quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Jullie boi is back.Thanks for al the support.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We leven nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
21/12/12 omg omg omg maya's en zo
Nee, je gaat braaf spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook terug.
Nu ga ik alle 3fm nigga's kapot maken.
Ja, ik had je verteld over dat tentamen toch? Nu weer iets maar in mijn voordeel, een vak waar je 3 opdrachten voor moest inleveren en verplichte aanwezigheid voor een cijfer, ik heb alles op 1 les gemist en 1 opracht ingeleverd en gewoon een voldoende terwijl anderen minder lessen hebben gemist en meer hebben ingeleverd en dingen moeten herkansenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig man, tentamenweek over dan?
Ja idd, had maar 1 onfatsoenlijk iets gepost.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit zo'n debiele ban gehad.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik had je verteld over dat tentamen toch? Nu weer iets maar in mijn voordeel, een vak waar je 3 opdrachten voor moest inleveren en verplichte aanwezigheid voor een cijfer, ik heb alles op 1 les gemist en 1 opracht ingeleverd en gewoon een voldoende terwijl anderen minder lessen hebben gemist en meer hebben ingeleverd en dingen moeten herkansen
Johquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Die maya's hebben trouwens nooit beweert dat de aarde vergaat, de media hypt alles
Ik ben altijd beschikbaar om te vechten, behalve als Ajax speeltquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Smoof, wanneer gaan we vechten? Ik ben extreem hard aan 't pompen in the gym de laatste tijd.
Nee, maar wel dat de aarde van het menselijk ras wordt gezuiverd Stalin stijl.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Die maya's hebben trouwens nooit beweert dat de aarde vergaat, de media hypt alles
Nee, alleen dat hun calender "reset" net zoals een km meter van de auto.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de aarde van het menselijk ras wordt gezuiverd Stalin stijl.
Ohja, dan zit je op FB te posten hoe geweldig de overwinning was zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben altijd beschikbaar om te vechten, behalve als Ajax speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |