Deze is lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Strawberry cheesecake in elk geval, de rest weet ik niet. Is afdeling van mijn vrouw
Geen idee, ik eet het liefst waterijsjesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is lekker
[ afbeelding ]
Jij of je dietist? Al vind ik zo'n bak altijd ook wel erg veel van het goede.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet het liefst waterijsjes
Kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet het liefst waterijsjes
Ik eet ook nooit zo hele bak leeg, dat past niet in mijn buikjequote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij of je dietist? Al vind ik zo'n bak altijd ook wel erg veel van het goede.
[ afbeelding ]
Best een vette zelfmoord en dan nog netjes in een weiland ook
Knap om niet toch aan het touwtje te trekken. Wel een zelfmoordenaar met wilskracht.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogen dicht waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap om niet toch aan het touwtje te trekken. Wel een zelfmoordenaar met wilskracht.
ik heb maar 1 hand nodig om het filmpje weg te klikkenquote:
ze hebben mijn suggestie niet geaccepteerdquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef Adames het volgende:
De Littlerabbit Award - een oeuvreprijs
Door wie?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
De Blatter award
voor de user die nog in het verleden leeft
• tong80
• bos81 ofzo
• doublepain
terwijl het verleden me geen ene kut interesseert
Tong heeft jou en Caland bijna overal staanquote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
De Blatter award
voor de user die nog in het verleden leeft
• tong80
• bos81 ofzo
• doublepain
terwijl het verleden me geen ene kut interesseert
quote:Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler.
DiegoArmandoMaradona
Doublepain
Caland
Mc Claren award
Voor de user die de meeste opendeuren inschopt
Doublepain
Caland
Ajacied422
Waterkneus award
user die alleen naar zijn eigen cluppie kijkt
Caland
Doublepain
tompsv
Gertjan Verbeek-award
Voor de user die het snelste geïrriteerd raakt.
Doublepain
Caland
Happel
Kees Jansma-award
Voor de meest aandachtsgeile user.
Ajacied422
Caland
Doublepain
tong jaquote:Op woensdag 19 december 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tong heeft jou en Caland bijna overal staan
Heb je ruzie met hem?
[..]![]()
Ik moest Feyenoord kijken. Kan ik het helpen dat ze zelfs de strafschoppen serie lang maakte.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:30 schreef Saind het volgende:
Nou da's ook allemaal niet echt opgeschoten in mijn afwezigheid
Strafschoppenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest Feyenoord kijken. Kan ik het helpen dat ze zelfs de strafschoppen serie lang maakte.
Leuke wedstrijd gewoon, Feyenoord had over het algemeen wel iets de overhand. De strafschoppenserie was zowaar nog spannender inclusief een panneka van Pellequote:Op donderdag 20 december 2012 00:35 schreef Saind het volgende:
[..]
StrafschoppenHeerenveen goed of kakkies slecht?
Feyenoord was veel beter. Alleen elke keer na de voorsprong liet Feyenoord het even glippen.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:35 schreef Saind het volgende:
[..]
StrafschoppenHeerenveen goed of kakkies slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |