Dat is dan wel één van de vele theorien, maar mensen die het werkelijk serieus nemen moeten alsnog meegenomen in de zuivering worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, alleen dat hun calender "reset" net zoals een km meter van de auto.
Hahah grappig. Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, dan zit je op FB te posten hoe geweldig de overwinning was zeker?
En ik heb gewoon niks gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd, had maar 1 onfatsoenlijk iets gepost.
van der voort was tyfusslecht, wordt met 4-0 van het bord getikt door deano zondag.quote:
van der voort gooit echt te snel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van der voort was tyfusslecht, wordt met 4-0 van het bord getikt door deano zondag.
En Van Gerwen had gewoon gast van de langzame stijl van Lim
en te ongecontroleerd. Vooral in een eerste ronde merk je dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
van der voort gooit echt te snel.
Als je er problemen mee hebt, ga je maar klagen in de FBquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
48 uur geen Fok!, kom ik terug gaan jullie 't over die tokkie sport hebben.
Nee, hij is kapot.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
He, morgen pas om 10:30 op school. Even cammen dan Smoof?
Slaapsequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan ga ik alsnog richting bed.
Ik ga wel slapen. En wtf doe jij nog op btw Stinho. Menneke van 14 jaar om 1 uur 's nachts nog op de Foks.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt, ga je maar klagen in de FB
Hij heeft vakantie denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen. En wtf doe jij nog op btw Stinho. Menneke van 14 jaar om 1 uur 's nachts nog op de Foks.
In de zomervakantie stal ik rond 2 uur 's nachts de LaPo in een GTST topic, toen ging ik slapen en ik had een ban.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen. En wtf doe jij nog op btw Stinho. Menneke van 14 jaar om 1 uur 's nachts nog op de Foks.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomervakantie stal ik rond 2 uur 's nachts de LaPo in een GTST topic, toen ging ik slapen en ik had een ban.
Dat waren tijden.
2 uur 's nachts. Dat waren idd tijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de zomervakantie stal ik rond 2 uur 's nachts de LaPo in een GTST topic, toen ging ik slapen en ik had een ban.
Dat waren tijden.
Ja probeer het nu uit te praten maar vrienden worden we sws niet meer. Lang verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Rensie, watskeburt man. Las iets van fittie met je mattie?
Heb je z'n sma ingepikt ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja probeer het nu uit te praten maar vrienden worden we sws niet meer. Lang verhaal.
Wat is er gebeurd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja probeer het nu uit te praten maar vrienden worden we sws niet meer. Lang verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |