ik wel vaker, maar meestal is het Giel en Coen en Sander.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar 3 FM, of zelden, behalve nu dan
Heel af en toe valt ie 's nachts in op Q-Music.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozer
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozer
In de auto Radio1 en op het werk Radio6.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel vaker, maar meestal is het Giel en Coen en Sander.
In de auto dus
quote:
nja, de grote zenders moeten em niet. hij is te alternatief voor de commerciėlen. maar hij doet wel veel freelancewerk en hij is docent muziek in utrecht geloof ik. en hij heeft een bandje. en is volgens mij ook nog eens een aardige vent!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met die geniale jingle van ik ben een trucker. En een verdomd goed optreden van (toen nog) The Madd met Simone. Helaas zijn die van YouTube afgehaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van 2005 tot 2010 op de vrijdagavond van 22 tot 1, draaide zulke lekkere muziek altijd
Ziggo heeft gelukkig een 24/7 SR kanaalquote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zometeen weer via de tv kijken om half 8, die stream maakt mijn internet te traag
Zeg dat maar tegen Claudiaquote:
hoi naatjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef De_Nater het volgende:
Ik luister sinds Eric Corton is weg gegaan nauwelijks meer 3fm. Het ritueel van de vrijdagavond doe ik al lange tijd niet meer, voornamelijk ook omdat ik werk. Nu enkel nog de ochtendshow, omdat radiowekker. Heb liever dat ook Giel eens een ander tijdslot gaat nemen, zodat ik daarin beetje variatie krijg.
Large mediumquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
nee heb ik vannacht anita het medium gemist
Large Mediumquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
gemist...gemist.....quote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Over overgewaardeerd gesproken :Squote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Claudiazie je haar niet bij DWDD zie je haar hier wel.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Claudiazie je haar niet bij DWDD zie je haar hier wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |