Oud 3FM DJ.quote:
OVergewaardeerd?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef themauster het volgende:
Meest overgewaarde dj die 3FM heeft gehad die Rudy.
Ik verstond dat ookquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
"ontzettend veel negers"![]()
srsly
Tuurlijk en Symph ook, die kent hem ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef IPA het volgende:
[..]
Wil je vriendjes worden dan? Ik voelde me al een beetje eenzaam hier.
presenteerde tot half 2010 iedere vrijdagavond Der Rudy en viel regelmatig in voor Corton in 3voor12. door het verdwijnen van Llink helaas (imho) van de zender verdwenenquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
"ontzettend veel negers"![]()
srsly
Rudy?quote:
neuh, daar kan ik nog wel een paar meer noemen die meer over gewaardeerd zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef themauster het volgende:
Meest overgewaarde dj die 3FM heeft gehad die Rudy.
Ik luister nooit naar 3 FM, of zelden, behalve nu danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
presenteerde tot half 2010 iedere vrijdagavond Der Rudy en viel regelmatig in voor Corton in 3voor12. door het verdwijnen van Llink helaas (imho) van de zender verdwenen
Van 2005 tot 2010 op de vrijdagavond van 22 tot 1, draaide zulke lekkere muziek altijdquote:
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
presenteerde tot half 2010 iedere vrijdagavond Der Rudy en viel regelmatig in voor Corton in 3voor12. door het verdwijnen van Llink helaas (imho) van de zender verdwenen
ik wel vaker, maar meestal is het Giel en Coen en Sander.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar 3 FM, of zelden, behalve nu dan
Heel af en toe valt ie 's nachts in op Q-Music.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozer
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozer
In de auto Radio1 en op het werk Radio6.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel vaker, maar meestal is het Giel en Coen en Sander.
In de auto dus
quote:
nja, de grote zenders moeten em niet. hij is te alternatief voor de commerciëlen. maar hij doet wel veel freelancewerk en hij is docent muziek in utrecht geloof ik. en hij heeft een bandje. en is volgens mij ook nog eens een aardige vent!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met die geniale jingle van ik ben een trucker. En een verdomd goed optreden van (toen nog) The Madd met Simone. Helaas zijn die van YouTube afgehaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van 2005 tot 2010 op de vrijdagavond van 22 tot 1, draaide zulke lekkere muziek altijd
Ziggo heeft gelukkig een 24/7 SR kanaalquote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zometeen weer via de tv kijken om half 8, die stream maakt mijn internet te traag
Zeg dat maar tegen Claudiaquote:
hoi naatjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef De_Nater het volgende:
Ik luister sinds Eric Corton is weg gegaan nauwelijks meer 3fm. Het ritueel van de vrijdagavond doe ik al lange tijd niet meer, voornamelijk ook omdat ik werk. Nu enkel nog de ochtendshow, omdat radiowekker. Heb liever dat ook Giel eens een ander tijdslot gaat nemen, zodat ik daarin beetje variatie krijg.
Large mediumquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
nee heb ik vannacht anita het medium gemist
Large Mediumquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
gemist...gemist.....quote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Over overgewaardeerd gesproken :Squote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Claudiazie je haar niet bij DWDD zie je haar hier wel.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Claudiazie je haar niet bij DWDD zie je haar hier wel.
Ook baasquote:
Dat mag hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben net als bij Roos in de minderheid dat ik Claudia wel tof vind
Ik moet ook vaak lachen om haar radioprogram.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
En de Notaris vind je zeker ook een toffe toevoeging in haar radioprogramma?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
I'm with ya ! Meestal iigquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
watquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Pietertje heeft een relatie met Kromowidjojo lees ik.
Ik moest dus nog steeds Dexters season finale kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik heb natuurlijk weer heel wat gemist, maar moest even ncis en ncis:la kijken
.
Claudia vind ik wel tof, Roos verschrikkelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Zat er aan te komen tochquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Dan moet je wel SR op je 2e scherm laten staan he D .quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest dus nog steeds Dexters season finale kijken
Zodirect toch maar doen
Pieter vd Hoogenbandquote:
Dat is toch een roddel uit september?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Volgende keer beter pietertjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Pietertje van Ekdom?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
in het theater is het gewoon heel goed. Maar dit is echt valsquote:
Ik ben niet D.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je wel SR op je 2e scherm laten staan he D .
Het is nog wel zo'n spannende afleveringquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest dus nog steeds Dexters season finale kijken
Zodirect toch maar doen
Claudia is op de radio wel tof. Bij DWDD vind ik haar echter minder.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |