Wordt dan gezellig met Utrecht - Ajaxquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij gaan zondag. Geven ze -5 en sneeuw af.
Sta je er nog dan? Niet tochquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel verrekte koud... harde wind.
Voor elk topic vol 5 euro.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:25 schreef Qunix het volgende:
Zullen we ook een actie houden? Non stop FOK!ken en onszelf laten sponsoren?
Dat wordt inderdaad ook he-le-maal niets.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt dan gezellig met Utrecht - Ajax
Nee, we moesten rond half 12 naar huis. Twan kwam uit school en Lennon moet zo naar peuterspeelzaal.quote:
Wij gaan zondagmorgen ook weer!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij gaan zondag. Geven ze -5 en sneeuw af.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voor elk topic post vol 5 euro.
Hopelijk verliezen Twente, Feyenoord, PSV & Vitesse dan ook even. Maar dat zal vast wel niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad ook he-le-maal niets.
Wij moeten er nog even een stukje voor rijden. Minder prettig met sneeuw, al reageerde de chauffeur met een opgetogen "Whoohoo!" toen hij van de sneeuw hoordequote:Op donderdag 20 december 2012 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan zondagmorgen ook weer!
Voor zondag vind ik kou en sneeuw niet zo erg...
Muziek doet wat met je als je een liefhebber bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou na 3 uur slapen en geen ontbijtje iedereen bloedchagrijnig afsnauwen.
Whahaha weinig slaap zou mij ook niet geweldig doen ben ik bangquote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zou na 3 uur slapen en geen ontbijtje iedereen bloedchagrijnig afsnauwen.
En dat is wel weer een puntquote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Muziek doet wat met je als je een liefhebber bent.
Als ik kijk op weeronline.nl in Enschede staat er geen -5 en sneeuw... wel zwaar bewolkt en 7 graden.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij moeten er nog even een stukje voor rijden. Minder prettig met sneeuw, al reageerde de chauffeur met een opgetogen "Whoohoo!" toen hij van de sneeuw hoorde.
Dan nog.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Muziek doet wat met je als je een liefhebber bent.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fijn als je depri thuis komt, en dan muziek draait waar je energie van krijgt. Fijn
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspellingquote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik kijk op weeronline.nl in Enschede staat er geen -5 en sneeuw... wel zwaar bewolkt en 7 graden.
Ik ook. Een kwartier...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
van weinig slaap word ik juist hyper
Sinterkerst en Nieuwquote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 minuten geleden getweet
[ afbeelding ]
De weerapp op mn iPhone geeft ook mijn verwachting aan voor zondag.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspelling.
Eens, zwaar eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Muziek kan zoveel goed doen
DOE EES NORMAAL MAN 'T IS MIDDEN I NDE NACHT.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 minuten geleden getweet
[ afbeelding ]
Vrijdag (morgen dus);quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspelling.
Ligt eraan welk radiostation je luistertquote:Op donderdag 20 december 2012 12:36 schreef Logician het volgende:
Jammer dat dit soort dingen nauwelijks meer gedaan worden, en überhaupt dit soort geweldige stemmen steeds meer verdwijnen
Luister normaal nooit radio, niet handig met mijn werkquote:Op donderdag 20 december 2012 12:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ligt eraan welk radiostation je luistert
nooit meerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer het jaarlijkse Living Doll
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet er alweer vandoor... "kerstbuffet" op peuterspeelzaal met Lennon...
Moet nu nog hapjes maken.Om 13:00 uur moeten we er zijn.
Have funquote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
May the force be with youquote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Waardeloze moederquote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit wel. Band Aid is veel te zoetsappig... Über-Amerikaans zeg maar...
Hee gaat jouw kind hier ook in de buurt naar school/kdv?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit wel. Band Aid is veel te zoetsappig... Über-Amerikaans zeg maar...
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mon Cherie - het recept
125 gr. kersen
1 kiwi
2 halve perzikken (uit blik)
1 handpeer
Sinaasappelsap
Alles in de blender en weer aanlengen met de sinaasappelsap.
En daar betaal je dan schoolgeld voor he. Als ouderquote:Op donderdag 20 december 2012 12:43 schreef Logician het volgende:
Zo leuk dat al die scholen de kinderen hier in betrekken
quote:
Liever daarvoor dan een kerstmusicalquote:Op donderdag 20 december 2012 12:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En daar betaal je dan schoolgeld voor he. Als ouder
Niet dat ik een ouder ben. OH SHIT
pas maar op straks pleegt iedereen in de USA zelfmoordquote:
Sowieso dat mensen zelfmoord gaan plegen. Alleen om het feit dat het niet het einde van de wereld is.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pas maar op straks pleegt iedereen in de USA zelfmoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |