Er was dacht ik toen iets met iedereen meedansen, alleen stond iedereen gewoon stilquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb flink staan springen en dansen hoor
Al keken ze mij en een vriendin van mij wel vaag aan(die mensen die om ons heen stonden)
Ik was er op een vrijdag toenToen was het wel gezellig
Dat was een stuk vlag of kerstversiering toch? Volgens mij geen gebouw hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Toen dat gebouw in de fik vloog tijdens de sluitingsceremonie in Groningen
Ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Toen dat gebouw in de fik vloog tijdens de sluitingsceremonie in Groningen
lolaquote:
Dit waren erg matige fragmenten. Er is veel toffers/mooiers gebeurd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al had Highways of My Life tijdens de eerste editie ook erin gemogen. Toen brak Wouter.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al had Highways of My Life tijdens de eerste editie ook erin gemogen. Toen brak Wouter.
hey paul.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
drukdrukdruk. Maar voor Giel ben ik er weer natuurlijk![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo'n lang doek naar beneden volgens mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was een stuk vlag of kerstversiering toch? Volgens mij geen gebouw hoor
Ze zeiden 'een grensrechter'. Vind ik nogal vreemd als het om de naamsbekende scheidsrechter gaat.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ja helaas kan ik niet gaan, ik ga live kijken met jullie op FOK dit jaar.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ja helaas kan ik niet gaan, ik ga live kijken met jullie op FOK dit jaar.
Spandoeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was een stuk vlag of kerstversiering toch? Volgens mij geen gebouw hoor
hey roel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |