101TVquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Lamabal het volgende:
Trouwens, waar kijken jullie? Die site van 3fm flipt hem bij mij want hij gaat naar kut kwaliteit.
thuisquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Lamabal het volgende:
Trouwens, waar kijken jullie? Die site van 3fm flipt hem bij mij want hij gaat naar kut kwaliteit.
Ja dat zei ikquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef henkde_j het volgende:
Was dat niet weer die Fokster met gele Sjaal?
Diaan weer in beeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef henkde_j het volgende:
Was dat niet weer die Fokster met gele Sjaal?
je hebt het wel over mijn werkgever ja!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef De_Nater het volgende:
PostNL heeft helaas een slechte muzieksmaak...
groen* ninja editquote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef Lamabal het volgende:
Ze valt niet meer op bij al die gele/groene mutsjes
Waylon moet je gewoon kijken en dan het geluid uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef De_Nater het volgende:
Blijft heel wat beter dan wat er normaal in de programmering staat. Maroon 5quote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef De_Nater het volgende:
Dat vind ik dan wel jammer. Een Carice van Houten vraagt dan een nummer aan dat totaal niet mainstream is, al die DJs blij zijn dat dat gebeurd, want dat is SR. Vervolgens hoor je één à twee dagen bijna alleen maar doorsnee nummertjes...
Dus?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt het wel over mijn werkgever ja!
Eensch.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef De_Nater het volgende:
Dat vind ik dan wel jammer. Een Carice van Houten vraagt dan een nummer aan dat totaal niet mainstream is, al die DJs blij zijn dat dat gebeurd, want dat is SR. Vervolgens hoor je één à twee dagen bijna alleen maar doorsnee nummertjes...
quote:
terechte klcahtquote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef De_Nater het volgende:
Stuur ze wat betere muziek...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef De_Nater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |