Holy crap. Neem aan dat al die kratjes rechtstreeks van Grolsch afkomen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
De tering, die kerstboom wordt wel hoog.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Holy crap. Neem aan dat al die kratjes rechtstreeks van Grolsch afkomen?
Volgens mij van een studentenverenigingquote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Holy crap. Neem aan dat al die kratjes rechtstreeks van Grolsch afkomen?
Een rollende R is volgens mij sowieso moeilijk voor een groningerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn R neigt daar naar![]()
En dat terwijl ik uit de provincie Groningen kom. Krijg het niet anders uitgesproken
Ik werd anders altijd geplaagd met mijn Rquote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een rollende R is volgens mij sowieso moeilijk voor een groninger
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 20-12-2012 om 14:56:05Wat mijn stem betreft hadden de Maya's alvast gelijk. reageer retweet
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werd anders altijd geplaagd met mijn R
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haags is wel het ergste wat er is
Wie? Timur?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die sjaal van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Er wordt ook niet gezegd dat je onintelligent bent, maar onintelligent klinkt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...
Accent heeft wmb niks met intelligentie te maken
Kan mijn oma wel vragenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die sjaal van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Dat je die open deur intrapt, bewijst het tegenovergesteldequote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt, maar je schat iemand toch anders in...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags accent, VWO afgemaakt in 1 keer, HBO binnen 3,5 jaar elektrotechniek en ben niet op m'n achterhoofd gevallen...
Vraag hem @timur3fmquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, die sjaalTimur hoef ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |