quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Stop daarmee man, de klok is aan het aftellen. Ik heb nog 45 seconden voordat hij knalt!
Wtf!
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind die track van Rollergirl dus oprecht leuker.
ik zal bijna denken dat iemand een grap met jou uithaalt.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Stop daarmee man, de klok is aan het aftellen. Ik heb nog 45 seconden voordat hij knalt!
Wtf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Een fokker is je aan het trollenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een fokker is je aan het trollen
Ja ja, wie sms't nou zo gestoord en onnodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Prank-smsje natuurlijk....quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Ja zonde van je geld, sms dan naar SRquote:Op donderdag 20 december 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, wie sms't nou zo gestoord en onnodig.
dat zou gaaf zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Komt er vrijdagavond eigenlijk een Ekstra Weekend in het Huis? Tjitse zit toch al backstage dus die kan zo een paar uurtjes als gast naar binnen.
Ja! Ik kwam er maar niet opquote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
kan dat niet van die Gunther zijn, you touch my tralala?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
kan dat niet van die Gunther zijn, you touch my tralala?
ding dong this is a christmas song!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:48 schreef Melleyn het volgende:
Misschien Teeny Weeny String Bikini ook even aanvragen dan..
Wel toepasselijkerquote:Op donderdag 20 december 2012 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
ding dong this is a christmas song!
heeft ie ook nog
lekker suiker op een lege maagquote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
ojee, michiel gaat eten! volgens mij kreeg hij Strepsils van Geer! diskwalificatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |