das gewoon giel beelen!quote:
zoveel zit er niet in een strepsilquote:Op donderdag 20 december 2012 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
lekker suiker op een lege maag
sorry, ik moet mijn cavia naar faalangsttherapie...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wil er nou iemand meeten straks/vanmiddag?Plies?
![]()
Sorryquote:Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wil er nou iemand meeten straks/vanmiddag?Plies?
![]()
Dag Youpquote:Op donderdag 20 december 2012 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry, ik moet mijn cavia naar faalangsttherapie...
ja, ik kom even van 't Hek hoor!quote:
per uur jaquote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
kan je SR eigenlijk later terugluisteren?
http://seriousrequest.3fm.nl/audio/2012/12-20quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Hele uren via de site.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
als het maar niet Go West isquote:
nice bedankt, bij mij werkt het (niet de flash versie)quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/audio/2012/12-20
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel maar dat zegt niet dat ik het ook krijg
zo klopt ie voor mijquote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Maver24 het volgende:
Dat shirt heb ik nu aan t wasrek hangen !!
Mooi jaquote:Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef FZN05 het volgende:
Dat jongetje net bij Timur: "Dit is geld voor het goede doel: babysterfte."
Beter dan dat blonde jochie dat gister steeds bij de updates kwam: "Ik heb gehoord dat er elke 6 seconden eentje DOOD gaat"quote:Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef FZN05 het volgende:
Dat jongetje net bij Timur: "Dit is geld voor het goede doel: babysterfte."
Die kwam vandaag ook nog een paar keer langsquote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Beter dan dat blonde jochie dat gister steeds bij de updates kwam: "Ik heb gehoord dat er elke 6 seconden eentje DOOD gaat"
Durf duidelijke taal te praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Beter dan dat blonde jochie dat gister steeds bij de updates kwam: "Ik heb gehoord dat er elke 6 seconden eentje DOOD gaat"
Alvast de groetjes aan je hontquote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef vinnieboy het volgende:
Ff proberen of mijn smsje weer doorkomt
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 december 2012 14:10 schreef vinnieboy het volgende:
Ff proberen of mijn smsje weer doorkomt
RETE sexehquote:
Idd zijn stem is zo'n beetje weg.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Michiel klinkt zwaar kut.
ik ga alvast beginnen met inzamelenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:12 schreef Ame_thyst het volgende:
volgend jaar halen we geld op voor zieke DJ's in glazenhuizen
Nee die heeft hij net gehadquote:Op donderdag 20 december 2012 14:13 schreef franklop het volgende:
hij heeft niet de graveyard vannacht toch?
Nope. Gerard.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:13 schreef franklop het volgende:
hij heeft niet de graveyard vannacht toch?
Zijn kantoor zit dan ook een gang achter het 3FM gedeelte.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Laatst bij Effe Ekdom kwam Michiel hier speciaal voor naar de studio
Idd zit hier ook al te lachen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
hilarisch om te zien hoe de brievenbus niet gemaakt wordt
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:23 schreef henkde_j het volgende:
Mijn stream hapert zo hard dat ik nog steeds beeldje voor beeldje het PSB alarm langs zie komen
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:23 schreef dockx het volgende:
Wat?! Betalen voor dat stukje plastic kreng!!
Ik denk dat ie van frustratie een kwartiertje in z'n kussen heeft geschreeuwd omdat Gers zo gezellig was.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, wat is er gebeurd vannacht??
Nog erger "Eelde & Groningen stad"quote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet he
Jij komt uit het beter ontwikkelde westen des lands neem ik aan?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Nog erger "Eelde & Groningen stad"
Nogal, perfect abn en kak blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Moody het volgende:
[..]![]()
Dan is je uitspraak wel hilarisch
Waren die er maar meer in Groningenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Nogal, perfect abn en kak blijkbaar.
Spreek geen woord Gronings ieg.
Perfect abn is ook wel saai toch? Je mag wel iets horen waar je roots liggen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Nogal, perfect abn en kak blijkbaar.
Spreek geen woord Gronings ieg.
Wel handig met werk hier
Juist niet. Als je Go West in het westen zou draaien, zou iedereen in zee moeten springenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
Eindelijk is er een Pet Shop Boys-alarm geweest. Dat werd tijd ook. Wel een beetje rare keuze om in het uiterste oosten van Nederland dan lekker "Go West" te gaan draaien...
In dat geval verstaat niemand mij denk ik, aangezien dat Portugal isquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Perfect abn is ook wel saai toch? Je mag wel iets horen waar je roots liggen toch?
Andere wereldburgers zouden niets begrijpen van onze "haat" jegens dialecten.
Ik ben bang dat ik accentloos Nederlands spreek. Gronings klinkt zo onderontwikkeldquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Perfect abn is ook wel saai toch? Je mag wel iets horen waar je roots liggen toch?
Andere wereldburgers zouden niets begrijpen van onze "haat" jegens dialecten.
Het is ook maar waar jij je druk om maakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik accentloos Nederlands spreek. Gronings klinkt zo onderontwikkeld
Da's ook weer waar ja. Ik had persoonlijk trouwens liever "It's Alright" aangevraagd (puur vanwege de videoclip, die erg toepasselijk is bij het thema)quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist niet. Als je Go West in het westen zou draaien, zou iedereen in zee moeten springen
Ik vind abn wel vaak slimmer overkomen, ook al zegt het niet altijd iets.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik accentloos Nederlands spreek. Gronings klinkt zo onderontwikkeld
Hi!quote:
Pien alles goeds???quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik verwacht dat bijv Love Etc of West End Girls ook nog wel langskomen.
Of Suburbia. Of It's a sin.
Doe je mond maar even openquote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef themole het volgende:
Meestal is er rond deze tijd toch een sapje?
Kleeeein beetje moequote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaaahzeker pientje
Met jou kerel
Het is maar net hoe klein je denkwereldje is denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Koffie. Jij zit vol goede ideetjesquote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kleeeein beetje moeMaar #morecoffee en dan lukt het wel
Thnxquote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Koffie. Jij zit vol goede ideetjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
De tering, die kerstboom wordt wel hoog.
[ afbeelding ]
14 meter is hoger dan je hoopt als je er boven op staatquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoa, ik heb een tijd in het noorden/zuiden en westen gewoond. Randstedelijke arrogantie heb je gelijk in. Maar een accent straalt voor mij nu eenmaal niet intelligentie uitquote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is maar net hoe klein je denkwereldje is denk ik.
Ik heb een aantal jaar in de Randstad gewoond, maar veel mensen denken daar echt dat ze het beter hebben dan in andere delen van het land.
Ik vind in de file staan en wonen in een muf flatje nogal jammer van mijn leven. Daarbij, als ik veel mensen op een hoopje wil zien, rijd ik in de tijd die je er normaal over doet van Volendam naar Amsterdam naar steden die groter zijn dan A'dam. Ach.
[ afbeelding ]
Zou gaaf zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond een tussenstand van meer dan 2 miljoen?
Haags is wel het ergste wat er isquote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Amsterdams/Rotterdams/Haag accent dus ook niet. Heb je helemaal gelijk in
of een Gooise rrrrrquote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Amsterdams/Rotterdams/Haag accent dus ook niet. Heb je helemaal gelijk in
Groningse studenten die zichzelf een gooise R aanlerenquote:
Ik zet zelfs in op 3,5quote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond een tussenstand van meer dan 2 miljoen?
Mijn R neigt daar naarquote:
Idemquote:Op donderdag 20 december 2012 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn R neigt daar naar![]()
En dat terwijl ik uit de provincie Groningen kom. Krijg het niet anders uitgesproken
Holy crap. Neem aan dat al die kratjes rechtstreeks van Grolsch afkomen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Holy crap. Neem aan dat al die kratjes rechtstreeks van Grolsch afkomen?
Volgens mij van een studentenverenigingquote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Holy crap. Neem aan dat al die kratjes rechtstreeks van Grolsch afkomen?
Een rollende R is volgens mij sowieso moeilijk voor een groningerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn R neigt daar naar![]()
En dat terwijl ik uit de provincie Groningen kom. Krijg het niet anders uitgesproken
Ik werd anders altijd geplaagd met mijn Rquote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een rollende R is volgens mij sowieso moeilijk voor een groninger
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-12-2012 om 14:56:05Wat mijn stem betreft hadden de Maya's alvast gelijk. reageer retweet
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd anders altijd geplaagd met mijn R
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haags is wel het ergste wat er is
Wie? Timur?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die sjaal van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Er wordt ook niet gezegd dat je onintelligent bent, maar onintelligent klinkt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...
Accent heeft wmb niks met intelligentie te maken
Kan mijn oma wel vragenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die sjaal van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Dat je die open deur intrapt, bewijst het tegenovergesteldequote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt, maar je schat iemand toch anders in...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...
Vraag hem @timur3fmquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, die sjaalTimur hoef ik niet
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjesquote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die "sjaal" van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Ik vrees dat ie weinig tijd voor al die twittermentions heeftquote:
Nou ja het is wel wat CindieY zegt ja. Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar je schat iemand toch anders in...
En je pa heeft toch geen zwaar Haags accent?
Jij quoteverneukerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjes
Broederquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjes
Lezen had ik dan weer niet goed gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gezegd dat je onintelligent bent, maar onintelligent klinkt.
Gozaaahhhhquote:
Piemel dr af knippenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die hun vrouw verlaten omdat miskraam![]()
Mannen diequote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die hun vrouw verlaten omdat miskraam![]()
Vind ik nu best meevallenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lezen had ik dan weer niet goed gedaan
Topique gaat ook veel te hard
24/7 rukkenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gozaaahhhh
Nog 1 dag en een restje van vandaag en dan......
Nee die hossel ik en dan verpats ik ze voor weinig aan arme Afrikaanse negertjesquote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
er worden smartphones gejat. Zouden de dieven die inleveren voor Serious Request?
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij Blokker heb je voor weinig een hele mooie nieuwe hoor
Ik ben het gewoon niet gewendquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee die hossel ik en dan verpats ik ze voor weinig aan arme Afrikaanse negertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Om het nou 2 keer te quoten gaat wat verquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Liep destijds met de cd's ook als een tiet, dus waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 15:07:13 ]
Mja snap na 11jr nog steeds niets van dat hele fokquote:Op donderdag 20 december 2012 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het nou 2 keer te quoten gaat wat ver
HIer ook bij Ziggoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:06 schreef Proletariaat het volgende:
Nog iemand met een stom zwart gat ongeveer linksboven in het upc kanaal?
Dafuq, ziet er net uit alsof er gaatje in zit ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
HIer ook bij Ziggo
Dacht al dat het aan de tv lag
Ja ik schrok ook alquote:Op donderdag 20 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
HIer ook bij Ziggo
Dacht al dat het aan de tv lag
Het is vrij klein, vergelijkbaar met een vlieg op je tvquote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Welk zwart gat?, ik heb ook UPC maar heb niks raars gezien hoor , misschien overheen gekeken, althans nu zie ik het niet meer
Hij was aan het dansen en op een gegeven moment komt er een palmboom (?) ofzoquote:
Wil je aub kappen met je linkspam?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:10 schreef Pino112 het volgende:
Stemmen we allemaal even menschen?
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 15:11:51 ]
Idd niet als er niets aan gebeurt.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Marcoss het volgende:
De stem van Veenstra overleeft dat niet t/m maandag
Doen wequote:Op donderdag 20 december 2012 15:10 schreef Pino112 het volgende:
Stemmen we allemaal even menschen?
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Wat is er mee aan de hand?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Stond er nou eerst Veronica?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |