Wordt dan gezellig met Utrecht - Ajaxquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij gaan zondag. Geven ze -5 en sneeuw af.
Sta je er nog dan? Niet tochquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel verrekte koud... harde wind.
Voor elk topic vol 5 euro.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:25 schreef Qunix het volgende:
Zullen we ook een actie houden? Non stop FOK!ken en onszelf laten sponsoren?
Dat wordt inderdaad ook he-le-maal niets.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt dan gezellig met Utrecht - Ajax
Nee, we moesten rond half 12 naar huis. Twan kwam uit school en Lennon moet zo naar peuterspeelzaal.quote:
Wij gaan zondagmorgen ook weer!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij gaan zondag. Geven ze -5 en sneeuw af.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voor elk topic post vol 5 euro.
Hopelijk verliezen Twente, Feyenoord, PSV & Vitesse dan ook even. Maar dat zal vast wel niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad ook he-le-maal niets.
Wij moeten er nog even een stukje voor rijden. Minder prettig met sneeuw, al reageerde de chauffeur met een opgetogen "Whoohoo!" toen hij van de sneeuw hoordequote:Op donderdag 20 december 2012 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan zondagmorgen ook weer!
Voor zondag vind ik kou en sneeuw niet zo erg...
Muziek doet wat met je als je een liefhebber bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou na 3 uur slapen en geen ontbijtje iedereen bloedchagrijnig afsnauwen.
Whahaha weinig slaap zou mij ook niet geweldig doen ben ik bangquote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou na 3 uur slapen en geen ontbijtje iedereen bloedchagrijnig afsnauwen.
En dat is wel weer een puntquote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Muziek doet wat met je als je een liefhebber bent.
Als ik kijk op weeronline.nl in Enschede staat er geen -5 en sneeuw... wel zwaar bewolkt en 7 graden.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij moeten er nog even een stukje voor rijden. Minder prettig met sneeuw, al reageerde de chauffeur met een opgetogen "Whoohoo!" toen hij van de sneeuw hoorde.
Dan nog.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Muziek doet wat met je als je een liefhebber bent.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fijn als je depri thuis komt, en dan muziek draait waar je energie van krijgt. Fijn
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspellingquote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik kijk op weeronline.nl in Enschede staat er geen -5 en sneeuw... wel zwaar bewolkt en 7 graden.
Ik ook. Een kwartier...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
van weinig slaap word ik juist hyper
Sinterkerst en Nieuwquote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 minuten geleden getweet
[ afbeelding ]
De weerapp op mn iPhone geeft ook mijn verwachting aan voor zondag.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspelling.
Eens, zwaar eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Muziek kan zoveel goed doen
DOE EES NORMAAL MAN 'T IS MIDDEN I NDE NACHT.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 minuten geleden getweet
[ afbeelding ]
Vrijdag (morgen dus);quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspelling.
Ligt eraan welk radiostation je luistertquote:Op donderdag 20 december 2012 12:36 schreef Logician het volgende:
Jammer dat dit soort dingen nauwelijks meer gedaan worden, en überhaupt dit soort geweldige stemmen steeds meer verdwijnen
Luister normaal nooit radio, niet handig met mijn werkquote:Op donderdag 20 december 2012 12:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt eraan welk radiostation je luistert
nooit meerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer het jaarlijkse Living Doll
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet er alweer vandoor... "kerstbuffet" op peuterspeelzaal met Lennon...
Moet nu nog hapjes maken.Om 13:00 uur moeten we er zijn.
Have funquote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
May the force be with youquote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Waardeloze moederquote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit wel. Band Aid is veel te zoetsappig... Über-Amerikaans zeg maar...
Hee gaat jouw kind hier ook in de buurt naar school/kdv?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit wel. Band Aid is veel te zoetsappig... Über-Amerikaans zeg maar...
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mon Cherie - het recept
125 gr. kersen
1 kiwi
2 halve perzikken (uit blik)
1 handpeer
Sinaasappelsap
Alles in de blender en weer aanlengen met de sinaasappelsap.
En daar betaal je dan schoolgeld voor he. Als ouderquote:Op donderdag 20 december 2012 12:43 schreef Logician het volgende:
Zo leuk dat al die scholen de kinderen hier in betrekken
quote:
Liever daarvoor dan een kerstmusicalquote:Op donderdag 20 december 2012 12:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En daar betaal je dan schoolgeld voor he. Als ouder
Niet dat ik een ouder ben. OH SHIT
pas maar op straks pleegt iedereen in de USA zelfmoordquote:
Sowieso dat mensen zelfmoord gaan plegen. Alleen om het feit dat het niet het einde van de wereld is.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pas maar op straks pleegt iedereen in de USA zelfmoord
Haal die speen eens uit je mond.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
hoin wete eimand wnnr t huis op slto gaat? grgr wr
komt zeker een keer voorbij, hopelijk niet om 4 uur 's ochtendsquote:
Nou niet overdrijven hequote:Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Supermom!! Hapjes klaar:![]()
gekookte eitjes doormidden gesneden en plakjes komkommer op een mooie schaal. Ik had eigen figuurtjes willen maken van de komkommer, maar daar heb ik geen tijd meer voor.
Wel qua snelheid, niet qua "inhoud".quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel qua snelheid, niet qua "inhoud".
En dan nu naar "school"Ik ben gewoon nog op tijd!!
Oh weet ik niet, de postbode kwam iets voor SR brengen en zei zelf dat ze dan eindelijk iets goeds doen bij PostNL.quote:
Zaterdag zal niemand het er meer over hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Houd nou toch eens op over het einde van de wereld
nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:06 schreef tralalala het volgende:
Heeft Gers nog wat bijzonders gedaan vannacht? Ik ben gaan slapen toen hij met de rap over beschuit en muisjes begon.![]()
Ze mogen me bellen dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
komt zeker een keer voorbij, hopelijk niet om 4 uur 's ochtends
Niks mis meequote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn gewoon gewoon beschaafde kinders voor de verandering!
Janne Schra heeft er wel een hele mooie versie van gemaakt!quote:
Wordt er ook nog onderwijs gegeven op de scholen these days?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef Momo... het volgende:
Mooi al die scholen , ben benieuwd hoeveel mijn oude school ophaalt
Hee hee... Die remix had meneer Avidan ook niet zo gewild (al was het financieel wel prettig denk ikquote:
Volgens mijn zusje niet echtquote:Op donderdag 20 december 2012 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt er ook nog onderwijs gegeven op de scholen these days?
No pun intended?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef Pino112 het volgende:
Stenders en Sander gaan vanavond vingerverven btw
True, origineel was ook wel wat beterquote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee hee... Die remix had meneer Avidan ook niet zo gewild (al was het financieel wel prettig denk ik)
Luister het origineel en zijn cd's. Veel te onbekend.
Sinterkerst!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Van X5 naar Lijn 5Hoe verzin je het
Noaberschopquote:Op donderdag 20 december 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
gaat vandaag ook weer als een malle met de bedragen.
Idd zeg.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
gaat vandaag ook weer als een malle met de bedragen.
Ik ben ook wel fan van Pinoquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef franklop het volgende:
zijn alleen deluna en ik nog als fan van Pino over?
En hoe oud is je zoon ;oquote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef Logician het volgende:
Mijn oudste zoon vind één van de camera mannen leuk
BBQSausage ook nogquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef franklop het volgende:
Ik ook nog!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef franklop het volgende:
Nee hoor, ik ben ook groot fan. In stilte, dat dan weer welquote:Op donderdag 20 december 2012 13:26 schreef franklop het volgende:
Hij is heumo?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:28 schreef Logician het volgende:
[..]
16jr(krijgen echt een nakomeling
)
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook groot fan. In stilte, dat dan weer wel
Ah zo!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee, maar vind af en toe wel mannen leuk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef IPA het volgende:
Mensen die via sms een liedje aanvragen
twitter:Rosaliamx twitterde op woensdag 19-12-2012 om 17:09:48DRAAI ONE DIRECTION AUB ): #3FM reageer retweet
Zo lang hij van de drugs afblijft en braaf lieve oude dametjes helpt oversteken, wie ben ik dan om daar wat van te zeggenquote:
Of Twitter iddquote:Op donderdag 20 december 2012 13:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]twitter:Rosaliamx twitterde op woensdag 19-12-2012 om 17:09:48DRAAI ONE DIRECTION AUB ): #3FM reageer retweet
En nog een berichtje, een paar jongetjes van 12 hebben het Glazen Schip 'verzonnen' en ook radio gemaakt en 400 euro bij elkaar verzameldquote:
Meisje bij mij op Facebook heeft met haar opleiding nu al 764 euro opgehaald en ze zijn nog niet klaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuwsupdate:
Ik lees net dat mijn gemeente 5000 euro heeft geschonken aan SR
En het gastouderbureau waar ik voor werk heeft met een sponsorloop 1250 euro opgehaald
wehehehehequote:
doeiquote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandoor. Weer is aan het werk. De halve dag weer naar sky radio luisteren![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandoor. Weer is aan het werk. De halve dag weer naar sky radio luisteren![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
terug smsen: hard wegrennen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Logician het volgende:
wtf.. ik krijg een sms van een onbekend nr:
Ok, ik heb de rode draad doorgeknipt wat moet ik nu doen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Lamabal het volgende:
![]()
![]()
Tot vanavond
terug sms: Verder gaan met je leven en mij met rust laten?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Logician het volgende:
wtf.. ik krijg een sms van een onbekend nr:
Ok, ik heb de rode draad doorgeknipt wat moet ik nu doen?
Krijg niets meer terug, misschien ontploft?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terug sms: Verder gaan met je leven en mij met rust laten?
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
wtf is deze? een cover van Rollergirls Dear Jessie????
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Stop daarmee man, de klok is aan het aftellen. Ik heb nog 45 seconden voordat hij knalt!
Wtf!
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind die track van Rollergirl dus oprecht leuker.
ik zal bijna denken dat iemand een grap met jou uithaalt.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Stop daarmee man, de klok is aan het aftellen. Ik heb nog 45 seconden voordat hij knalt!
Wtf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Een fokker is je aan het trollenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een fokker is je aan het trollen
Ja ja, wie sms't nou zo gestoord en onnodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Prank-smsje natuurlijk....quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Ja zonde van je geld, sms dan naar SRquote:Op donderdag 20 december 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, wie sms't nou zo gestoord en onnodig.
dat zou gaaf zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Komt er vrijdagavond eigenlijk een Ekstra Weekend in het Huis? Tjitse zit toch al backstage dus die kan zo een paar uurtjes als gast naar binnen.
Ja! Ik kwam er maar niet opquote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
kan dat niet van die Gunther zijn, you touch my tralala?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
kan dat niet van die Gunther zijn, you touch my tralala?
ding dong this is a christmas song!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:48 schreef Melleyn het volgende:
Misschien Teeny Weeny String Bikini ook even aanvragen dan..
Wel toepasselijkerquote:Op donderdag 20 december 2012 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
ding dong this is a christmas song!
heeft ie ook nog
lekker suiker op een lege maagquote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
ojee, michiel gaat eten! volgens mij kreeg hij Strepsils van Geer! diskwalificatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |