kun je de rest van het programma skippen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok. Gelukkig niet meegekregen. Toch maar even het interview van Van der Gijp terugkijken dan.
rond middernacht, daarvoor Van der Voort en daarvoor die Belg met zijn Dana.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
Hoelaat speelt die bolle vanavond dan?
Stijn kent de waarde van geld door FM. Hij zou nooit 90 cent uitgeven aan een dusdanig smsje.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:54 schreef TwenteFC het volgende:
Stijn is ook actief
[ afbeelding ]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond ga ik sws dronken worden, dat idee heb ik gewoon. Minpunt mijn zusje gaat ook naar dat feest
hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar is dat feest dan? Dan houd ik je zusje wel bezig, kun jij lekker dronken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |