Terwijl je vroeger zelf kind was, aso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen zijn we allemaal doodquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef alors het volgende:
[..]
facebook gaat binnenkort toch wel dood.
Inderdaad zeg... Nu nog wachten op de rest van de mensheid die naar Facebook komt... Het is zo'n eenzame bende daar, volgens mij alleen maantje bij Google+ zitten...quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl je vroeger zelf kind was, aso.Kun je nagaan hoe klote m'n schooltijd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar ik doe er verder niks mee nog want er is niemand.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... Nu nog wachten op de rest van de mensheid die naar Facebook komt... Het is zo'n eenzame bende daar, volgens mij alleen maantje bij Google+ zitten...
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er verder niks mee nog want er is niemand.
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... Nu nog wachten op de rest van de mensheid die naar Facebook komt... Het is zo'n eenzame bende daar, volgens mij alleen maantje bij Google+ zitten...
Ik zie het nu. Nee, dat is 'r niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze staat weer een beetje op het zelfde punt als gister, kind hangt op het hek, blauw jasje
Ik heb alleen maar FOK!kers nog op G+...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'
Kijk dan es wat verderquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar FOK!kers nog op G+...
Dat is van mensen die je niet kent. Ik heb mensen nodig voor G+ die bij mij op school zitten, in het leerjaar enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tja. G+ is een stuk minder interessant dan Twitter. Ondanks dat je meer volgers daar hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan val ik nog best mee als ik anderen zie... Dan volg je de verkeerde mensenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.
Je volgt mij niet meer?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.
Mwah. Het biedt meer ruimte voor discussie dan bijvoorbeeld twitter. En dat zie je dus ook gebeuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. G+ is een stuk minder interessant dan Twitter. Ondanks dat je meer volgers daar hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |