Gewoon thuis hangen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alles goed kleine? Nog wilde plannen voor de vakantie?
Nog even gegoogled, het heet "EAS FC Match Day". Daar hoort Aftrap of iets dergelijks bij te staan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe het heet, maar het staat bij de online speltypes. 'Match of the day' of zoiets. De vorm van de spelers en spelersselecties worden aangepast voordat je gaat spelen en volgens mij is dat niet te omzeilen.
Zuchtquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de dag dat we sterven nog 1min
ja dagquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme de Teen weer geblesserd![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 12:26:13De KNVB komt vanmiddag waarschijnlijk met een opvallende maatregel voor wedstrijden in betaalde voetbal. #FEYgro reageer retweet
Dat klinkt geheimzinnigquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 12:26:13De KNVB komt vanmiddag waarschijnlijk met een opvallende maatregel voor wedstrijden in betaalde voetbal. #FEYgro reageer retweet
Ik ben vandaag aangenomen als assistent bedrijfsleidsterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Vanmiddag naar de stad.
Oh, wat gaafquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangenomen als assistent bedrijfsleidster
Jaarcontract, 5 minuten fietsen, en een nieuw te openen winkel
Rond vier uur, pas. M'n beste vriendin is dan in de stad, dus ik ga ook evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Naar de stad..... weet je het zeker? Ik zie op tv dat het druk is
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangenomen als assistent bedrijfsleidster
Jaarcontract, 5 minuten fietsen, en een nieuw te openen winkel
Ja tof hequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf!
[..]
Rond vier uur, pas. M'n beste vriendin is dan in de stad, dus ik ga ook even. Ik moet sowieso nog in de stad zijn om tekenspullen te halen, ik heb een drastisch tekort aan aquarelpapier en regulier tekenpapier
.
Dank jequote:
Hair of the dogquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Saind het volgende:
Jezus ben nog steeds zo brak als een koekie
Ja, echt superquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tof heDus ik ga maandag even het project van de ABN af bellen
![]()
Laat me weten hoe het was
Volgens mij wordt het morgen echt superdrukBen je er weer
[..]
Dank je
die jager was geen goede basis?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Saind het volgende:
Jezus ben nog steeds zo brak als een koekie
Wij rijden om 11 uur weg van schiedam centraalquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt super!
I'll let you know, idd. Ja, hoe laat zijn jullie er ongeveer? Ik kom wel pas na de middag, beetje afhankelijk van het weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |