Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'
Kijk dan es wat verderquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar FOK!kers nog op G+...
Dat is van mensen die je niet kent. Ik heb mensen nodig voor G+ die bij mij op school zitten, in het leerjaar enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk es wat beter rond op G+. Ik heb op G+ inmiddels meer volgers dan op Twitter. Hoezo 'het is een eenzame bende daar?'
Tja. G+ is een stuk minder interessant dan Twitter. Ondanks dat je meer volgers daar hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan val ik nog best mee als ik anderen zie... Dan volg je de verkeerde mensenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.
Je volgt mij niet meer?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik volg 600 mensen op Twitter, en ik denk dat daarvan jij de enige echte actieve persoon bent.
Mwah. Het biedt meer ruimte voor discussie dan bijvoorbeeld twitter. En dat zie je dus ook gebeuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. G+ is een stuk minder interessant dan Twitter. Ondanks dat je meer volgers daar hebt.
Dat is juist het leuke. Je komt daar weer mensen tegen die niet al op andere sociale netwerken volgt...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is van mensen die je niet kent. Ik heb mensen nodig voor G+ die bij mij op school zitten, in het leerjaar enzo.
Hier gaat het goed. Ben van plan om morgen naar het glazen huis op de oude markt in Enschede te gaan.quote:
Voor discussies zoek ik geen social media kanaal op. Ik weet het nog niet zo met G+.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Het biedt meer ruimte voor discussie dan bijvoorbeeld twitter. En dat zie je dus ook gebeuren.
Misschien dat ik daar dan maar eens even mee bezig ga zijn in de kerstvakantie.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Je komt daar weer mensen tegen die niet al op andere sociale netwerken volgt...
Ja maar ik doe er nog niet zoveel mee, ik heb 5 mensen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit jij op G+? Dan heb ik je daar nog niet.
Ik doe er ook niks mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er nog niet zoveel mee, ik heb 5 mensen ofzo.
G+ > facebook iig, want bij G+ kan je beter kiezen met wie je wat deelt met die kringen enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor discussies zoek ik geen social media kanaal op. Ik weet het nog niet zo met G+.
Richt je vooral op circles. Dan kun je meteen wat interessante mensen rond een bepaald thema volgen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar dan maar eens even mee bezig ga zijn in de kerstvakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |