Hij vindt zijn vriendjes in SR leukerquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo kijk jij geen voetbal Stijntje?
Ijs is voor wijven, bier zuipen zul jequote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ijs![]()
Ik heb alleen geen ijs in huis
Ik heb wel ijs, maar is een beetje ver rijden...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ijs![]()
Ik heb alleen geen ijs in huis
Ow dat doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ijs is voor wijven, bier zuipen zul je
Gewoon 152 rijden, ben je er zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel ijs, maar is een beetje ver rijden...
Wat voor ijs?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel ijs, maar is een beetje ver rijden...
Ik heb bericht gehad van de rechtbank: mag de 26e mijn rijbewijs ophalen in Brusselquote:
Nice, dat valt nog wel mee dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb bericht gehad van de rechtbank: mag de 26e mijn rijbewijs ophalen in Brussel
Hm, dat is waar. De tijd vliegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles, van waterijsjes tot cornetto'squote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor ijs?
Overigens is de supermarkt tot 22:00 uur open, dus ik kan zo heen en weer
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. De tijd vliegt.GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
B&J's?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van alles, van waterijsjes tot cornetto's
Strawberry cheesecake in elk geval, de rest weet ik niet. Is afdeling van mijn vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |