Klopt, maar vorige jaren was dat echt veel minder dan nu!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef De_Nater het volgende:
Dat vind ik dan wel jammer. Een Carice van Houten vraagt dan een nummer aan dat totaal niet mainstream is, al die DJs blij zijn dat dat gebeurd, want dat is SR. Vervolgens hoor je één à twee dagen bijna alleen maar doorsnee nummertjes...
dus niks eigenlijkquote:
Zoek het begrip verzoek eens opquote:Op donderdag 20 december 2012 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook al paul elstak aangevraagd , nog steeds niet gedraaid, ben opgelicht.
Ik zag wel iemand met een gele sjaal, maar dat was niet Diaan.quote:
Ik heb haar alleen nog maar gezien met kindquote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
Diaan zou ook met haar man daar staan toch?
Dacht dat ze dat gister zeiquote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen nog maar gezien met kind
Peaceman weet niet hoe hij eruit ziet
Ze staat weer een beetje op het zelfde punt als gister, kind hangt op het hek, blauw jasjequote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand met een gele sjaal, maar dat was niet Diaan.
wats probleem?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef De_Nater het volgende:
Facebook zou voornemens zijn om advertenties in de vorm van videoclips in de newsfeeds van zijn gebruikers te gaan plaatsen. Bovendien zouden deze reclamefilmpjes automatisch beginnen te spelen zodra deze zichtbaar worden.
http://tweakers.net/nieuw(...)nb=2012-12-20&u=0800
Wat?!
Google+ here I comequote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef De_Nater het volgende:
Facebook zou voornemens zijn om advertenties in de vorm van videoclips in de newsfeeds van zijn gebruikers te gaan plaatsen. Bovendien zouden deze reclamefilmpjes automatisch beginnen te spelen zodra deze zichtbaar worden.
Wat?!
facebook gaat binnenkort toch wel dood.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef De_Nater het volgende:
Wat?!
Terwijl je vroeger zelf kind was, aso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen zijn we allemaal doodquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef alors het volgende:
[..]
facebook gaat binnenkort toch wel dood.
Inderdaad zeg... Nu nog wachten op de rest van de mensheid die naar Facebook komt... Het is zo'n eenzame bende daar, volgens mij alleen maantje bij Google+ zitten...quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl je vroeger zelf kind was, aso.Kun je nagaan hoe klote m'n schooltijd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar ik doe er verder niks mee nog want er is niemand.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... Nu nog wachten op de rest van de mensheid die naar Facebook komt... Het is zo'n eenzame bende daar, volgens mij alleen maantje bij Google+ zitten...
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er verder niks mee nog want er is niemand.
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... Nu nog wachten op de rest van de mensheid die naar Facebook komt... Het is zo'n eenzame bende daar, volgens mij alleen maantje bij Google+ zitten...
Ik zie het nu. Nee, dat is 'r niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze staat weer een beetje op het zelfde punt als gister, kind hangt op het hek, blauw jasje
Ik heb alleen maar FOK!kers nog op G+...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'
Kijk dan es wat verderquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar FOK!kers nog op G+...
Dat is van mensen die je niet kent. Ik heb mensen nodig voor G+ die bij mij op school zitten, in het leerjaar enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tja. G+ is een stuk minder interessant dan Twitter. Ondanks dat je meer volgers daar hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan val ik nog best mee als ik anderen zie... Dan volg je de verkeerde mensenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.
Je volgt mij niet meer?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.
Mwah. Het biedt meer ruimte voor discussie dan bijvoorbeeld twitter. En dat zie je dus ook gebeuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. G+ is een stuk minder interessant dan Twitter. Ondanks dat je meer volgers daar hebt.
Dat is juist het leuke. Je komt daar weer mensen tegen die niet al op andere sociale netwerken volgt...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is van mensen die je niet kent. Ik heb mensen nodig voor G+ die bij mij op school zitten, in het leerjaar enzo.
Hier gaat het goed. Ben van plan om morgen naar het glazen huis op de oude markt in Enschede te gaan.quote:
Voor discussies zoek ik geen social media kanaal op. Ik weet het nog niet zo met G+.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Het biedt meer ruimte voor discussie dan bijvoorbeeld twitter. En dat zie je dus ook gebeuren.
Misschien dat ik daar dan maar eens even mee bezig ga zijn in de kerstvakantie.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Je komt daar weer mensen tegen die niet al op andere sociale netwerken volgt...
Ja maar ik doe er nog niet zoveel mee, ik heb 5 mensen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit jij op G+? Dan heb ik je daar nog niet.
Ik doe er ook niks mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er nog niet zoveel mee, ik heb 5 mensen ofzo.
G+ > facebook iig, want bij G+ kan je beter kiezen met wie je wat deelt met die kringen enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor discussies zoek ik geen social media kanaal op. Ik weet het nog niet zo met G+.
Richt je vooral op circles. Dan kun je meteen wat interessante mensen rond een bepaald thema volgen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar dan maar eens even mee bezig ga zijn in de kerstvakantie.
Zegt die vogel...quote:
Niet mee eens. FB torent nog ver boven G+ uit. En ik heb de ,eerwaarde van dat delen met enkel bepaalde kringen nooit zo begrepen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
G+ > facebook iig, want bij G+ kan je beter kiezen met wie je wat deelt met die kringen enzo.
Je hebt nooit dat je iets alleen aan vrienden wilt zeggen en niet aan familie?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet mee eens. FB torent nog ver boven G+ uit. En ik heb de ,eerwaarde van dat delen met enkel bepaalde kringen nooit zo begrepen.
Daarom geen familie op FBquote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je hebt nooit dat je iets alleen aan vrienden wilt zeggen en niet aan familie?
Ah sport1 heb ik wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sport 1 of op de stream van sport 1, misschien eurosport
Ja hoor. Daar gebruik ik prive berichten voor. Want meestal is dat ook weer alleen geschikt voor een select groepje.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je hebt nooit dat je iets alleen aan vrienden wilt zeggen en niet aan familie?
Dat is niet houdbaar voor mij...quote:
Bij berichten moeten die personen het ontvangen... Het leuke van circles is dus dat je ook niet alle updates ziet...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar gebruik ik prive berichten voor. Want meestal is dat ook weer alleen geschikt voor een select groepje.
Je hebt groot gelijk, ik ben best open op het net maar sommigen dingen zijn gewoon privë.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar gebruik ik prive berichten voor. Want meestal is dat ook weer alleen geschikt voor een select groepje.
Ja, maar ik weet dan ook dondersgoed wat ik wel en niet op Facebook wil zetten. Alles wat ik update mag iedereen zien.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Bij berichten moeten die personen het ontvangen... Het leuke van circles is dus dat je ook niet alle updates ziet...
Nou, die kan je toch weer verwijderen?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
grootste fout uit mijn leven: mijn ouders toevoegen op fb...
Idd. Net zo debiel.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef alors het volgende:
Giels bril is minimaal zo groot als die van Paul.
En Paul is
En zou het dan niet een opluchting zijn om sommige dingen te kunnen delen zonder erover na te denken of het wel geschikt is voor iedereen?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dan ook dondersgoed wat ik wel en niet op Facebook wil zetten. Alles wat ik update mag iedereen zien.
krijg je vervelende vragen van en aangezien ik mijn ouders toch nog regelmatig zie...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, die kan je toch weer verwijderen?
Indd. Mijn moeder heeft ook FB en dat vind ik leukquote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, die kan je toch weer verwijderen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef De_Nater het volgende:
Kwaliteitsmuziek, alweer, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!11!!!11!!!11!!1EINZZWEIDREISERIOUSREQUESTICHBINDABEI!!!111!!!11
Met crowdcontrol!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef Pino112 het volgende:
Wauw!
Check dit:
http://www.wouterborre.nl/projects/pt/sr12/build.html
360graden view van de Oude Markt
Deze is ook wel leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef Pino112 het volgende:
Wauw!
Check dit:
http://www.wouterborre.nl/projects/pt/sr12/build.html
360graden view van de Oude Markt
Zijn allemaal oudere modellen. Mijn oude telefoon is dik 50 euro waard.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik geloof er niks van. Via die Vodafone-berekenaar zijn heel veel telefoon 1.50 waard oid
die tafel is inderdaad eerder 1000 waard dan 10.000 maar goed, gaat om het ideequote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik geloof er niks van. Via die Vodafone-berekenaar zijn heel veel telefoon 1.50 waard oid
10k is idd wel een heel grove schatting van Klaas. 40 euro per mobiel.. Mijn werkende Galaxy S was 70 waard geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Ja, vaak krijg je niet meer als 75 euro.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef IPA het volgende:
[..]
10k is idd wel een heel grove schatting van Klaas. 40 euro per mobiel.. Mijn werkende Galaxy S was 70 waard geloof ik.
Ja die heb ik ook ingevuld.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef IPA het volgende:
[..]
10k is idd wel een heel grove schatting van Klaas. 40 euro per mobiel.. Mijn werkende Galaxy S was 70 waard geloof ik.
Almere represent!twitter:wijkag_bjansen twitterde op donderdag 20-12-2012 om 11:48:04Twee dieven van 12 jaar oud hadden dit op zak in #Almere Centrum beetje jammer jongens zitten op bureau.
reageer retweet
Ik was er met man en Lennon...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef Lamabal het volgende:
Diaan zou ook met haar man daar staan toch?
ah 12 dus die staat zo weer buitenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Pino112 het volgende:
Almere represent!twitter:wijkag_bjansen twitterde op donderdag 20-12-2012 om 11:48:04Twee dieven van 12 jaar oud hadden dit op zak in #Almere Centrum beetje jammer jongens zitten op bureau. [ afbeelding ] reageer retweet
Waar gaat de scriptie over?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
zo gedaan voor mijn scriptie wat ik moest doen vandaag, dus yeah hele dag lekker radio luisterenen kamer opruimen
Niet gezien.quote:
Ik heb morgen tentamen, het schiet niet opquote:Op donderdag 20 december 2012 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
zo gedaan voor mijn scriptie wat ik moest doen vandaag, dus yeah hele dag lekker radio luisterenen kamer opruimen
Man man man.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Pino112 het volgende:
Almere represent!twitter:wijkag_bjansen twitterde op donderdag 20-12-2012 om 11:48:04Twee dieven van 12 jaar oud hadden dit op zak in #Almere Centrum beetje jammer jongens zitten op bureau. [ afbeelding ] reageer retweet
Ik dacht dat hij er nog in zat.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Rockiejj het volgende:
Gers Pardoel heeft het huis verlaten
Ja zou ook best kunnen, heb hem toch bijna niet gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er nog in zat.
Klinkt mij interessant, hoezo heilig was mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
heilige bossen in Ghana en welke waarden de lokale bevolking daar aan hecht onder de steeds veranderende omstandigheden in cultuur, religie, economie, onderwijs etc.
Autist is het ook héquote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
"Helemaal hyper erin"?
Godver dat hebben we niet gemerkt man. Pauper.
We zijn rond 11:11 uur vol in beeld geweest.... Lennon was weer aan het zwaaien.quote:
heb het gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn rond 11:11 uur vol in beeld geweest.... Lennon was weer aan het zwaaien.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn rond 11:11 uur vol in beeld geweest.... Lennon was weer aan het zwaaien.
Verandering in religie is toch wel het grootst en heeft ook wel de meeste impact. Dus van het traditionele geloof waar de waarde voor het heilige bos het grootst is naar het Christendom en Islam. Het gebruik van elektriciteit, waardoor er ook 's nachts licht is, waardoor mensen niet meer bang zijn in het donker en dus niet meer bang zijn voor de spirits die 's nachts zouden ronddwalen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klinkt mij interessant, hoezo heilig was mijn eerste gedachte.
En wat zijn de veranderingen?
Wtf heeft dat getalletje in je ondertitel te betekenen?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef DeLuna het volgende:
De wereld is aan het vergaan in Nieuw-Zeeland nu..
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef DeLuna het volgende:
21:12 toch pasquote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef DeLuna het volgende:
Nu 1322.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf heeft dat getalletje in je ondertitel te betekenen?
Nu 1323, net 1333. Tell me!
Als de wereld niet zou vergaan vandaag/morgen dan zou over 1323 dagen de OS in Rio beginnenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf heeft dat getalletje in je ondertitel te betekenen?
Nu 1323, net 1333. Tell me!
In Nieuw Zeeland is het al 21-12. Ze lopen 12 uur voor op Nederland.quote:
still better than Twilightquote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef alors het volgende:
Awwww die kindjes die een film hebben gemaakt
Nog 21uur en 10min te gaan dusquote:Op donderdag 20 december 2012 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is nu 0:02 in Nieuw-Zeeland he.
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als de wereld niet zou vergaan vandaag/morgen dan zou over 1323 dagen de OS in Rio beginnen
Apart hoe geloof altijd zo'n impact heeft he, wat voor studie doe je eigenlijk? Antropologie?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verandering in religie is toch wel het grootst en heeft ook wel de meeste impact. Dus van het traditionele geloof waar de waarde voor het heilige bos het grootst is naar het Christendom en Islam. Het gebruik van elektriciteit, waardoor er ook 's nachts licht is, waardoor mensen niet meer bang zijn in het donker en dus niet meer bang zijn voor de spirits die 's nachts zouden ronddwalen.
Dat zeker!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, jij ziet mij zondag live wrs toch?
Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef andre347 het volgende:
De wereld is al vergaan in Zeeland? Dat stukje NL hebben toch niet nodig.
Nieuw-Zeeland, iets verder wegquote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef andre347 het volgende:
De wereld is al vergaan in Zeeland? Dat stukje NL hebben toch niet nodig.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
draai mijn request eens, kan ik weer verder met mijn leven
Dat is?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Niks nieuws toch in de nieuwe Google maps.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef DeLuna het volgende:
Het zou nou wel grappig zijn als Google maps Nieuw-Zeeland laat afbrokkelen ofzo
quote:
Welk leven?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Hahaha, sadistische reaktie maar ja eeeeeeeeh ik ga even kijken of de zooi in NZ nog in levende staat isquote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef DeLuna het volgende:
Het zou nou wel grappig zijn als Google maps Nieuw-Zeeland laat afbrokkelen ofzo
Oh die zal Gerard nog wel draaienquote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Todd Terje - Inspector Norse
Truus en Herman zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grapjas.... van 11:11 uur in Glazen Huis
Smegmanus wil iedereen Rickrollenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
en timmie wil JBquote:Op donderdag 20 december 2012 12:09 schreef remcoP het volgende:
[..]
Smegmanus wil iedereen Rickrollen![]()
Ik studeer Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteit met een grote interesse in de antropologische kant van het natuurbeheer.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Apart hoe geloof altijd zo'n impact heeft he, wat voor studie doe je eigenlijk? Antropologie?
Wat is jouw mening trouwens dat die verandering heeft plaatsgevonden. Ofwel, dat religie de waarde van het heilige bos in feite minder heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Truus en Herman zijn er mee bezig.
Uiteraard!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Aah mooi, ook een P2000-volger.
Waarschijnlijk komt mijn SMSje niet in beeld, dus:quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt mijn SMSje niet in beeld, dus:
"DeLuna! BeterschapKusjekroel xoxox je allergrootste FOK!-vriendje Pien"
quote:
Geen van beide.quote:
Helaas moet je wel iets mainstreams kiezen als je het wil horenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet. Iig niet een mainstream. Till the End oid.
Child's Anthem mainstream genoeg? Lekker intro.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Helaas moet je wel iets mainstreams kiezen als je het wil horen
Ja, maar dat is niet heel gek. Of denk je dat ze een onuitputtelijke muziekbron in Dalet hebben staan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Helaas moet je wel iets mainstreams kiezen als je het wil horen
I'll Be Over You is ook mooi of I Won't Hold You Backquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet. Iig niet een mainstream. Till the End oid.
Yep, 10 km.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Paul heeft een stuk meegelopen met de nachtestafette... ze kwamen net binnenlopen toen wij op de markt stonden.
quote:
Knap hoor.. er stond allemaal EHBO klaar... sommige moesten even verzorgd worden.quote:
I'm a rainbow too.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel verrekte koud... harde wind.
Wij gaan zondag. Geven ze -5 en sneeuw afquote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel verrekte koud... harde wind.
Ik ga er even over nadenkenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef alors het volgende:
[..]
I'll Be Over You is ook mooi of I Won't Hold You Back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |