Haal die speen eens uit je mond.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
hoin wete eimand wnnr t huis op slto gaat? grgr wr
komt zeker een keer voorbij, hopelijk niet om 4 uur 's ochtendsquote:
Nou niet overdrijven hequote:Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Supermom!! Hapjes klaar:![]()
gekookte eitjes doormidden gesneden en plakjes komkommer op een mooie schaal. Ik had eigen figuurtjes willen maken van de komkommer, maar daar heb ik geen tijd meer voor.
Wel qua snelheid, niet qua "inhoud".quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel qua snelheid, niet qua "inhoud".
En dan nu naar "school"Ik ben gewoon nog op tijd!!
Oh weet ik niet, de postbode kwam iets voor SR brengen en zei zelf dat ze dan eindelijk iets goeds doen bij PostNL.quote:
Zaterdag zal niemand het er meer over hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Houd nou toch eens op over het einde van de wereld
nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:06 schreef tralalala het volgende:
Heeft Gers nog wat bijzonders gedaan vannacht? Ik ben gaan slapen toen hij met de rap over beschuit en muisjes begon.![]()
Ze mogen me bellen dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
komt zeker een keer voorbij, hopelijk niet om 4 uur 's ochtends
Niks mis meequote:Op donderdag 20 december 2012 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn gewoon gewoon beschaafde kinders voor de verandering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |