Zeg dat maar tegen Claudiaquote:
hoi naatjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef De_Nater het volgende:
Ik luister sinds Eric Corton is weg gegaan nauwelijks meer 3fm. Het ritueel van de vrijdagavond doe ik al lange tijd niet meer, voornamelijk ook omdat ik werk. Nu enkel nog de ochtendshow, omdat radiowekker. Heb liever dat ook Giel eens een ander tijdslot gaat nemen, zodat ik daarin beetje variatie krijg.
Large mediumquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
nee heb ik vannacht anita het medium gemist
Large Mediumquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
gemist...gemist.....quote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Over overgewaardeerd gesproken :Squote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Claudiazie je haar niet bij DWDD zie je haar hier wel.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Claudiazie je haar niet bij DWDD zie je haar hier wel.
Ook baasquote:
Dat mag hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben net als bij Roos in de minderheid dat ik Claudia wel tof vind
Ik moet ook vaak lachen om haar radioprogram.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
En de Notaris vind je zeker ook een toffe toevoeging in haar radioprogramma?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
I'm with ya ! Meestal iigquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
watquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Pietertje heeft een relatie met Kromowidjojo lees ik.
Ik moest dus nog steeds Dexters season finale kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik heb natuurlijk weer heel wat gemist, maar moest even ncis en ncis:la kijken
.
Claudia vind ik wel tof, Roos verschrikkelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Zat er aan te komen tochquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Dan moet je wel SR op je 2e scherm laten staan he D .quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest dus nog steeds Dexters season finale kijken
Zodirect toch maar doen
Pieter vd Hoogenbandquote:
Dat is toch een roddel uit september?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Volgende keer beter pietertjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Pietertje van Ekdom?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Pino112 het volgende:
in het theater is het gewoon heel goed. Maar dit is echt valsquote:
Ik ben niet D.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je wel SR op je 2e scherm laten staan he D .
Het is nog wel zo'n spannende afleveringquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest dus nog steeds Dexters season finale kijken
Zodirect toch maar doen
Claudia is op de radio wel tof. Bij DWDD vind ik haar echter minder.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |