Niet weer die grap.quote:
drukdrukdruk. Maar voor Giel ben ik er weer natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
PAUL!!! Waar ben je geweest man ik mist je
Karina in de 3fm SCquote:
ik heb flink staan springen en dansen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik kan me herinneren dat het publiek vorig jaar nou niet zo enthousiast wasHopelijk is het dit jaar beter
En de 23e?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
drukdrukdruk. Maar voor Giel ben ik er weer natuurlijk![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Whut?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een grensrechter mishandeld in Almere?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
LL.beetje late reactie. Moest een kind naar bed brengen.
En wat gaat het snel hier.
Er was dacht ik toen iets met iedereen meedansen, alleen stond iedereen gewoon stilquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb flink staan springen en dansen hoor
Al keken ze mij en een vriendin van mij wel vaag aan(die mensen die om ons heen stonden)
Ik was er op een vrijdag toenToen was het wel gezellig
Dat was een stuk vlag of kerstversiering toch? Volgens mij geen gebouw hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Toen dat gebouw in de fik vloog tijdens de sluitingsceremonie in Groningen
Ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Toen dat gebouw in de fik vloog tijdens de sluitingsceremonie in Groningen
lolaquote:
Dit waren erg matige fragmenten. Er is veel toffers/mooiers gebeurd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al had Highways of My Life tijdens de eerste editie ook erin gemogen. Toen brak Wouter.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al had Highways of My Life tijdens de eerste editie ook erin gemogen. Toen brak Wouter.
hey paul.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
drukdrukdruk. Maar voor Giel ben ik er weer natuurlijk![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo'n lang doek naar beneden volgens mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was een stuk vlag of kerstversiering toch? Volgens mij geen gebouw hoor
Ze zeiden 'een grensrechter'. Vind ik nogal vreemd als het om de naamsbekende scheidsrechter gaat.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ja helaas kan ik niet gaan, ik ga live kijken met jullie op FOK dit jaar.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ja helaas kan ik niet gaan, ik ga live kijken met jullie op FOK dit jaar.
Spandoeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was een stuk vlag of kerstversiering toch? Volgens mij geen gebouw hoor
hey roel!quote:
Dat weet ik wel zeker, echt wel een sfeermakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
Frans BauerNiet mijn soort muziek, maar alles wat ik van hem hoor is positief. Leuk dat hij meedoet ! Ik denk dat hij de sfeer/stemming er wel in krijgt
![]()
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
hey roel!
jij maakt mooie foto.s zie het af en toe voorbij komen op twitter
Ja dat waren de eerste paar dagen toenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was dacht ik toen iets met iedereen meedansen, alleen stond iedereen gewoon stil
Hij zingt een paar keer Heb Je Even Voor Mij en verder is hij goed voor de sfeer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
Frans BauerNiet mijn soort muziek, maar alles wat ik van hem hoor is positief. Leuk dat hij meedoet ! Ik denk dat hij de sfeer/stemming er wel in krijgt
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
![]()
Tetten van Carice?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef StephanL het volgende:
Optreden van Carice, daar wachten we op met zijn allen![]()
sommigen.,quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
Zijn de diehard 3fm slowstjetters nu weer ergens anders sip aan het doen net als vorig jaar?
The night is dark and full of terrors.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef StephanL het volgende:
Optreden van Carice, daar wachten we op met zijn allen![]()
Ik ben er weer, de SR-lurkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
Zijn de diehard 3fm slowstjetters nu weer ergens anders sip aan het doen net als vorig jaar?
Geen fan van zijn muziek maar hij is echt tof! En vol humor. Absolute sfeermakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, echt wel een sfeermaker.
Waylon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Nee man. Wil je Jan Kooijemans oid?
Nee hoor, ik ben hier. En Pino. En Wolf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
Nou Dan Karaty zou niet gek zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Fons de baksteenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er weer, de SR-lurker
Ik kan mij die 1100 posts op een dag die ik deed nog wel herinnerenquote:
Laten we het wel Nederlandstalig houden.quote:
Alleen al die flauwe grappen netquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen fan van zijn muziek maar hij is echt tof! En vol humor. Absolute sfeermaker
nee maar bijv een Wilfred Genee of een Johan Derksen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil een autoscroll-functiequote:
quote:
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Paul het volgende:
Hij hoeft niks te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we het wel Nederlandstalig houden.
Hè?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Nu wachten tot John Bakker weer dronken belt.
Kan ze uberhaupt zingen?quote:
Vergeet dronken John nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het minder.
2 jaar geleden
Fons de Baksteen
Het tietenlied
Maar ik denk dat Waylon gay is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die hield toen de hele tijd zijn jas aan
Die treedt vanavond op hoorde ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij hoeft niks te zeggen hoor.
OK Dries Roelvink dan
quote:
Nou ik wens je succesquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij stappen zo op de fiets en gaan richting stad.
Ik vind het er gezellig uitzien.
Serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die treedt vanavond op hoorde ik.
Met de bandquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeet dronken John niet
Dennis Weening was ook een epische slaapgast.
Wauw, bizarquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Het plein is vol en wordt afgesloten.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOITquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij hoeft niks te zeggen hoor.
OK Dries Roelvink dan
Ik heb hem ook gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT
Ik zag zijn film laatst, ja waarom weet ik ook niet.
Holy shit...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Het plein is vol en wordt afgesloten.
Hij is tenminste een man!quote:
Ik vond het idee wel leuk op zich, maar de uitvoering was zo matig dat het niet eens ranzig genoeg was.quote:
lijkt een beetje op mijn setupquote:
Baas.quote:
Hij wordt oud.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vertekent de camera of heeft Corton een bollere kop gekregen?
Dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Eric lijkt een beetje op die Triggerfinger gast
Heeft het eten van de mensen uit Malawi gejat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vertekent de camera of heeft Corton een bollere kop gekregen?
Godverquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft het eten van de mensen uit Malawi gejat.
Doe ik ook elk jaar, oud scherm aan mijn mac hangen en daar de stream op kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baas.
Ik heb ook nog een oude flatscreen. Kan ik tijdelijk aansluiten
Al die rijst zakken. Hij heeft er nasi van gemaaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft het eten van de mensen uit Malawi gejat.
dat zei Twan ook al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Eric lijkt een beetje op die Triggerfinger gast
Tuurlijkquote:
hey Karina. Ik luister eigenlijk altijd 3FM maar heb bijna geen tijd om hier te posten. Of weet niet wat te posten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]Volgens mij zie ik jou alleen tijdens SR
En zo zielig is Afrika ook weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop niet dat ze illusie hebben dat ze elk kind moeten en kunnen redden. Daar zijn het niet de juiste gebieden voor. Onvoldoende voorzieningen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef TLC het volgende:
Ah gelukkig is Eric weer mooi opgeknapt na zijn afranseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Evertjan het volgende:
“Every time I snap my fingers, a child in Africa dies.”BonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wie is Erik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
"Erik, wat kunnen ze concreet met het geld?"
"Een goeie directeur aantrekken met een topsalaris"
Afranseling?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef TLC het volgende:
Ah gelukkig is Eric weer mooi opgeknapt na zijn afranseling
Dit geld is een beetje weggegooid we houden de armoede in stand. Maar ja we zijn mensen en die hebben last van empathie natuurlijk. We denken dus: awwwwww die arme kindjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef PG18 het volgende:
Die Afrikanen zullen vast wel kinderen nodig hebben, maar door die babysterfte tegen te gaan, krijgen we over enkele jaren weer allerlei goede doelen acties om de hongersnood daar tegen te gaan. Dit zorgt alleen maar voor overpopulatie. Ja, het is erg dat er baby's dood gaan, maar we zijn al met te veel mensen op deze aarde. Zorg er eerst maar voor dat iedereen fatsoenlijk te eten krijgt.
overkill much?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef DaMook het volgende:
Oeh kabeltje is onderweg, zou morgen zelfs op 4 schermen kunnen kijken.
toch wel jammer dat er weer geen stream is die constant de beelden uit het huis laten zien (dus een stream zonder de SR updates en TV uitzendingen). alhoewel de 360 cam daar ons enigzins in kan voorzien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, laatste puntjes qua online staan volgens mij wel op de spreekwoordelijke I. Tijd om de TV-uitzending te gaan kijken...
Like a boss?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef DaMook het volgende:
http://serious-request.yb.nl/release/index.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch wel jammer dat er weer geen stream is die constant de beelden uit het huis laten zien (dus een stream zonder de SR updates en TV uitzendingen)
Die zijn er genoeg, slechts vanaf vaste hoeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch wel jammer dat er weer geen stream is die constant de beelden uit het huis laten zien (dus een stream zonder de SR updates en TV uitzendingen)
Geen nut, maar zou evt kunnenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
overkill much?
wat is het nut daarvan
Whaha, mooi..quote:
twitter:112Twente twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 20:17:42Oude Markt #Enschede afgegrendeld met hekken; 10.000 mensen aanwezig in centrum: http://t.co/0GduYBqj #SR12 #SR2012 #3FM reageer retweet
Dat gaat echt te verquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef DaMook het volgende:
Zo heb ik de stream van het plein bijna heel de tijd open staan. Naast de gewone stream.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg, slechts vanaf vaste hoeken.
Respect.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
twitter:112Twente twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 20:17:42Oude Markt #Enschede afgegrendeld met hekken; 10.000 mensen aanwezig in centrum: http://t.co/0GduYBqj #SR12 #SR2012 #3FM reageer retweet
PROJECT - X, PROJECT - X, PROJECT - X, PROJECT - X,quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
Niet iedereen haat Giel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Hij is al lang blij dat Giel even weg is.
Zegt gewoon zijn zinnetjes opquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
mooie filmpjes van Corton en baas Ramon is nu op tv bij de burgemeester van Giel. wat een prutsinterviewer is het eigenlijk![]()
nu op ned3 is wellicht iets anders dan op 101?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Mascleta het volgende:
hoeveel verschillende manieren zijn er om te kijken? Ik kijk 101tv, maar lees dingen in topic die ik niet zie.
Ik kijk gewoon NED 3.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Mascleta het volgende:
hoeveel verschillende manieren zijn er om te kijken? Ik kijk 101tv, maar lees dingen in topic die ik niet zie.
editquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook elk jaar, oud scherm aan mijn mac hangen en daar de stream op kijken.
Werd ik dat maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
Ik werd laatst vergeleken met Giel.
Dan voel je je toch even wat minder.
Nope, is dezelfde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu op ned3 is wellicht iets anders dan op 101?
met het geluid van 101TVquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg, slechts vanaf vaste hoeken.
Zou jij hem doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, maar echt leuk vind ik hem nou ook weer niet
Werkt ideaalquote:
Zij zelf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Mascleta het volgende:
Wie heeft bedacht dat Carice van Houten muzikaal talent heeft?
treed ze vandaag op?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Mascleta het volgende:
Giel is best een goede jock, maar als je vergeleken word met iemand betekent al dat ze denken dat je iemand imiteert.quote:
Nou ja blijkbaar zijn er vrouwen zat die hem wel leuk vindenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehehehewas ook retorisch eigenlijk.
Misschien komen er in bed leuke klanken uit ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Mascleta het volgende:
ja, en ze sluit de dj's opquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een overzicht van de héle carrière van Laura Jansen
10 secquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lauraquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
en blijf daar! zonder internet aub!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Paul het volgende:
Ik moet denk ik er ook ff heen, ik moet Giel door de nacht helpen. Giel heeft mij nodig.
GIEL IK STAP NU IN DE AUTO liefje!
Misschien moet je dan eens GoT kijken waar ze in kwam met der tettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg die bevallingsscene van Carice niet uit mijn hoofd.![]()
Twee covertjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is daar wifiquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en blijf daar! zonder internet aub!
Daar doel ik ook op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens GoT kijken waar ze in kwam met der tetten
En dat nemen radio DJ's dan over?quote:
De bevallingsscene van Carice uit GoTquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens GoT kijken waar ze in kwam met der tetten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Genoeg interviews, begin maar in het glazen huis
margaritha met Acda en de Munnik was wel erg goed tijdens Amstel Live.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan elk half uur weer de hoogtepunten uit dit stukje show op 101.tv.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Genoeg interviews, begin maar in het glazen huis
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
En wat vrouwenzemeldeuntjes.
Ik vind dit nummer voor SR echter wel mooi.
Ohja godquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan elk half uur weer de hoogtepunten uit dit stukje show op 101.tv.![]()
Je hoéft niet te kijken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan elk half uur weer de hoogtepunten uit dit stukje show op 101.tv.![]()
niets blijft ons bespaard!quote:
Ik zie haar elke keer haar schaamhaar blonderen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg die bevallingsscene van Carice niet uit mijn hoofd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |