Waarschijnlijk komt mijn SMSje niet in beeld, dus:quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt mijn SMSje niet in beeld, dus:
"DeLuna! BeterschapKusjekroel xoxox je allergrootste FOK!-vriendje Pien"
quote:
Geen van beide.quote:
Helaas moet je wel iets mainstreams kiezen als je het wil horenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet. Iig niet een mainstream. Till the End oid.
Child's Anthem mainstream genoeg? Lekker intro.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Helaas moet je wel iets mainstreams kiezen als je het wil horen
Ja, maar dat is niet heel gek. Of denk je dat ze een onuitputtelijke muziekbron in Dalet hebben staan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Helaas moet je wel iets mainstreams kiezen als je het wil horen
I'll Be Over You is ook mooi of I Won't Hold You Backquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet. Iig niet een mainstream. Till the End oid.
Yep, 10 km.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Paul heeft een stuk meegelopen met de nachtestafette... ze kwamen net binnenlopen toen wij op de markt stonden.
quote:
Knap hoor.. er stond allemaal EHBO klaar... sommige moesten even verzorgd worden.quote:
I'm a rainbow too.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel verrekte koud... harde wind.
Wij gaan zondag. Geven ze -5 en sneeuw afquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel verrekte koud... harde wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |