Die heb ik toen gezien, die lui zijn echt helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je toch wel? Die figuren lopen al tientallen jaren te rellen, Louis Theroux heeft wel een goede documentaire over die Baptist Church sekte gemaakt overigens.
Zijn dat die lui van 'God hates fages' en dat soort teksten?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik toen gezien, die lui zijn echt helemaal de weg kwijt.
Ja die zijn het.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn dat die lui van 'God hates fages' en dat soort teksten?
Dat wordt naar de kanker gaan jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Net een liter jager opgemaakt in drie glazen. Wordt een leuke avond dit
Als ik jou was zou ik het bij een glas cola houden gekkerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Toevallig weet ik dat niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef sausagin het volgende:
Weet iemand waarompanahaiki 2005 paras - olympiakos gisteren is gestaakt? En wanneer wordt die gespeeld?
Misschien kunnen we ons eigen topic oprichten?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We moeten het met elkaar doen GGMM. De SC is in zijn geheel de nek omgedraaid.
Misschien kan je met Hools meedoenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons eigen topic oprichten?
Ik ga niet in een sc zitten waar niemand echt op me zit te wachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien kan je met Hools meedoen
Daar doet je moeder toch ruim een kwartier over.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Messie verdient 30 euro per minuut, lekker
Het was een optie, probeer je alleen maar te helpen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet in een sc zitten waar niemand echt op me zit te wachten.
Het zou jou sieren hetzelfde te doen.
Maak je net zo'n scherpe opmerking is er niemand om te lachenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet in een sc zitten waar niemand echt op me zit te wachten.
Het zou jou sieren hetzelfde te doen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doet je moeder toch ruim een kwartier over.
Wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef TwenteFC het volgende:
GGMM hoeveel heb je gelapt voor Rene van der Gijp-Mijn zusje komt zo?
Messi doet het beterquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doet je moeder toch ruim een kwartier over.
Nee serieus, wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je staat in de FOK Serious Request lijst.
Wtf is datquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je staat in de FOK Serious Request lijst.
TwenteFC Gordon Kon ik maar even bij je zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
AFCNiels Jordy van Loon Toverbalquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TwenteFC Gordon Kon ik maar even bij je zijn
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TwenteFC Gordon Kon ik maar even bij je zijn
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AFCNiels Jordy van Loon Toverbal
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AFCNiels Jordy van Loon Toverbal
quote:
quote:
karmelietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Ik ga van 3 shotjes al naar de kanker, laat staan zulke glazen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Saind het volgende:
Goed voor je gebit vooral.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Dat is toch ook gewoon ontzettend ranzig man.
1 shotje jager is net te doen, sowieso zijn kruidenbitters vaak niet echt lekker, maar jager is toch wel echt ernstigquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Dat is toch ook gewoon ontzettend ranzig man.
Ook dat.quote:
Ga jij 1 liter pure Jagermeister zuipen dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Adames het volgende:
ik snap alleen die foto niet, hij zegt 1 liter in 3 glazen, maar dat zijn toch literpullen? dus 3 liter in 3 glazen
dat staat gelijk aan zelfmoord, maar wat is het dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij 1 liter pure Jagermeister zuipen dan?
quote:
Zoete zooi.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
dat staat gelijk aan zelfmoord, maar wat is het dan?
oh ja colaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Cola jagermeister is niet echt een vreemde mix
Hij/zij lijkt sprekend op een gast in mijn team. Zonder het rare kapsel dan. Maar hij kan het niet zijn, want hij logeert een paar maanden bij de overheid.quote:
jagerbomb, 2 blikkies energy per pulquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Cola jagermeister is niet echt een vreemde mix
Oh ja dat is normaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
In vergelijking met Sjaak.
Maar ja, dat is niets om je voor te schamen.
Jij liep te janken dat je het koud had meid.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
In vergelijking met Sjaak.
Maar ja, dat is niets om je voor te schamen.
In tegenstelling tot de stoere Sjaak.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij liep te janken dat je het koud had meid.
Wigger of ekte ekte Sranangmang?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
Alleen die wind is beetje faya maar het heeft nog geen dag gevroren toch
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de stoere Sjaak.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wigger of ekte ekte Sranangmang?
eckte mannetje ntlquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wigger of ekte ekte Sranangmang?
ben geen suriquote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Don heeft eindelijk een vriendje gevonden
Vriendje... Zo noemden wij boelers vroeger.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Don heeft eindelijk een vriendje gevonden
never vriendje, spend nie eens een 10tjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus je bent wel een vriendje...
Brada vraag je moeder over dat Arisch, zij heeft zoals de meeste Nederlandse vrouwen vast iets Surinaams in zich gehad...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één neger omdat het moet? We moeten wel eerst stemmen natuurlijk. Ik zal mijn mede-ariërs eens even naar achter meenemen..
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is er ruimte voor meer dan één neger omdat het moet? We moeten wel eerst stemmen natuurlijk. Ik zal mijn mede-ariërs eens even naar achter meenemen..
OOOOOOWWWWWW BRRRRRR POWPOWPOWPOWquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brada vraag je moeder over dat Arisch, zij heeft zoals de meeste Nederlandse vrouwen vast iets Surinaams in zich gehad...
Lange_Lans blijkt ook al een twijfel geval te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Ey ey ey niet zo he. Saka saka boy.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brada vraag je moeder over dat Arisch, zij heeft zoals de meeste Nederlandse vrouwen vast iets Surinaams in zich gehad...
Roti? Stijn en ik snappen je niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste SC meet?quote:
Smoke ze mangquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ben ff naar de shoppa, gr gr matties
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ey ey ey niet zo he. Saka saka boy.
Ze meoten ook gewoon aan het begin die loting uitwerkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaan die kankerlijers nu serieus tot half 12 wachten met de loting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |