terug smsen: hard wegrennen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Logician het volgende:
wtf.. ik krijg een sms van een onbekend nr:
Ok, ik heb de rode draad doorgeknipt wat moet ik nu doen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandoor. Weer is aan het werk. De halve dag weer naar sky radio luisteren![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
terug sms: Verder gaan met je leven en mij met rust laten?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Logician het volgende:
wtf.. ik krijg een sms van een onbekend nr:
Ok, ik heb de rode draad doorgeknipt wat moet ik nu doen?
Krijg niets meer terug, misschien ontploft?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terug sms: Verder gaan met je leven en mij met rust laten?
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
wtf is deze? een cover van Rollergirls Dear Jessie????
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Stop daarmee man, de klok is aan het aftellen. Ik heb nog 45 seconden voordat hij knalt!
Wtf!
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind die track van Rollergirl dus oprecht leuker.
ik zal bijna denken dat iemand een grap met jou uithaalt.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Stop daarmee man, de klok is aan het aftellen. Ik heb nog 45 seconden voordat hij knalt!
Wtf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Een fokker is je aan het trollenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een fokker is je aan het trollen
Ja ja, wie sms't nou zo gestoord en onnodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Prank-smsje natuurlijk....quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Logician het volgende:
Krijg weer een smsje:
Wtf!
Ja zonde van je geld, sms dan naar SRquote:Op donderdag 20 december 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, wie sms't nou zo gestoord en onnodig.
dat zou gaaf zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 13:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Komt er vrijdagavond eigenlijk een Ekstra Weekend in het Huis? Tjitse zit toch al backstage dus die kan zo een paar uurtjes als gast naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |