Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fijn als je depri thuis komt, en dan muziek draait waar je energie van krijgt. Fijn
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspellingquote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik kijk op weeronline.nl in Enschede staat er geen -5 en sneeuw... wel zwaar bewolkt en 7 graden.
Ik ook. Een kwartier...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
van weinig slaap word ik juist hyper
Sinterkerst en Nieuwquote:Op donderdag 20 december 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 minuten geleden getweet
[ afbeelding ]
De weerapp op mn iPhone geeft ook mijn verwachting aan voor zondag.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kreeg een kaartje doorgestuurd van een amateurweerman. Door het hele land gaat het sneeuwen zondag is de verwachting... Maar goed, heb liever jouw voorspelling.
Eens, zwaar eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Muziek kan zoveel goed doen
DOE EES NORMAAL MAN 'T IS MIDDEN I NDE NACHT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |