Een roti-rolquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roti? Stijn en ik snappen je niet.
Wat dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lange_Lans blijkt ook al een twijfel geval te zijn.
Ik heb blijkbaar ook iets gemist... Een neger die voor PSV is? Zelfs die er spelen zijn niet voor PSVquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij claimt op zijn minst getint te zijn.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal negroïde kenmerken ja. Ik ben wel zo neger dat de binnenkant van mijn handen ook wit is. Maar daar houdt het eerlijk gezegd ook een beetje op.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een verkapte ik heb een grote dollo post.
Nee, sterker nog hij geeft toe het te missen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal negroïde kenmerken ja. Ik ben wel zo neger dat de binnenkant van mijn handen ook wit is. Maar daar houdt het eerlijk gezegd ook een beetje op.
Niet eens de Europe-homo's...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aanvullingen op deze apocalypse playlist?
Natuurlijk deze.
Ik merk nog niks.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Tarado het volgende:
Is het zo druk? Is de 2e avond dat ik geblokt werd, gisteren maar opgegeven
Geblokt? Mis ik wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Tarado het volgende:
Is het zo druk? Is de 2e avond dat ik geblokt werd, gisteren maar opgegeven
http://ultimateclassicrock.com/top-doomsday-songs/quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aanvullingen op deze apocalypse playlist?
Natuurlijk deze.
Ah.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef Tarado het volgende:
Ja "Fok server too busy", zoiets was het
Wat ben je dwars...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah.
Juden sind hier nicht erwünscht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah.
Juden sind hier nicht erwünscht.
Het is een kwaliteit. Het irritante is dat ik nog gelijk heb ook, mijn werkgever niet.quote:
Tja sommige managers zijn idioten, doe je niks aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef E.H. het volgende:
[..]
Het is een kwaliteit. Het irritante is dat ik nog gelijk heb ook, mijn werkgever niet.
Wat een figuur...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi man. Ik zet Serious Request voor het eerst op en er blijkt een twitter kader te zijn
[ afbeelding ]
Zal dit Caland zijn, hij is behoorlijk actief in de reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |