Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjesquote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf die "sjaal" van Timur tof vinden. Iemand die toevallig in de winkels tegen gekomen?
Ik vrees dat ie weinig tijd voor al die twittermentions heeftquote:
Nou ja het is wel wat CindieY zegt ja. Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt, maar je schat iemand toch anders in...
En je pa heeft toch geen zwaar Haags accent?
Jij quoteverneukerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjes
Broederquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme Cindy. Met je fantasietjes
Lezen had ik dan weer niet goed gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gezegd dat je onintelligent bent, maar onintelligent klinkt.
Gozaaahhhhquote:
Piemel dr af knippenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die hun vrouw verlaten omdat miskraam![]()
Mannen diequote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die hun vrouw verlaten omdat miskraam![]()
Vind ik nu best meevallenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lezen had ik dan weer niet goed gedaan
Topique gaat ook veel te hard
24/7 rukkenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gozaaahhhh
Nog 1 dag en een restje van vandaag en dan......
Nee die hossel ik en dan verpats ik ze voor weinig aan arme Afrikaanse negertjesquote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
er worden smartphones gejat. Zouden de dieven die inleveren voor Serious Request?
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij Blokker heb je voor weinig een hele mooie nieuwe hoor
Ik ben het gewoon niet gewendquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee die hossel ik en dan verpats ik ze voor weinig aan arme Afrikaanse negertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Om het nou 2 keer te quoten gaat wat verquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Liep destijds met de cd's ook als een tiet, dus waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 15:07:13 ]
Mja snap na 11jr nog steeds niets van dat hele fokquote:Op donderdag 20 december 2012 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het nou 2 keer te quoten gaat wat ver
HIer ook bij Ziggoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:06 schreef Proletariaat het volgende:
Nog iemand met een stom zwart gat ongeveer linksboven in het upc kanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |