Mooi, hopelijk zondag ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax domineerde op de eerste 20 minuten na. Score had wel 0-5 moeten zijn.
Ik denk dat hij met de zelfde opstelling gaat spelen, Hoesen kan de winterstop wel gebruiken en Siem was weer geweldig in de spits. Eriksen, Poulsen en Schone op het middenveld.quote:
Soms valt me op dat hij toch echt te langzaam handelt. Maar Utrecht moet te doen zijn als ze in normale doen zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met de zelfde opstelling gaat spelen, Hoesen kan de winterstop wel gebruiken en Siem was weer geweldig in de spits. Eriksen, Poulsen en Schone op het middenveld.
Schone was weer zeer sterk, die kan het niveau makkelijk aan.
Veltman zit al dicht tegen de basis aan, daar zal hij alleen nooit komen aangezien Alderweireld toch wel heel wat krediet heeft. Zodra die weggaat neemt Veltman het over, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms valt me op dat hij toch echt te langzaam handelt. Maar Utrecht moet te doen zijn als ze in normale doen zijn.
En over dat ben ik het niet met je eens. Veltman is goed, Bazoer heb ik niet zien spelen maar lijkt me nog erg jong, geestelijk en fysiek. Een echte leider bij Ajax en echte ajacied zou heerlijk zijn. En heitinga is echt wel beter dan Toby en Veltman atm. En het gaat er ook om wat er nu staat.
Met alleen maar jonkies, vooral in de verdediging ga je het niet redden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman zit al dicht tegen de basis aan, daar zal hij alleen nooit komen aangezien Alderweireld toch wel heel wat krediet heeft. Zodra die weggaat neemt Veltman het over, zoals het hoort.
Heitinga past gewoon niet.
Moisander is al gehaald als leider en is 26 jaar oud. Van Rhijn en Blind zijn aankomende zomer ook al 1,5 seizoen en 2 seizoenen zowat basisspeler.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alleen maar jonkies, vooral in de verdediging ga je het niet redden.
Linksback, Denswil is nog gewoon 2e keus achter Moisander. Speelt tot dusver een matig seizoen maar in potentie nog steeds een complete top verdediger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
En denk je dat, als boilessen nog fit raakt, als LCV gaat spelen of linksback?
Blind als CVMquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander is al gehaald als leider en is 26 jaar oud. Van Rhijn en Blind zijn aankomende zomer ook al 1,5 seizoen en 2 seizoenen zowat basisspeler.
[..]
Linksback, Denswil is nog gewoon 2e keus achter Moisander. Speelt tot dusver een matig seizoen maar in potentie nog steeds een complete top verdediger.
Wel benieuwd hoe ze dat met Blind gaan doen, hij doet het geweldig maar Boilesen wint een concurrentie strijd echt wel van hem. Verdedigend goed en kan geweldig voetballen.
Moisander doet het juist goed de afgelopen weken, Alderweireld liep vooral te stuntelen. Blind verwacht ik daar niet, Boccara gaat daar al spelen. Met Poulsen en Enoh ook nog. Enoh moet weg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind als CVM? En Moisander vind ik momenteel echt slecht. Toby én Moisander falen echt veel te hard. Van Rhijn heeft dat ook 1 a 2x per wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |