quote:Bossen en Wegereef 'uitgefloten': geen nieuw contract van KNVB
Vrijdag, 21 december 2012 om 07:30
De carrière van Ruud Bossen en Jan Wegereef loopt ten einde. De arbiters betaald voetbal hebben van scheidsrechtersbaas Dick van Egmond te horen gekregen dat hun contract aan het einde van het seizoen niet wordt verlengd. De beslissing van de KNVB viel rauw op hun dak, zo meldt De Telegraaf.
Wegereef en Bossen, die beiden in januari 51 jaar worden, gingen ervan uit nog een jaar extra te krijgen op het hoogste niveau. Wegereef maakte in 1988 toen als jongste scheidsrechter (26) ooit zijn debuut in het betaalde voetbal. De arbiter uit Hellevoetsluis heeft echter nooit de hoge verwachtingen kunnen waarmaken en staat bekend om diverse discutabele beslissingen.
Bossen kende een minder turbulente carrière dan Wegereef. Hij maakte in 1992 zijn debuut in het betaalde voetbal en debuteerde 2,5 jaar later in de Eredivisie. Evenals Wegereef floot Bossen enkele wedstrijden in de Champions League en UEFA Cup/Europa League.
Bossenquote:
okéquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef Pascalus het volgende:
Het niveau van de Nederlandse scheidsrechters is laag en ik denk niet dat dit met leeftijd te maken heeft.
1tje gaat met controller naar links de andere naar rechts?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe speel je bij FIFA 13 1 tegen 1 als je naast elkaar staat zeg maar. Gewoon bij mij thuis wil ik een potje doen met een mattie maar kan nergens "aftrap" vinden.
Nee welke speltype klik je aan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1tje gaat met controller naar links de andere naar rechts?
Gewoon standaard match neem ik aan. Heb zelf geen fifa 13.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee welke speltype klik je aan?
Ja staat dus geen aftrap bij offline weet je wel zoals alle vorige FIFA.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon standaard match neem ik aan. Heb zelf geen fifa 13.
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe het heet, maar het staat bij de online speltypes. 'Match of the day' of zoiets. De vorm van de spelers en spelersselecties worden aangepast voordat je gaat spelen en volgens mij is dat niet te omzeilen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja staat dus geen aftrap bij offline weet je wel zoals alle vorige FIFA.
aan zn teen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme de Teen weer geblesserd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |