Ik werd anders altijd geplaagd met mijn Rquote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een rollende R is volgens mij sowieso moeilijk voor een groninger
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-12-2012 om 14:56:05Wat mijn stem betreft hadden de Maya's alvast gelijk. reageer retweet
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd anders altijd geplaagd met mijn R
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haags is wel het ergste wat er is
Wie? Timur?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die sjaal van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Er wordt ook niet gezegd dat je onintelligent bent, maar onintelligent klinkt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...
Accent heeft wmb niks met intelligentie te maken
Kan mijn oma wel vragenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die sjaal van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Dat je die open deur intrapt, bewijst het tegenovergesteldequote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt, maar je schat iemand toch anders in...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...
Vraag hem @timur3fmquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, die sjaalTimur hoef ik niet
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjesquote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die "sjaal" van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Ik vrees dat ie weinig tijd voor al die twittermentions heeftquote:
Nou ja het is wel wat CindieY zegt ja. Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar je schat iemand toch anders in...
En je pa heeft toch geen zwaar Haags accent?
Jij quoteverneukerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjes
Broederquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjes
Lezen had ik dan weer niet goed gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gezegd dat je onintelligent bent, maar onintelligent klinkt.
Gozaaahhhhquote:
Piemel dr af knippenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die hun vrouw verlaten omdat miskraam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |