Nog erger "Eelde & Groningen stad"quote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet he
Jij komt uit het beter ontwikkelde westen des lands neem ik aan?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Nog erger "Eelde & Groningen stad"
Nogal, perfect abn en kak blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Moody het volgende:
[..]![]()
Dan is je uitspraak wel hilarisch
Waren die er maar meer in Groningenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Nogal, perfect abn en kak blijkbaar.
Spreek geen woord Gronings ieg.
Perfect abn is ook wel saai toch? Je mag wel iets horen waar je roots liggen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Nogal, perfect abn en kak blijkbaar.
Spreek geen woord Gronings ieg.
Wel handig met werk hier
Juist niet. Als je Go West in het westen zou draaien, zou iedereen in zee moeten springenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
Eindelijk is er een Pet Shop Boys-alarm geweest. Dat werd tijd ook. Wel een beetje rare keuze om in het uiterste oosten van Nederland dan lekker "Go West" te gaan draaien...
In dat geval verstaat niemand mij denk ik, aangezien dat Portugal isquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Perfect abn is ook wel saai toch? Je mag wel iets horen waar je roots liggen toch?
Andere wereldburgers zouden niets begrijpen van onze "haat" jegens dialecten.
Ik ben bang dat ik accentloos Nederlands spreek. Gronings klinkt zo onderontwikkeldquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Perfect abn is ook wel saai toch? Je mag wel iets horen waar je roots liggen toch?
Andere wereldburgers zouden niets begrijpen van onze "haat" jegens dialecten.
Het is ook maar waar jij je druk om maakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik accentloos Nederlands spreek. Gronings klinkt zo onderontwikkeld
Da's ook weer waar ja. Ik had persoonlijk trouwens liever "It's Alright" aangevraagd (puur vanwege de videoclip, die erg toepasselijk is bij het thema)quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist niet. Als je Go West in het westen zou draaien, zou iedereen in zee moeten springen
Ik vind abn wel vaak slimmer overkomen, ook al zegt het niet altijd iets.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik accentloos Nederlands spreek. Gronings klinkt zo onderontwikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |