Rudy?quote:
neuh, daar kan ik nog wel een paar meer noemen die meer over gewaardeerd zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef themauster het volgende:
Meest overgewaarde dj die 3FM heeft gehad die Rudy.
Ik luister nooit naar 3 FM, of zelden, behalve nu danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
presenteerde tot half 2010 iedere vrijdagavond Der Rudy en viel regelmatig in voor Corton in 3voor12. door het verdwijnen van Llink helaas (imho) van de zender verdwenen
Van 2005 tot 2010 op de vrijdagavond van 22 tot 1, draaide zulke lekkere muziek altijdquote:
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
presenteerde tot half 2010 iedere vrijdagavond Der Rudy en viel regelmatig in voor Corton in 3voor12. door het verdwijnen van Llink helaas (imho) van de zender verdwenen
ik wel vaker, maar meestal is het Giel en Coen en Sander.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar 3 FM, of zelden, behalve nu dan
Heel af en toe valt ie 's nachts in op Q-Music.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozer
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ergens anders gaat werken. Goede radiostem heeft die gozer
In de auto Radio1 en op het werk Radio6.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel vaker, maar meestal is het Giel en Coen en Sander.
In de auto dus
quote:
nja, de grote zenders moeten em niet. hij is te alternatief voor de commerciėlen. maar hij doet wel veel freelancewerk en hij is docent muziek in utrecht geloof ik. en hij heeft een bandje. en is volgens mij ook nog eens een aardige vent!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met die geniale jingle van ik ben een trucker. En een verdomd goed optreden van (toen nog) The Madd met Simone. Helaas zijn die van YouTube afgehaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van 2005 tot 2010 op de vrijdagavond van 22 tot 1, draaide zulke lekkere muziek altijd
Ziggo heeft gelukkig een 24/7 SR kanaalquote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zometeen weer via de tv kijken om half 8, die stream maakt mijn internet te traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |